Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katia
Fotograaf regio zemst
Dag iedereen,   Ik ben op zoek naar een prijzige huwelijksfotograaf regio Zemst/Mechelen/Vilvoorde. Heeft iemand ideetjes?   Alvast bedankt! Groetjes, Katia
Fotografie Reacties: 14 9-10-2010 13:43:42

Niki
Kids en avondfeest
Heb gezien dat er nog mensen zijn met kinderen die gaan trouwen.   Ik veronderstel dat kinderen niet tot het einde van het dansfeest kunnen blijven.   Mijn zoontjes zijn 8 en 11jr dan. Hoe lossen jullie dit dan op? (de feestzaal is op...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 9-10-2010 11:49:42

Jessica
tekstje uitnodiging
hey, ik wil even jullie mening vragen. het idee om te trouwen is bij ons gegroeid omdat wij gaan adopteren (daarvoor ben je best getrouwd). ondertusen vinden we het natuurlijk ook wel fijn, en proberen we er een leuke dag van te maken. ik had gedacht...
Uitnodigingen Reacties: 3 9-10-2010 11:05:11

Elisa
dringend een zaal nodig ...
Hallo allemaal,   We zijn al 2 maanden op zoek naar een zaal, maar hebben helaas nog niets naar onze smaak gevonden.  Wij trouwen in Opglabbeek op 23 juli, maar wonen in Brussel. We zoeken dan ook een zaal tussen deze twee plaatsen.  L...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 9-10-2010 10:54:37

Niki
Kleding bruidsjonkers gezccht
Ik ben op zoek naar 2 identieke bruidsjonkers pakjes, in een grijze kleur in maten 122/128 en 158/164. Mogen ook communiepakjes zijn...(bvb van C&A)   Zijn jullie al getrouwd en hebben jullie dit toevallig te koop, stuur me dan een berichtj...
Kledij - Suite Reacties: 3 9-10-2010 10:54:23

Niki
Prijs kerkelijk huwelijk...
Gisteren geinformeerd bij onze pastoor. 200€ voor een kerkelijk huwelijk, komen ook nog rond met mand, alle versiering en bloemstukken die je in de kerk gebruikt moet je achterlaten zodat de andere parochianen hier ook kunnen van genieten... Er...
Ceremonie Reacties: 16 9-10-2010 10:50:49

Tanja
Wij zijn Getrouwd!! 02-10-2010
Dag Bruidjes, ...   Eindelijk vind ik een beetje tijd om hier ook een verslagje te schrijven van onze prachtige dag. Het was heerlijk, we hebben er enorm van genoten en vonden het dan ook zeer jammer dat het al zo snel om was.   De dag ervo...
Voorbereiding Reacties: 6 9-10-2010 9:22:47

Sarah
30 juli!!
Aaaaaahh ik begin al heleemal gek te worden :-)   Sinds gisteranvond weet iedereen het eindelijk dat we 30 juli gaan trouwen Ik heb het op een originele manier aan iedereen verteld en na van de eerste schol bekomen te zijn was iedereen dolent...
Voorbereiding Reacties: 2 9-10-2010 8:41:48

Debbie
Belle Fleur
Hallo,   wij hebben voor onze bloemen gekozen voor Belle Fleur in Sint-Andries. Onze zaal werkt samen met hen en de voorbeelden die we zagen, vonden we heel mooi.   Heeft iemand ervaring met hen?   Alvast bedankt!
Bruidsboeket Reacties: 5 8-10-2010 22:03:38

lindsay
EINDELIJK!!!!
eindelijk was het vandaag zover, eindelijk ging de telefoon om te zeggen dat ze de jurk die ik gezien had binnen hadden. ik had reeds in die winkel een jurk gekocht, maar zag plots in de nieuwe collectie van rembo styling mijn droomjurk. gelukkig h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-10-2010 21:19:00

Ellen
Bedankjes voor kinderen.
Hoi allemaal,   Wij trouwen volgend jaar 30 juli. Nog veel tijd maar toch ben ik al aan het nadenken over de bedankjes voor de kinderen die komen kijken. Heeft iemand leuke ideetjes?   Alvast bedankt! Groetjes 
Ideeën Reacties: 6 8-10-2010 19:16:11

Roxanne
Leuk filmpje :-)
Een ideetje voor de openingsdans :-)   http://www.youtube.com/watch?v=hnY2nkUUw40    
Openingsdans Reacties: 3 8-10-2010 19:11:28

Evi
Betaalbare cameraman - videograaf gezocht
Hey iedereen,   Wij willen graag onze dag (van klaarmaken tot openingsdans) ook op video vastleggen, het is toch iets anders dan een gewone foto. Wat zijn de prijzen zoal voor een videograaf? Ik heb er geen idee van, ik weet wel ik hierop wat...
Video Reacties: 9 8-10-2010 18:01:18

wendy
Het is zo ver!
Hallo iedereen, Niet te geloven maar morgen trouw ik..de tijd is voorbij gevlogen, de laatste weken verdwenen in het niets..en nu..nog uren op de teller..Het weer voor morgen gaat super zijn, van een mooie nazomer gesproken! Aan alle trouwertjes vee...
Voorbereiding Reacties: 5 8-10-2010 17:07:10

Jenny
Villa Borghese
Hallo allemaal,   wij stappen volgende zomer in het huwelijksbootje en zijn volop op zoek naar een geschikte locatie. Eén van de feestzalen die we in gedachten hebben is Villa Borghese in Gentbrugge. Heeft iemand daar ooit een trouwfeest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 8-10-2010 16:30:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...