Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

pamela
vraagje over rode loper!!!!!!
heb gehoord dat je een loper kan verkrijgen via het gemeentehuis. kan iemand me helpen a.u.b.
Ceremonie Reacties: 2 10-10-2010 12:50:51

pamela
hallloooooo iedereen
ga vandaag naar de bruidshow  van boetiek Maya,in San Marco, ben bieuwd;wooohoooo....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 10-10-2010 12:33:26

heidi
hoepelrok
hallo, mijn zus heeft haar heel budgetvriendelijke jurk gevonden, het staat haar prachtig, nu zijn we nog op zoek naar een hoepel om eronder aan te doen, heeft er iemand eentje te koop of kent iemand een adresje waar je deze kan kopen laat het me wet...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 10-10-2010 9:46:47

Anneleen
vragen stellen
Hallo iedereen, ik ga vandaag op bezoek naar een eerste feestzaal. Nu wil ik natuurlijk niet met mijn mond vol tanden staan en direct de juiste vragen stellen. Maar waar moet ik allemaal aan denken? Wil liefst niets over het hoofd zien ... Bedankt ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 10-10-2010 9:12:42

Evi
La Sposa Roeselare
Hey iedereen   Hier verslagje van men 2e keer op "bruidsjurkjacht". Eerste keer was in Pierre Yves Aalst waarvan mijn ervaring een paar weken geleden op forum staat.   Eerste wat opviel: wat een verschil met Pierre-Yves Aalst. Alles gaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 10-10-2010 8:54:20

Alexandra
tweedehands rode loper te koop
Dag allemaal,   Ik had dit berichtje al eens geplaatst, maar met het verkeerde emailadres...  Wij hebben nog een rode loper liggen van 30m lang en 1m breed. Hij is 1x gebruikt, het heeft er niet op geregend en hij is schoon gemaakt. Nieuwp...
Ceremonie Reacties: 3 10-10-2010 8:47:04

Kim
Wie laat mijn trouwjurk nog een keertje stralen??
Hey lieve bruidjes in spé... Ik ben onlangs getrouwd en het was een onvergetelijke dag!! Na lang nadenken heb ik besloten dat herinneringen vooral in gedachten, foto's,...zitten en heb ik de keuze gemaakt om mijn kleedje te verkopen. Zo kan het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 9-10-2010 23:13:14

Niki
Info, prijs en voorwaarden UVV
Hoi,   Iemand ervaring met UVV ceremonie? Prijzen, info en verloop enz?
Ceremonie Reacties: 9 9-10-2010 20:31:24

sabrina
Lange handschoenen
Hallo Wij trouwen in februari , koud dus. Gezien mijn kleed kan ik geen jasje ofzo aandoen, dus dacht ik, lange handschoenen. Nu de ontwerper van mijn kleed heefts spijtig genoeg geen handschoenen in zijn accessoires zitten. Kan iemand mij zegge...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 9-10-2010 19:42:29

Kim
Huwelijksreis september - ABC eilanden of Mauritius of ..?
Wij zouden graag in de loop van september op huwelijksreis gaan. Onze eerste gedachten gingen uit naar de ABC eilanden (Aruba, Bonaire en Curaçao) of Mauritius .. Waar boeken we best zo'n reizen? Anderzijds is ons budget nu ook weer niet én...
Huwelijksreis Reacties: 7 9-10-2010 19:36:31

Alexandra
tweedehands rode loper te koop
Dag allemaal,   Wij hebben nog een rode loper liggen van 30m lang en 1m breed. Hij is 1x gebruikt, het heeft er niet op geregend en hij is schoon gemaakt. Nieuwprijs was 105 euro, elk redelijk bod is welkom op rodeloper@live.be. 
Ceremonie Reacties: 2 9-10-2010 19:19:09

Leen
Nieuwe collectie Ian Stuart
Hoi iedereen, De nieuwe collectie van Ian Stuart staat online op zijn website en ze ziet er weer prachtig uit!  Mijn favoriet is "Antoinette".  Heeft er iemand een idee van de prijs van deze jurk?  Ik weet dat Ian Stuart nogal duur ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 9-10-2010 18:56:57

Nathalie
Bedankjes
 hallo Iedereen,   Ik ben volop aan het zoeken naar originele bedankjes voor aan de genodigden te geven op ons huwelijksfeest !   Alle leuke tips zijn welkom !   Nathalie
Ideeën Reacties: 1 9-10-2010 18:52:42

noortje
grappige ceremoniemeester
beste bruidjes,   gisteren was ik op een huwelijk en in de mis was er een 'speciale' ceremoniemeester, nl iemand die voor homo speelde en zo een grappige toets bracht in de misviering, hij heeft zich gedurende de mis 4x veranderd van kostuum. ...
Voorbereiding Reacties: 4 9-10-2010 16:52:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...