Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Videograaf geboekt!
Woehoew, weer een stapje erbij! Videograaf is geboekt! We waren helemaal niet van plan om ene te nemen maar dankzij Chrisje (Danku Chrisje!) hebben we nu toch ene genomen die betaalbaar is! We waren eerst van plan om praatpaal te zetten maar nu, me...
Video Reacties: 3 13-10-2010 15:31:21

Sarah
Takken krulwilg voor decoratie kerk
Hallo lieve allemaal,   Met ons winterhuwelijk willen we de kerk graag decoreren met "berijmde" takken. Maar waar geraak je zonder tuin aan takken? Iemand een idee? Zou het raar zijn om een bloemenzaak hiervoor lastig te vallen? Heeft ...
Ceremonie Reacties: 7 13-10-2010 12:42:02

Caroline
4 september 2010!
Hallo allemaal,   na 39 dagen wordt het toch stilletjes tijd om een klein verslagje te schrijven...  We waren eigenlijk beide niet zenuwachtig! Dat had ik niet verwacht. 's Morgens was het wel mistig, maar het weerbericht had toch mooi w...
Ceremonie Reacties: 7 13-10-2010 12:23:42

Kirsten
bruidsboeket
Hallo,   zijn er mensen die voorbeelden van bruidsboeketjes hebben? Je mag ze altijd mailen naar kirstenenwillemtrouwen@gmail.com   Ik ben op zoek naar iets niet al te speciaal... Iemand een idee hoeveel budget je hiervoor mag rekenen? Hoe...
Bruidsboeket Reacties: 6 13-10-2010 10:34:06

ellen
@ Kitty van Ellen
Hey,   Ik wou je Heel heel erg bedanken van je mailtje. Maar omdat ik niet zo goed met computers ben, lukte het me niet terug te mailen op de manier waarop u mij een berichte stuurde . Ik met mijn vriend trouwen pas in 2012 maar heb de gegevens ...
Voorbereiding Reacties: 0 13-10-2010 10:30:09

Elissa
iemand ervaring met Limodeluxe
hey iedereen wij wilden graag een hummer limousine huren en hebben een optie op de limo bij limodeluxe;.. heeft iemand hier ervaring mee? dank u wel
Voorbereiding Reacties: 5 13-10-2010 8:04:58

Stephanie
misboekjes gevraagd
Dag bruidjes!   Ik ga aan mijn misboekje beginnen.....en blijkbaar heb ik geen inspiratie :-) Kunnen jullie mij please voorbeeldjes geven van jullie misboekjes? of links met teksten? BEDANKT! steph_ie_@hotmail.com      
Ceremonie Reacties: 8 13-10-2010 1:55:38

Liesbet
schoenen
Hey medebruidjes,   Ik heb al een trouwkleed , maar ben nu nog op zoek naar schoenen om bij de eerst pas aan te doen. Waar heb je winkels met uitgebreide collecties schoenen in de regio Vlaams-Brabant? Ik heb nogal "moeilijke" voeten, heel s...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 12-10-2010 22:49:54

Sharon
Steven Dewilde / De andere bruid
Hallo allemaal, Ik ben enorme fan van de kleedjes van Anne Belin. Ik merk dat haar collectie in Antwerpen bij Steven Dewilde en in Lier bij De Andere Bruid te verkrijgen is. Nu heb ik contact gehad met Steven Dewilde en hoor ik dat de kleedjes tusse...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-10-2010 22:31:35

Marleen
feestzaal duffel
Hoi trouwers,   wij overwegen ons feest te laten doorgaan in feestzaal 'de lage polder' in Duffel. Het feest aldaar wordt verzorgd door Saillart. Heeft iemand recente ervaringen met deze zaal of traiteur? Er is nog niks vastgelegd, maa...
Voorbereiding Reacties: 2 12-10-2010 21:50:11

Kirsten
binnekomst zaal
Hey medebruidjes en bruidegommen,   hoe komen jullie de zaal binnen? Doen jullie dit op muziekje of niet? Speciaal dansje of gewoon rustig binnenkomen.   Ik wil in ieder geval geen servietten gezwaai... Iemand ideetjes voor ons?   groe...
Ideeën Reacties: 2 12-10-2010 21:48:11

Kirsten
zoektocht trouwjurk
Hey medebruidjes,   zijn er onder jullie nog die hun trouwjurk niet meteen gevonden hebben? Ik heb soms het gevoel van hopelijk vind ik toch de trouwjurk van mij dromen...   Btw zijn er nog bruidjes van april-mei-juni 2011 die op zoek zijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-10-2010 21:46:19

Anneleen
Originele locatie
Hallo iedereen, 't voorbije weekend zijn we voor het eerst naar een zaal gaan kijken. Ik schrok nogal van de hoge kostprijs. € 1500 voor enkel de (prachtige) locatie. Maar dan moet je nog beginnen met stoelen, tafels, tafeldoeken, eten, ... Li...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 12-10-2010 20:57:07

janne
Betaalbare fotograaf avondfeest
Hallo!   Wij zijn last minute nog op zoek naar een fotograaf die foto's kan nemen op ons avondfeest (vanaf 19h), regio Brugge. In principe zoeken we iemand die meer event fotograaf dan huwelijksfotograaf is. Graag hadden we foto's van alle gas...
Fotografie Reacties: 5 12-10-2010 20:19:26

Lore
Originele trouwlocatie Vlaams- of Waals-Brabant
Hallo!   We zijn op zoek naar een leuke locatie voor een trouwweekend. Zaterdag receptie, eten en feest in een kasteeltje, vierkantshoeve of B&B (niet te oubollig), daar blijven slapen met enkele mensen en de dag erop samen ontbijten. Heef...
Locatie Reacties: 2 12-10-2010 20:13:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...