Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lies
Voorbeelden misboekje aub...
Hallo allemaal,   wat een werk... het opstellen van zo'n misboekje! Zoveel teksten en mogelijkheden! Misschien dat enkele afgewerkte versies me vooruit kunnen helpen. Ze zijn alvast meer dan welkom! Enthousiastelingen mogen het altijd ...
Ceremonie Reacties: 2 16-10-2010 20:20:39

Kirsten
niet zo'n goeie ervaring met LR Brugge
 Hey mede bruidjes,   ik heb precies niet zo'n goede ervaring met de LR concept shop te Brugge. De verkoopster was niet zo vriendelijk. Ze wou mij overtuigen van wat ik moest kiezen en dragen ipv te zoeken naar wat ik wou... Toen ik zei gee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-10-2010 19:08:50

Wendy
gezocht: catalogus linea raffaelli 2010
Hallo iedereen,   heeft er iemand nog een catalogus liggen of op pc staan van linea raffaelli van 2010?   Ik ben vannamiddag kleedjes gaan passen bij de linea raffaelli concept store in Brugge en heb een mooi kleedje gezien uit de colle...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 16-10-2010 17:45:30

Sofie
Huisje, tuintje, boompje
Hey bruidjes en bruidegommen in spé,   Nu we getrouwd zijn (bijna 50 dagen geleden :-) ), begint de baksteen in onze maag serieus te groeien :-)   Zijn er mensen op het forum die ervaring hebben met bouwondernemingen Cosy Casa of W...
Ideeën Reacties: 3 16-10-2010 17:04:50

eline
dansen
Hallo allemaal   Tijdens de openingsdans dansen enkel bruid en bruidegom.   -Maar wie danst op het tweede liedje? -En wie op het derde liedje? -En is het derde liedje nog een slow of is dit al een liedje die het feest op gang trekt...
Openingsdans Reacties: 3 16-10-2010 15:39:42

Tamara
250 dagen op de teller!
nog 250 daagjes en we gaan trouwen! en ik heb het gevoel alsof ik nooit alles geregeld krijg. we hebben ondertussen de zaal + eten, fotograaf, jurk + juwelen, we zijn bezig met de dj, woensdag voor trouwringen kijken,1november gemeente verwittigen....
Voorbereiding Reacties: 9 16-10-2010 14:21:32

Sofie
Videograaf midden-limburg
Hallo bruidjes,   Ik en mijn vriend trouwen 13 augustus 2011. Nu zijn wij nog op zoek naar een betaalbare videograaf...Het moet geen professionele zijn... Wij zijn op zoek naar iemand die het na zijn uren met hart en ziel doet! :-) Hebben ju...
Video Reacties: 5 16-10-2010 13:35:43

forier
Beste Bruidjes
Hoi,bij deze wil ik Anneke jullie vragen indien er iemand een mooie binnen-buiten locatie weet voor trouwfoto's te maken in Limburg zijn van Borgloon. dus ergens in de buurt tss de 15  a 20 km.Wij trouwen 19 aug 2011,en aangezien het weer hier h...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 16-10-2010 12:50:41

Cindy
Zaal gezocht met overnachtingsmogelijkheid regio Brugge!
Beste medebruidjes   vandaag kregen we te horen dat de zaal die al van maart vastligt niet zal kunnen verhuurd worden... Nu zijn we dus dringend op zoek naar een nieuwe zaal waar ook slaapgelegenheid is voor onze 3 kids.   Suggesties zi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-10-2010 12:25:02

Cindy
Suitekleed Linea Raffaelli
Hey,   We zijn aan tijdje geleden getrouwd en het was echt een schitterende dag. Mijn moeder had een kleed van Linea Raffaelli en heeft die dag niets anders dan complimenten gekregen. Nu doet ze haar kleed weg zodat iemand anders er nog van ka...
Kledij - Suite Reacties: 3 16-10-2010 12:22:34

Kristien
feestlocatie omgeving Brugge - Oostende
Dag bruidjes en bruidegommen, Ook ik ben op zoek naar de ideale locatie voor ons trouwfeest in de zomer van 2011 in regio Oostende-Brugge. Een all-in formule of alleen een locatie, daar zijn we nog niet helemaal uit. Alle suggesties zijn welk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-10-2010 11:26:55

Sofie
Bus? Auto?
Hallo! We zijn beide erg Audifan maar dachten vervoer te regelen voor heel ons team ;) de bus van glamour lounge sprak ons heeel hard aan maar... Is bezet :( nu heb ik ondertussen wel een Audi A5 cabrio wit gevonden die voorlopig nog vrij is, beid...
Voorbereiding Reacties: 6 15-10-2010 23:19:29

sabrina
Broek ipv rok
Hallo bruidjes, Mijn mama wil die dag een broek dragen, geen rok of kleed want ze voelt haar daar niet goed in. Weet iemand waar ik avondkledij kan vinden met een broek? vind eigenlijk alleen maar rokjes, kleedjes of lange rokken. Bedankt voor de ...
Kledij - Suite Reacties: 6 15-10-2010 21:10:16

An
Fotograaf gezocht Noord-Limburg (België) ook voor 's avonds
Dag allemaal,   Wij zijn op zoek naar een fotograaf die ook 's avonds foto's trekt van de gasten die binnen komen en de foto's van overdag kan projecteren op een wit scherm.  Het zou makkelijk zijn als één iemand die dingen doet...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 15-10-2010 20:53:36

Bieke
kleedje
  Met iets minder dan een jaar op de teller ben ik vandaag voorzichtig eens gaan kijken voor een trouwkleedje.  Ik woon in Brugge dus waar kan ik mijn zoektocht beter beginnen dan bij LR?  Na iets meer dan een uur was 't beslist, best...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-10-2010 18:57:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...