Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ingrid
Advies dansschool swingen
Hallo, Wij zijn van de regio Hove/Boechout/Kontich/Lier en zoeken een gezellige dansschool om te leren swingen.  Kan iemand ons een goed adresje aanraden. Eindelijk heb ik mijn toekomstig ventje zover gekregen; nu nog een goede locatie. Alvast...
Openingsdans Reacties: 5 18-10-2010 21:38:49

Samira
Iemand suggesties of ideetjes voor toffe locatie kustregio?
Hallo iedereen,   Wij zouden volgend jaar in september trouwen in intieme kring. Ons idee is om in de namiddag te trouwen in het stadhuis, dan een apertief met hapjes om vervolgens af te zakken naar een toffe brasserie om met 32 man iets te et...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 18-10-2010 21:32:55

Tineke
prachtige hartvormige ivoorkleurige paraplu's - parasols
slechts 15 minuutjes gebruikt op onze trouw dus splinternieuw ! Stuur me gerust een berichtje als je er zoekt ... Regio Gent maar ik kan ze versturen.   groetjes,   Tineke   
Kledij - Accessoires Reacties: 8 18-10-2010 21:31:22

Deborah
Alternatieve dj regio Gent
We trouwen volgend jaar in maar en we zijn op zoek naar een alternatieve dj, eentje die dus geen foute muziek draait maar wel wat meer gitaarwerk durft te draaien. Ken er iemand een dj die zowat Studio Brussel-genre draait? Waar we het feest houden, ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 18-10-2010 21:21:26

Annelies
@ Tamara Put - Gegevens DJ Elema
Hallo Tamara, Ik heb geprobeerd om je een berichtje te sturen maar kreeg steeds een foutmelding. Dan maar op deze manier, hier zijn de gegevens van onze DJ: Elema Sound & Lightning Service Spoorwegstraat 1B 3560 Linkhout (Lummen) 0486 54 25 91 ...
Muziek - Live Reacties: 1 18-10-2010 21:05:49

Karine
ervaringen vaste DJ De Groene Jager - Brasschaat
Hey, Volgend jaar gaan wij trouwen, ons trouwfeest vindt plaats in De Groene Jager te Brasschaat. Op dit moment zijn we op zoek naar een DJ... Heeft iemand van jullie ervaring met de vast DJ van de feestzaal De Groene Jager? Wat vinden jullie ervan?...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 18-10-2010 20:52:20

marijke
problemen met maken van CD voor in de kerk. Wie kan helpen?
Hey dames   Met nog maar 11 dagen op de teller, begon ik vol goede moed aan het maken van de cd voor in de kerk. Eenmaal is het me gelukt op een imation overburning CD-R. Jammer genoeg stond niet alles in de juiste volgorde en moest ik nog een...
Ceremonie Reacties: 2 18-10-2010 20:26:25

veerle
DJ Infinity - Studio Pinocchio
Beste bruidjes en bruidegommen,   Met nog wat tijd op de teller zijn we op zoek gegaan naar een DJ, we hebben de keuze tussen DJ Infinity en Studio Pïnocchio, wat raden jullie aan?   alvast bedankt voor de reactie!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 18-10-2010 20:03:04

Jessica
Vrijkaarten Trouwbeurs Gnek?
Hey Dames,   Ik had graag volgend weekend naar de trouwbeurs in Genk gegaan. De boetiek waar ik naar mijn kleed wilde gaan kijken antwoordde me dat de vrijkaarten reeds waren weg gegeven aan klanten. Heeft er iemand misschien nog vrijkaar...
Voorbereiding Reacties: 4 18-10-2010 19:07:02

Jessica
Vrijkaarten Trouwbeurs Gnek?
Hey Dames,   Ik had graag volgend weekend naar de trouwbeurs in Genk gegaan. De boetiek waar ik naar mijn kleed wilde gaan kijken antwoordde me dat de vrijkaarten reeds waren weg gegeven aan klanten. Heeft er iemand misschien nog vrijkaar...
Voorbereiding Reacties: 1 18-10-2010 19:06:52

Kim
Bruidswinkels regio Oostende - Brugge
Dag mede-bruidjes!!!   Ik zit met een vraagje. Mijn mama zal mijn jurk (normaal gezien toch) zelf maken, maar toch wil ik voor we eraan beginnen eens kleedjes gaan passen. Mijn vraagje is dus waar zou ik best gaan, waat heb je veel keus, wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 18-10-2010 18:26:05

julie
Videograag - richtprijs?
Kan iemand me helpen aan de richtprijs voor een videograaf? Eventueel enkele aanraders regio West Vlaanderen?   thx! Julie
Video Reacties: 5 18-10-2010 17:26:56

Maartje
Use Somebody
Gisteren mooie versie van Use Somebody gehoord van de Kings of Leon bij So You Think You Can Dance .. past dit qua tekst als openingsdans denken jullie?
Openingsdans Reacties: 9 18-10-2010 17:26:28

julie
1e afspraak met Priester
Hoi Hoi,   Wij hebben volgende week donderdag een afspraak met de priester. We hebben al telefonisch contact gehad en datum ligt vast, maar nu zouden we wat praktische zaken bespreken.   Wat vragen jullie zoal bij de priester. Wat wordt...
Religie Reacties: 2 18-10-2010 17:25:54

julie
Prima donna - bruidskledij in Deerlijk! SUPER AANRADER!
Aan alle collega-bruidjes die nog op zoek zijn naar een jurk:   Maak een afspraak bij Prima Donna in Deerlijk! Mensen zijn echt super vriendelijk, kennen hun job als de beste. Ik had totaal geen idee van wat ik graag zag en bij het passen van ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 18-10-2010 17:24:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...