Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charlotte
Thema tafelnummering...
Hallo,   kan iemand mee een leuk thema geven om onze tafelnummers duidelijk te maken.. we hebben al zo veel trouwfeesten gehad waar ze origineel waren, van snoepjes, kleuren, tvprogramma's... iemand iets anders..laat maar komen!   Dan...
Locaties - Viering Reacties: 9 19-10-2010 20:45:28

Charlotte
Thema tafelnummering...
Hallo,   kan iemand mee een leuk thema geven om onze tafelnummers duidelijk te maken.. we hebben al zo veel trouwfeesten gehad waar ze origineel waren, van snoepjes, kleuren, tvprogramma's... iemand iets anders..laat maar komen!   Dan...
Locaties - Viering Reacties: 4 19-10-2010 20:44:57

Stephanie
bruidsboeket
Hela,   Ik ben zo nu en dan eens op zoek naar voorbeelden van een bruidsboeket. Ik zou graag iets met orchideeen in hebben. Dus ben ik op zoek naar voorbeelden van zo'n boeketten of andere leuke boeketten waarbij ik aan de hand van deze voorbe...
Bruidsboeket Reacties: 2 19-10-2010 18:55:17

rebecca
thema's?
Ik lees in sommige berichten dat er gewerkt wordt met volledig uitgewerkte thema's. Doet iedereen dit en ben ik de enige die chaotisch is beginnen plannen en regelen? :-) Of zijn er nog mensen die het zonder thema doen? Voor de mensen die een thema g...
Ideeën Reacties: 16 19-10-2010 18:28:07

Greet
bruidsboeket
Hoihoi,  wat ik me afvraag ivm het bruidsboeket: doet elke bloemist dit eigenlijk? En stap je gewoon binnen om te vragen of ze dit doen, of ze voorbeelden hebben en wat de kostprijs is? Misschien een rare vraag maar het organiseren van een huwel...
Bruidsboeket Reacties: 6 19-10-2010 18:03:17

bieke
goedkope Dj voor 31 oktober aanstaande!!!
heeellllllpppppp!!!!!!!!! wij zijn dringend op zoek naar een betaalbare DJ voor een vat op 31 oktober in Westerlo.  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 19-10-2010 17:46:03

Caroline
Ballonnen + markeerlint te koop
Hallo, wie is er geïnteresseerd: (alles is ongebruikt en nog in de originele verpakking)   - 16 ballonnen originele prijs is 5 euro http://trouwendoopshop.be/index.php?page=details&prod=149&cat=20&group=15   - m...
Ceremonie Reacties: 0 19-10-2010 17:19:58

Mimi
teksten misboekjes
hey, ik ben op zoek naar misboekjes. ik heb er al enkele gekregen maar eenmaal het uit het dezelfde vriendenkring komt, zie je vaak dezelfde teksten terug. Wie wil mag gerust zijn misboekje eens doormailen op het volgend adres, alvast bedankt. &nb...
Locaties - Viering Reacties: 0 19-10-2010 16:35:08

Nathalie
bruidskleed innemen
Hallo!   Ik zit met een vraagje omtrent mijn trouwkleed. Nu ben ik sinds enkele maanden beginnen sporten en ik ben al enkele kilo's afgevallen. Ik ga begin november in enkele winkels voor een trouwkleed kijken :) Maar ik vrees dat ik mijn d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 19-10-2010 15:12:31

Evelyne
Het perfecte kleedje gevonden!!!
Hey beste bruidjes,   Gisteren ben ik gaan passen bij Moderna in Schepdaal en heb het perfecte kleedje gevonden !!! Heb er in totaal een 6-tal gepast, waarvan HET kleedje het 3de was! Ik wist onmiddellijk dat dit het was, het za...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 19-10-2010 13:28:11

Steffi
La tiara
heeft er iemand ervaring met de bruidswinkel la tiara?   Wat verstaan zij onder betaalbare bruidsmode?? is het echt betaalbaar of is het toch nog 1000 euro ofzo?    Grtz Steffi
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 19-10-2010 12:21:05

Caroline
Witte loper te koop
deze keer met link http://trouwendoopshop.be/index.php?page=details&prod=41&cat=48&group=40
Ceremonie Reacties: 4 19-10-2010 12:13:10

Aagje
Cofar vs Ten Bogaerde
Hallo, Wat zijn jullie ervaringen (positief en/of negatief) met de Cofar in Roeselare en Ten Bogaerde in Kortemark. We zouden ongeveer een 90 tal gasten hebben voor ons feest. Alvast bedankt !
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 19-10-2010 12:13:05

Barbara
Rode loper te koop
Hoi bruidjes-in-spé,   Ons huwelijk ligt ondertussen 1 maand achter ons en bij deze zouden wij graag de rode loper die wij (eenmalig ) gebruikt hebben verkopen. Wij hebben deze nieuw gekocht, is 29m lang, nieuwprijs was ongeveer 120̈́...
Voorbereiding Reacties: 3 19-10-2010 12:11:58

Caroline
Witte loper te koop
Hallo,   ik wil graag mijn witte loper verkopen. Hij is even gebruikt geweest en is nog als nieuw. Op onderstaande link zie je een foto. Hij is 30 meter lang en 90 cm breed. Nieuw kostte hij 50 euro, ik wil er graag nog 35 euro voor.  ...
Ceremonie Reacties: 1 19-10-2010 12:11:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...