Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sofie
kinderen op huwelijksfeest?
Hallo,   Wij trouwen pas in 2012! Nu al dilemma's rond het meevragen van kinderen of niet. Wij hebben zelf 2 kinderen ( 7-5jaar). We hadden gedacht om die de recepties te laten meemaken. Als we ze de hele avond laten aanwezig zijn en iedereen ...
Voorbereiding Reacties: 10 22-10-2010 8:52:27

kristel
alles moet weg wij zijn getrouwd ( 20-10-2010) dusssss
een en ander mag dan verkocht worden   setje juwelen swarovski ketting met hanger, set oorbellen en ring. 925 zilver en bezet met swarovski steentjes   tiara met swarvoski glaskralen  hij schitted heel erg mooi met de verlichting ...
Voorbereiding Reacties: 3 22-10-2010 0:29:06

Evy
regio rumst/duffel/lier/kontich...
Hallo, wij trouwen in juli 2012, het is nog vroeg maar op aanraden van vrienden zijn we al op zoek naar een goedkope zaal. Iemand ervaring met parochiale kring in Rumst? Wilgenhof in Duffel?Of ander voorstel dat niet te duur is en in deze regio te vi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 21-10-2010 22:27:24

Laura
Ringkussentje
Beste,   Mijn trouw is reeds een jaar geleden en aangezien ik binnenkort verhuis, verkoop ik ons ringkussentje (wit - perfecte staat) voor 5 euro. Je dient het wel zelf te komen ophalen in Antwerpen (Kontich). Geïnteresseerden kunnen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 21-10-2010 19:50:36

Ellen
save the date cards
hey bruidjes,  aangezien wij trouwen wanneer iedereen op vakantie vertrekt dacht ik dat ik maar beter save the date kaartjes rondstuurde... nu wil ik via vistaprint eigelijk een kerstkaart maken en op de achterzijde daarvan  ges...
Ideeën Reacties: 3 21-10-2010 19:03:44

Elke
prijs trouwringen
Hoi iedereen, ik heb eens een vraagje. Ik heb gezien dat de ringen van Fede di Or qua prijs goed meevallen. Ik en men vriend willen graag onder het bedrag van 1000 euro blijven voor onze ringen, en blijkbaar kan je dit wel vinden bij Fede di Or. Nu i...
Voorbereiding Reacties: 5 21-10-2010 16:30:32

Elke
Even meegeven...
Hoi iedereen, ik wou jullie deze site maar even meegeven, wie weet zit er voor jullie een gepaste locatie tussen!!    http://www.trouweninderegio.be/   Nog veel zoekplezier!!   Groetjes Elke
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-10-2010 16:11:22

suzy
misboekje
ik weet dat de vraag hier veel gesteld wordt , maar hier komt ze dus nog eens...   Zijn er mensen die hun misboekje naar mij willen doormailen ? Zelf heb ik al eentje in elkaar geknutseld maar ik vroeg me af of ik alles in de juiste volgord...
Voorbereiding Reacties: 3 21-10-2010 15:59:27

Charlotte
cadeautjes na gemeenthuis???
Hey lotgenoten,   Ik zit met een vraagje.  Het is normaal de gewoonte om 'cadeautjes' te hebben voor de kindjes na de kerkdienst.  Nu hebben wij geen kerkdienst. Wij trouwen voor de wet in de namiddag. 's avonds hebben wij voor het ...
Ideeën Reacties: 6 21-10-2010 15:45:32

Jenny
ALPHA SPRAY TAN
Hey dames, Op onze grote dag had ik graag een bruin kleurtje gehad en daarom dacht ik in Sint-Pieters-Leeuw bij Pacific Sun een ALPHA SPRAY TAN te laten uitvoeren... Heeft iemand hiermee ervaring? Wij vertrekken de dag na ons huwelijk op reis en ik...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 21-10-2010 15:41:20

ilke
DJ regio antwerpen
dag medebruiden-in-spe!   onze dag komt heel snel dichterbij (11.12) en we hebben nog steeds geen DJ gevonden (eerlijk toegegeven: hebben ook nog niet heel hard gezocht)...   onze eigen muziekstijl (als ik er echt een stempel op mo...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 21-10-2010 15:04:33

Ellen
wettelijke trouw
Hoi allemaal,   Wij trouwen volgend jaar 30juli. Dat is nog wel even weg maar wij hebben ons gemeentehuis al kunnen vastleggen. Maar als ik dat zo lees kan je dat bij veel pas 6 maanden op voorhand. Nu hoop ik maar dat alles in orde is. Weet...
Ceremonie Reacties: 11 21-10-2010 14:38:10

Kirsten
collega's/baas vertellen/uitnodigen
Hey,   hoe hebben jullie aan je baas/collgea's verteld dat jullie trouwden? En hoe maakte je hen duidelijk dat je graag had dat ze die dag vrijhielden (wij doen geen save-the-date kaartjes)...   Nodigen jullie al jullie collega's uit? Of di...
Voorbereiding Reacties: 6 21-10-2010 14:37:54

alies
O de vie
Hallo allemaal,   Is er iemand die reeds ervaring heeft met de verniging O de vie: http://www.odevie.net/page.php?pagina_id=110&lang=NL ? Leiden deze mensen eventueel ook een viering, of helpen zij enkel bij de voorbereiding ervan? ...
Religie Reacties: 0 21-10-2010 12:52:20

Tamara
ringen
wij zijn gisteren voor ringen gaan kijken en ik was verschoten van de prijs! het zijn ringen die gemaakt worden door een ontwerper, dus wel uniek. de verkoopster zei dat de goudprijs de laatste maanden heel fel gestegen is. we hebben gekozen voor...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 21-10-2010 12:43:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...