Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lynn
Oplossing voor vraagje?!
  Hey iedereen, Voor diegene die zich nog mijn  berichtje kunnen herinneren over mijn vraagje over de openingsdans met toekomstig schoonvader:     We denken dat we een oplossing gevonden hebben! @ Liselotte ja "grappig" is het n...
Ideeën Reacties: 3 23-10-2010 21:06:07

Els
'Mieks Music' ?
Iemand al ervaring met dj 'Mieks Music'? Toen ik zopas een zoekopdracht deed op deze naam kon ik geen enkel bericht hierover lezen, vroeg me af of dit misschien negatief nieuws zou zijn...    Alvast bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 23-10-2010 20:39:20

lies
Fotolocatie tussen sint-amands en lebbele
Hoi, fotograaf gekozen, nu nog een leuke locatie vinden. De kerkelijke dienst zal plaats vinden in Lippelo, de feestzaal is in Lebbeke. We zoeken dus leuke plekjes daartussen om foto's te nemen. Iemand onder jullie een aanrader?   Merci'tj...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 23-10-2010 13:59:08

jeannie
Fotograaf peter sprinky???
Hallo,   Na lang zoeken heb ik eindelijk mijn fotograaf gevonden! Natuurlijk weet je nooit op voorhand of hij wel goed is of niet  (ook al zie je de foto's op de site). Mijn vraag is : heeft iemand al een ervaring gehad met fotograaf Pet...
Fotografie Reacties: 2 23-10-2010 13:55:48

Lieselotte
Ceremoniewagens : Lexus!
Dag bruidjes!   Wij trouwen op 17 september 2011, en ik begin stilaan met de voorbereidingen! Ik heb echter een moeilijke taak gekregen (van mijn vriend weliswaar!). Hij is een echte Toyota-Lexus fan, en wil dan ook per se dergelijke wagens ...
Voorbereiding Reacties: 1 23-10-2010 13:40:24

An
'Ikwilnaarjulliefeestkomen - cv'
Iedereen kent ze wel: mensen die zichzelf verkopen (neenee, niet voor geld en/of bepaalde diensten), die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden of denken dat de evenaar door hun achterwerk loopt. Krijgt iedereen al ’n beeld van &#...
Voorbereiding Reacties: 6 23-10-2010 13:34:00

elien
pasbeurt
hoi,   Heeft iemand al ervaringen met Linx Hasselt? Ga er maandag voor de eerste keer passen.... Spannend!! 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 23-10-2010 12:07:27

Ellen
boekje voor de viering
Hoi allemaal, Het vraagje is hier al een paar keer gesteld, maar toch ga ik het ook nog eens vragen ! Wij gaan niet voor de kerk trouwen maar wel een viering doen. Ik ben nu aan het boekje bezig voor tijdens deze viering, maar ik weet niet zo goed...
Ceremonie Reacties: 5 23-10-2010 11:36:51

Sara
ceremoniemeester
Hallo bruidjes,   Ik ben nog op zoek naar een goede ceremoniemeester regio Antwerpen. Heeft er iemand ervaring met de ceremoniemeesters van het Bruidsparadijs in Merksem?  Ik zou er graag één hebben, heb een beetje schrik dat a...
Ceremonie Reacties: 3 23-10-2010 11:26:28

ilse
thema in kerk
Wij zouden graag met een thema werken in de kerk die we dan later doortrekken naar de feestzaal. Wij zouden graag werken met het het thema voetbal, daar we beiden grote fan zijn van voetbal.   wie kan me enkele tips geven, wat we zoal kunnen ...
Voorbereiding Reacties: 4 23-10-2010 10:41:19

suzy
Liedjes
Welke liedjes draaiden (draaien) jullie in je huwelijksmis in de kerk? en hoeveel?
Voorbereiding Reacties: 7 23-10-2010 10:24:37

Roxanne
allerlei accessoires ....
Hey Bruidjes Kennen jullie leuke site's of leuke winkels regio Antwerpen waar je leuke toffe dingen/accessoires kan kopen voor je huwelijk bv zoals ringkussentje, bedanktjes, kledij voor bruidskindjes, strooimandjes, gastenboeken enz...
Voorbereiding Reacties: 2 23-10-2010 10:20:13

evelyne
misboekje laten controleren?
Hoi mede bruidjes,   Ik heb even een vraagje. Ik heb nu een eerste versie af van mijn misboekje (nog een kladversie hoor) maar nu vraag ik me af of je dit aan iemand laat lezen. Laten jullie het boekje lezen door je ouders / schoonouders / ge...
Voorbereiding Reacties: 6 22-10-2010 23:05:20

Tineke
openingsdans
wij zijn fel aan het twijfelen over onze openingsdans... we hebben een liedje dat eigenlijk prima past bij ons (Tracy Chapman - Fast Car) telkens als we het horen op een feestje of op de radio dansen of denken we aan elkaar en dat al 6jaar lang, maa...
Openingsdans Reacties: 2 22-10-2010 22:15:35

Evie
Trouw spulletjes (decoratie enz.) Te koop
Hallo allemaal, Na bijna een week gelukkig getrouwd te zijn en de perfecte trouwdag gehad te hebben (verslag en foto’s volgen zo vlug ik de foto’s van de fotograaf ontvangen heb) , heb ik nog enkele spullen die ik graag zou doorverkopen. ...
Voorbereiding Reacties: 7 22-10-2010 20:41:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...