Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

deany
bruidslingerie regio limburg
hallo!   Is er iemand die enkele goeie zaken kent die bruidslingerie verkopen regio limburg? De winkel waar ik mijn bruidskleed heb gekocht gaat stoppen en kan ook geen lingerie meer bestellen. Dus goede adresjes zijn welkom! alvast bedankt...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 28-10-2010 1:24:30

M.
uitbetaling voorhuwelijkssparen
Wat hebben jullie gekregen als uitbetaling voorhuwelijksparen? Vermits ik dit jaar 30 ben geworden, betalen ze mijn bedrag gewoon uit ipv volgend jaar wanneer ik effectief zal trouwen. Blijkbaar is 30 jaar de maximumleeftijd, dus als je nog niet getr...
Voorbereiding Reacties: 10 28-10-2010 0:16:14

Kristien
all-in feestzaal of niet... kostprijs ?
hey allemaal,  Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een zaal in regio Brugge - Oostende. We hebben er al enkele bezocht, maar weten nog niet goed of we een all-in feestzaal nemen of niet. De totaalprijs zal hier ook wel een rol in spelen. Maar...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 27-10-2010 23:18:07

mieke
op zoek naar de geschikte locatie, regio torhout - gent
Wij willen graag trouwen volgende zomer. We zijn op zoek naar een geschikte feestzaal. We zoeken niet de standaard feestzaal, maar net iets origineler. Een unieke locatie, een mooi gebouw, een prachtige omgeving.... Wie kan mij tips geven, regio mi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 27-10-2010 21:48:40

Claudia
Fotolocatie gezocht
Hoi allemaal,   Wij zijn al aan het nadenken over een binnen- en buitenlocatie voor onze fotoschoot. Wij wonen in Hulshout dus regio Hulshout - Heist op den Berg, eventueel Herentals -Lier. Iemand ideetjes? 
Fotografie Reacties: 2 27-10-2010 21:16:20

Saskia
tegoedbon
Hallo,   Mensen die van plan zijn om een trouwkleed te kopen bij Couture Rachel in Temse, gelieve mij eerst een prive bericht te sturen.... Wegens het annuleren van mijn trouwkleed heb ik nu een waardebon voor deze winkel... Misschien kan ik d...
Voorbereiding Reacties: 1 27-10-2010 20:56:42

Kendra
Ringen gevonden!
Hey,    Gisteren gaan kijken achter ringen bij Fede di Oro in Izegem. Ik ben een heel lastige en vind normaal niet meteen mijn goesting.  We zijn daar heel goed geholpen en kregen heel veel ringen te zien, uiteindelijk hebben we een...
Voorbereiding Reacties: 11 27-10-2010 19:33:12

Christel
Fotohokje / Photobooth ? Leuk idee maar wie van jullie heeft er goeie referenties?
Beste mede-bruidjes,    Graag zouden we voor ons avondfeest/dansfeest een fotohokje hebben. Dan kunnen onze gasten leuke gekke-bekken foto's van zichzelf nemen en hebben ze ook meteen een souvenirtje. Al toffe dingen gezien op engelstali...
Ideeën Reacties: 20 27-10-2010 17:28:16

Ellen
trouwringen
Hoi allemaal, Wou eens horen of er iemand ervaring had met de winkel robzilla in de Kammensstraat in Antwerpen. Heb die mensen gezien op de trouwbeurs en dat leek wel goed. Ze hadden mooie trouwringen bij. Alvast bedankt! groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 27-10-2010 17:19:39

Elke
Salon Luithagen Antwerpen
Hoi iedereen! Heeft er iemand ervaring met Salon de Luithagen in Antwerpen?? Had er graag wel eens een kijkje gaan nemen...maar alle reacties en ervaringen zijn welkom!   Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 27-10-2010 17:13:28

sophie
goedkope trouwjurken
hey,   voor al degene die een laag budget hebben  maar toch een lmooie trouwjurk willen, en geen tweedehands.... ik heb een leuke site gevonden met nog schone jurken, zowel trouwjurken als galajurken, cocktailjurken....   www.chouchou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-10-2010 15:50:07

Barbara
Te koop : Rode loper
Hoi bruidjes-in-spé,   Ons huwelijk ligt ondertussen een goeie maand achter ons en bij deze zouden wij graag de rode loper die wij (eenmalig ) gebruikt hebben verkopen. Wij hebben deze nieuw gekocht, is 29m lang, nieuwprijs was ongeveer ...
Voorbereiding Reacties: 2 27-10-2010 14:52:21

Melissa
Steelfactory in Genk
Hallo allemaal!   Ik ben volop op zoek naar een geschikte zaal voor ons huwelijksfeest. Ik heb me laten vertellen dat Steelfactory in Genk de moeite is. Heeft iemand hier ervaring mee?   Groetjes,   Melissa
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 27-10-2010 14:30:57

Virginie
Binnenlocatie West-Vlaanderen (Ieper wervik menen)
Hallokes iedereen    Ik trouw volgend jaar in April en ik ben nog op zoek naar binnenlocaties in de omgeving van Ieper wervik menen. Als jullie ideekes hebben, laat het aub weten. Ik heb al es rondgekeken, maar ik heb nog niks gevond...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 27-10-2010 14:24:21

Niki
Iemand ervaring met Flattering me en/of Va Bien bruidslingerie?
Iemand ervaring met Flattering me en/of Va Bien bruidslingerie?   Kvind ze alletwee mooi maar welke geeft de beste steun voor zwaardere borsten?   Wie heeft ervaring met 1 van beiden?   Bedankt !!!
Kledij - Accessoires Reacties: 0 27-10-2010 13:16:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...