Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kristel
tekstje voor gastenboek
Hallo allemaal,   Wij hebben ons een gastenboek aangeschaft maar zouden (vooraan of apart bij het boekje) graag een tekstje voor onze gasten willen schrijven, heeft er iemand hier goeie ideeën voor???   alvast bedankt    
Ideeën Reacties: 4 31-10-2010 6:56:04

Nele
make-up zelf doen
Hoi, Zijn er nog bruidjes die zelf hun make-up gaan doen? Zoja, hebben jullie nog tips? Is Nivea make-up een aanrader? Groetjes! 
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 30-10-2010 22:08:23

Tineke
houten roosjes
ik ben opzoek naar voorbeelden van bruidsboeketten die gemaakt zijn uit houten roosjes... kan iemand me hierbij helpen?je mag alt een fototje doormailen tinekedecock_86@hotmail.com
Bruidsboeket Reacties: 3 30-10-2010 21:40:57

Martine
aanrader trouwjurkken
Hallo allemaal,   Ik heb mijn trouwjurk gevonden bij Jagré in Antwerpen. Zeker een aanrader en goed van prijs. Ook avondkledij is hier aan een goede prijs te vinden. Mijn moeder en zussen hebben zich hier ook aangekleed. Als je nog op...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 30-10-2010 21:35:53

Martine
een goede fotograaf
Hallo allemaal,   Wij gaan op 10 december trouwen en zijn op zoek naar een goede fotograaf omgeving Mechelen. Wij hebben er een 3 tal gevonden op het internet en zouden graag wat meer informatie hebben. Heeft iemand ervaring met 1 van deze...
Fotografie Reacties: 11 30-10-2010 19:48:15

Evi
Rent A Priest
Hey bruidjes!   Iemand ervaring met Rent A Priest? Ik heb hen gecontacteerd maar had graag wat reacties ontvangen aangezien ik nog nooit een viering van hen heb bijgewoond.   Goetjes,   Evi
Ceremonie Reacties: 4 30-10-2010 18:48:09

Natalie
Een nieuwe bruid
Hoi allemaal,   Sinds vorige week mag ik me ook een toekomstige bruid noemen. Ik ben dan natuurlijk ook al op zoek gegaan naar de gepaste jurk voor mij! Ik heb mijn droomjurk dan ook gevonden. Spijtig genoeg is het van Duitse makelij en i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-10-2010 17:54:04

Claudia
Trouwkleed gevonden!
Hallo allemaal,   Ik heb mijn trouwkleed gevonden :) Ik ben vandaag met mijn mama en zus naar Lilian Claes geweest. Ondanks sommige negatieve reacties hier over die winkel vind ik dat we echt goed ontvangen zijn geweest. De verkoopster was h&...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 30-10-2010 17:29:13

Roxanne
Vraagje :-)
Wanneer en waar trouwen jullie? Ik ben eens benieuwd :-)    Wij trouwen op 25/06/2011 en geven ons feest in de Slootjenshoeve!!! Nog 237 dagen en kan niet wachten tot onze dag er is ! 
Voorbereiding Reacties: 36 30-10-2010 12:19:31

Wendy
Huwelijksreis begin juni
Hey,   De perfecte huwelijksreis kiezen is toch iets moeilijker dan verwacht. Pfff We trouwen eind mei en zouden onmiddelijk (begin juni dus) voor 10 dagen op huwelijksreis willen vertrekken. Nu twijfelen we tussen een aantal bestemmingen: ...
Huwelijksreis Reacties: 7 30-10-2010 12:17:29

Liesbeth
prijs trouwkleed (tijdens opendeurdagen - verschil tussen winkels?)
Dag bruidjes!     Ik heb ernaar uitgekeken om dit op het forum te kunnen zetten: ik heb mijn jurk gevonden! Jippie! Nu moet ik ze enkel nog bestellen.    Ik vroeg mij volgende dingen af: - zijn er (grote) prijsverschillen tussen w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-10-2010 11:42:05

jeff
auto
Hallo   Weet er iemand mensen die in huj vrije tijd en tegen lage prijs met hun auto, een suite voeren?? streek aalst? groetjes jeff
Voorbereiding Reacties: 2 30-10-2010 10:43:00

jeff
liedje intro zoekend
hallo "collega's"   Wij trouwen in een kasteel en eten in een bovenzaal en zoeken dus nog een nummer voor het binnenkomen, iets wat up temp is en met een lange verrrassing opwekkende intro. Daarna verhuizen we voor het dansfeest naar een bene...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 30-10-2010 10:37:10

Roxanne
De juf gaat trouwen !
Hey bruidjes   Zijn er hier nog bruidjes die leerkracht zijn?  Doen jullie iets speciaal voor de leerlingen? of laat je die iets doen tijdens de huwelijksviering? Ik zoek nog leuke ideetjes... Mijn kindjes van mijn klasje zijn bruidkindj...
Ceremonie Reacties: 5 30-10-2010 10:28:27

Sofie
Trouwjurk laten maken?
Dag iedereen,   ik heb een vraagje. Na het vergelijken van jurken en prijzen ben ik toch aan het overwegen om mijn kleed te laten maken bij een naaister. Nu is mijn vraag of er mensen zijn die hier al ervaring mee hebben... En zoja, waar hebbe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-10-2010 1:28:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...