Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Rütger
Op zoek naar een zaal.
Hoi,   We zijn op zoek naar een goed zaal binnen een straal van een half uur van Gent. We hebben momenteel als opties Den lozen boer, Huyze De Baere & Hof ter mude. Heeft iemand andere suggesties in die stijl?   Groetjes ,
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 8-11-2010 21:02:40

Evelien
Fonteinhof
Weet iemand of men in de feestzaal van het fonteinhof in borgloon eigen servies, glazen, borden en bestek zijn? of moet dit ook nog gehuurd worden bij een cateringsbedrijf?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 8-11-2010 20:30:08

sabrina
trouwboeket kiezen.... bruid? bruidegom?
Hallo bruidjes   Wie moet eigenlijk het bruidsboeket kiezen? ik ga er van uit dat mijn aanstaande dit gaat doen, maar moet de bloemist dan geen rekening houden met mijn kleed? de stijl?  Ik dacht naar de bloemist te gaan om hem te verte...
Bruidsboeket Reacties: 9 8-11-2010 20:05:40

schapie
DJ gezocht!
dag allemaal,   wie kan ons aan een goeie DJ helpen? we zoeken: - regio Leuven - Rotselaar - we feesten in een zaal waar helemaal geen installatie aanwezig is, dus hij/zij moet het zelf meebrengen - er komt ook een streep live-muziek, dus hi...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 8-11-2010 19:54:24

An
huwelijksbedankjes
Hallo,   We hebben wel nog wat tijd, maar zijn al eens aan het kijken naar wat we onze gasten kunnen meegeven als bedankje. Hebben jullie leuke ideetjes of tips voor winkels of webwinkels waar we toffe dingen kunnen vinden? Wat hebben jullie...
Ideeën Reacties: 5 8-11-2010 19:43:01

heidi
naamafroeping
mijn zus haar trouw krijgt zo stil aan vorm, nu zoeken we een originele manier om de mensen naar hun tafel te laten gaan. Meestal is dit met naamafroeping maar we zoeken nu net eens dat ietsje anders...iemand ideeën. Het wordt een dansfeest met...
Ideeën Reacties: 1 8-11-2010 19:37:13

Sharon
links of rechts?
Hallo allemaal,   Overal zeggen ze iets anders en/of lees ik iets anders, dus ik weet het niet meer. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Draag je je trouwring aan je linkerhand of aan je rechterhand? Alvast bedankt...   Groetekes Sharo...
Ceremonie Reacties: 14 8-11-2010 18:05:27

lindsay
bruidsboeket
hoi hoi,   ik heb eens een paar vraagjes over bruidsboeketten. wanneer moet je dit gaan bestellen??? en ik heb ooit eens een prachtig boeket gezien, heb was vrij strak en modern. het bestond voornamelijk uit orchideen, en gekleurde ijzer dr...
Bruidsboeket Reacties: 3 8-11-2010 17:37:20

Evelien
Hof van Nazareth
Hey iedereen,   Heeft er iemand ervaring met het Hof van Nazareth in Lier? Lekker, verzorgd, vriendelijk, ... ??? Na enkele zalen bezocht te hebben, staat deze bovenaan onze lijst, maar aangezien we zelf nog nooit naar een feest zijn geweest ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 8-11-2010 17:10:05

Caroline
splinternieuw trouwkleed
Splinternieuw trouwkleed Maat 36 Merk marylise piu  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-11-2010 16:00:28

Laura
Drankenforfait of niet?
Hallo,   Bij ons in de zaal kan er een drankenforfait genomen worden of ze kunnen ook gewoon per fles/drankje afrekenen aan het einde van de avond. Wij vragen ons nu af wat er het goedkoopste is. Ik weet wel dat dit een beetje afhangt van hoev...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 8-11-2010 15:54:14

Katrien
alternatief voor dansfeest
Dag bruidjes en bruidegommen!   Wij houden ons trouwfeest in juni 2011. we willen geen dansfeest maar zoeken een leuk alternatief. Heeft iemand leuke ideëen om de avond/ nacht in te vullen zodat de sfeer er wel in blijft? We voorzien vu...
Openingsdans Reacties: 8 8-11-2010 15:36:02

Kirsten
cadeau bruidegom/jarige
Hallo medebruidjes en bruidegommen,   wij trouwen op de verjaardag van mijn verloofde. Nu zou ik graag toch ietsje speciaals doen/geven voor zijn verjaardag. Zijn er mensen die tips hebben?   Alvast bedankt. groetjes, Kirsten
Ideeën Reacties: 3 8-11-2010 15:05:36

Goedele
tafelnamen
hallo, mijn vriend en ik trouwen op 13 aug 2011 en we zijn nog op zoek naar ideetjes om elke tafel in de feestzaal een andere naam te geven volgens een bepaald thema. heeft er iemand leuke ideetjes en willen jullie ons graag leuke tips ge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 8-11-2010 14:11:26

kelly
twijfels receptie - avondfeest
Hallo lieve bruidjes en gommetjes ,   Wij doen na onze huwelijksinzegening een receptie van 18u tot 19u30 ( met een uitloper naar 20u )  Vanaf 20u is er dan op dezelfde locatie het avondfeest.    Nu begin ik zo een beetje na te d...
Voorbereiding Reacties: 9 8-11-2010 14:09:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...