Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ANN
originele manier om getuigen en bruidskindjes te vragen
Beste bruidjes,   Onlangs vond ik de weg naar dit forum. Ik vind het erg leuk om al jullie berichtjes te lezen en leuke ideetjes op te doen.   Wijzelf trouwen 3-9-2011!! Met kerstmis willen we graag onze getuigen met een origineel geschenk ...
Ideeën Reacties: 9 10-11-2010 21:49:38

nele
rode loper
hallo, waar kan ik in de regio brugge een rode loper vinden en een tent om in de tuin te zetten voor als het regent om een kleine receptie te geven voor de familie tussendoor? bedankt, nele
Ideeën Reacties: 2 10-11-2010 20:22:00

An
Smalle bovenarmen
Oké, als je op iets let dan ga je het ook vaker zien. Ben je op zoek naar een huis?  Dan zie je plots veel huizen te koop staan. Wil je op Fb even niet lastig gevallen worden door de prenatale verhalen van je vriendinnen?  Dan schrij...
Voorbereiding Reacties: 8 10-11-2010 20:14:50

Tinneke
Bruidswinkel
Hallo,   Ik ging maandag met mijn getuige eerst om een kleed kijken. Aangezien ik het enkele weken geleden al ergens anders gekocht heb, dacht ik dan naar het bruidsparadijs te gaan in Merksem. Nu blijkt dat dicht te zijn op maandag... Bestaan...
Voorbereiding Reacties: 0 10-11-2010 19:37:34

janne
stress
Nog 9 dagen op de teller!   Wie trouwt er nog op 20/11/10? Ik ben bang dat ik vanalles zal vergeten. Heeft iemand een to do lijstje met de laatste details?     Groetjes,
Voorbereiding Reacties: 2 10-11-2010 19:36:38

Leen
XL-Card
Hallo,   heeft er iemand van jullie ervaring met het bestellen van uitnodigingen via www.XL-Cards.be?     Bedankt
Uitnodigingen Reacties: 1 10-11-2010 17:57:20

johan
help!!
help! wij zijn dringend op zoek naar een goede, maar goedkopere fotograaf! degene die we op het oog hadden kan niet op onze dag aanwezig zijn. hij vroeg maar 500 euro exclusief album! kent iemand nog een fotograaf die aan deze prijs voldoet?
Fotografie Reacties: 20 10-11-2010 17:07:58

Tom
tips voor reis Zuid-West USA?
Wij gaan volgend jaar in september op reis naar Zuid-West USA. We doen er de klassieke tour LA, Grand Canyon, Las Vegas, San Francisco, Santa Barbara.... Natuur, mooie steden, zon, cabrio. Alle elementen voor een leuke huwelijksreis. We hebben r...
Locatie Reacties: 5 10-11-2010 16:17:31

Kim
Huwelijksreis
Hallo, Goh, hoe moeilijk is het om een reis te kiezen. Ik zoek en zoek maar, maar weet helemaal niet waar we naartoe willen. mijn partner vindt alles wat ik voorstel goed, maar daar ben ik niet veel mee. We willen graag ergens gaan waar het nog mooi ...
Huwelijksreis Reacties: 6 10-11-2010 15:52:16

Maite
Alternatieve bruidskledij
Collega-bruidjes,   ik trouw over acht maanden en begin stilaan uit te kijken naar mijn outfit voor de grote dag. Ik wil graag een romantische jurk, maar hou helemaal niet van de klassieke bruidsmode à la bustier, A-lijn, sleep... Ik denk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 10-11-2010 15:20:38

Patricia
trouwen in een audi
hallo wie kan mij vertellen waar wij een audi kunnen huren voor ons huwelijk wij trouwen op 13-05-211 en willen graag een audi liefste cabrio en in onze buurt namelijk west friesland. Ik heb zelfs al een dealer benaderd om te kijken wat dat opleve...
Ceremonie Reacties: 2 10-11-2010 14:31:14

eline
vervoer
Hallo   ik begrijp niet echt wat de bedoeling is van zo'n oldtimerbus? onze trouwzaal is op 25 km van ons kerk/gemeente dus als de bus daar iedereen naartoe voert, heeft dan toch niemand zijn wagen bij? en zo'n bus huren om enkel van en naar s...
Ceremonie Reacties: 6 10-11-2010 14:25:02

Ellen
Betaalbare bruidsmode
Ik ben 2 weken geleden naar Hasselt geweest. Bruidsboetiek Anuna doet totale uitverkoop met kortingen tot 50% op de huidige collectie. Ook hebben zij nog een outlet collectie hangen die ook aan -50% is. De service was ook heel fijn. Ze geven je de ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-11-2010 13:39:58

Sarah
Feestzaal
Hallo iedereen, Graag zou ik van jullie eens horen wie zijn feest ook geeft in de grote stove. Wij zijn daar langsgeweest, dat was direct ons gedacht dus hebben we direct besteld en het voorschot overgeschreven. Nog iemand ervaringen met deze...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-11-2010 13:39:44

kelly
bruidegom pak deel 2 :
Indien we een pak zouden kopen. Rond welke prijzen draait dit dan denken jullie ?  Hoeveel heeft jullie AS betaald voor zijn pak ?    Ik had het geluk dat 50 % van men kleed een cadeau is van men tante ...  jammer genoeg heeft mij...
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 10-11-2010 12:56:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...