Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nathalie
la grange in massenhoven
hela medebruidjes,   we zijn druk in de weer met te bezichtigen van feestzalen onze grote voorkeur ga naar la grange in massenhoven. heeft  er iemand al ervaring gehad met deze zaal? mercikes  
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 13-11-2010 17:51:56

Sarah
Droomjurk gevonden
Dag bruidjes,   Vandaag heb ik bij Prima Donna in Deerlijk mijn trouwkleedje gekocht. Vorige week twijfelde ik nog of alles niet te rap ging, omdat het maar mijn eerste winkel was die ik bezocht had. Maar na een tweede bezoekje, dit keer samen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 13-11-2010 17:24:57

Claudia
Trouwjurk is gekozen!
Hallo allemaal,   Ik heb vandaag mijn trouwjurk gekozen bij Lilian Claes :) Vorige keer was mijn mama en mijn zus meegegaan en deze keer mijn mama, en mijn toekomstige schoonmama en schoonzus. Het was héél gezellig!Ik heb twee kleed...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 13-11-2010 17:10:08

vanessa
Trouwvervoer
Hallo allemaal, Wij zijn voor onze trouw nog op zoek naar een trouwauto. Mijn vriend wil graag iets sportief en hedendaags! Ik wil er wel niet te veel geld aan uitgeven. iemand leuke ideeën en adresjes Mercikes
Ideeën Reacties: 3 13-11-2010 14:11:18

Nathalie
droomjurk
ik heb vandaag mijn trouwkleed besteld :) echt superzalig, ben supergelukkig :) Ik ging vandaag naar couture ann in aalst het was opendeurdag... Ik ben in de voormiddag gegaan en het was relatief kalm, waardoor ze echt tijd genoeg hadden voor mij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 13-11-2010 14:09:39

Evelien
Anuna Hasselt
Hey bruidjes,   Ik heb het hier nog niet zien staan, maar Anuna in Hasselt gaat stoppen. Zij verkopen de jurken in hun winkel aan 50% van de prijs. Je kan gewoon binnenlopen en dan mag je zelf van het rek nemen en passen wat je wil!   Ik be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-11-2010 11:29:42

Bianca
Leuke zaal regio Wevelgem?
Hoi,   Wij zijn volop op zoek naar een leuke zaal in regio Wevelgem. We zoeken een zaal waarin we volledig ons eigen ding kunnen doen, maw: zelf een traiteur kiezen, zelf een drankenleverancier kiezen, zelf versieren, ... Heeft iemand tips? ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-11-2010 11:26:51

pamela
huwelijksreis
da allemaal,wij hebben gisteren ons huwelijksreis vastgelegd het is Mexico geworden Cancun!! ben benieuwd
Huwelijksreis Reacties: 5 13-11-2010 10:55:11

karen
Acec gebouwen?
Hallo,   Wij zijn op zoek naar een loods/fabriek in of rond Gent om in 2012 onze grote dag te vieren. Ik hoorde ergens dat het mogelijk is om in de Acec gebouwen een feest te vieren maar vind hier geen info over. Kan iemand mij helpen? Andere s...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-11-2010 10:35:27

juanita
liedjes ok ?
Dag allemaal,   Wij hebben er voor gekozen om zelf onze liedjes te kiezen en af te spelen, in plaats van met een DJ te werken.  Ik weet dat een DJ beter is, en dat die inspeelt op wat 'werkt' met dat bepaald publiek op jouw feest ... maar...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 19 12-11-2010 22:27:45

Graziella
Super belangrijk vraagje !!!
Beste bruidjes !!!   Ik heb het hier al een paar keer gevraagd maar ik waag het nog eens !!!! Wij zijn sinds 12 juni dit jaar getrouwd !! anderhalf jaar heb ik hier lief en leed met mijn medebruidjes gedeelt !!! nu kom ik eigenlijk met een vre...
Voorbereiding Reacties: 4 12-11-2010 20:55:58

Graziella
Beste bruidjes !!!   Ik heb het hier al een paar keer gevraagd maar ik waag het nog eens !!!! Wij zijn sinds 12 juni dit jaar getrouwd !! anderhalf jaar heb ik hier lief en leed met mijn medebruidjes gedeelt !!! nu kom ik eigenlijk met een vre...
Voorbereiding Reacties: 0 12-11-2010 20:55:57

Graziella
Voorbereiding Reacties: 0 12-11-2010 20:55:41

Nathalie
dagindeling
Hey medebruidjes! ik zou graag jullie mening eens horen voor de dag indeling. nu dit heb ik tot nu: 10: 15 aankomst bruidegom 10:45 vertrek naar gemeentehuis 11:00 wettelijk huwelijk 11:30 einde trouw plus receptie 11:40 vertrek stadspark foto...
Voorbereiding Reacties: 4 12-11-2010 19:33:47

veronique
Van Wonterghem vs Den Broel
Beste bruidjes en gommetjes in spé, (en de al reeds getrouwde ook natuurlijk)   Mijn ventje heeft mij uiteindelijk ook gevraagd, dus kom ik ook regelmatig eens piepen op deze site. Nu zijn wij vandaag al eens gaan kijken naar Van Wonterg...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 12-11-2010 19:30:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...