Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Astrid
Trouwjurken
Hallo Wie vindt het ook zo moeilijk om een keuze te maken uit al die prachtige bruidsjurken? Het gaat nog bloed, zweet en tranen kost voordat ik de knoop kan doorhakken vrees ik!! Hopelijk biedt de volgende pasbeurt de oplossing!   Groetje...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 11-11-2010 20:07:02

Anneleen
traiteur De Waaiberg
Hallo iedereen,   heeft iemand van jullie ervaring met De Waaiberg uit Leuven? Zij verzorgen ook huwelijksfeesten op verplaatsing. Het eerste gesprek viel alvast heel goed mee, maar we kunnen de prijzen nog niet vergelijken met iets anders. &...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 11-11-2010 19:48:37

lies
Originele trouwzalen
Hallo, Wij zoeken in west-vlaanderen originele trouwzalen, zoals bijvoorbeeld de rode poort in meetkerke. Weet iemand nog leuke schuren/hoeves die omgebouwd werden tot feestzalen? Groetjes Lies en Olivier
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 11-11-2010 17:12:00

Kenny
Vervoer :-)
Hoi mede-trouwers :-)   Wij plannen op 06-08-2011 om in het huwelijksbootje te stappen. Daarbij zijn we op zoek naar gepaste suitewagens. Wij zijn namelijk op zoek naar zwarte BMW X5's en naar een witte BMW X5 of BMW X6 om voor ons in de...
Voorbereiding Reacties: 0 11-11-2010 16:52:50

Lindsy
Huwelijksreis Florida
Dag medebruidjes en -gommetjes! Wij beginnen alvast weg te dromen naar een once in a lifetime reis voor onze honeymoon. Ons eerste idee is Florida, en ik vraag me af of er hier mensen zijn die daar naartoe gaan of er al geweest zijn? We zouden gra...
Huwelijksreis Reacties: 5 11-11-2010 16:22:28

soraya
menukaart
Hallo,   Ik ben op zoek naar een originele manier om mijn menukaartjes op te stellen. Had graag het menu met de wijnen vermeld langs de rechterkant van het menukaartje, en op de linkerkant van het kaartje een gedicht. Wordt dit gedaan of niet?...
Uitnodigingen Reacties: 2 11-11-2010 16:19:12

lies
Tekst uitnodiging
Dag brides to be,   wat zetten jullie zoal op jullie uitnodiging wat tekst betreft, en in welke volgorde... Op de duur raak ik het noorden volledig kwijt met dansende lettertjes tot gevolg! Maar ooh wat is het leuk hé ;-)   xxx
Uitnodigingen Reacties: 3 11-11-2010 16:13:55

Anika
trouwringen: aanrader :)
Beste mede-trouwers   Voor zij die nog geen trouwringen hebben gevonden, heb ik een leuke aanrader 'Sofie de Nys'.  Wij hadden vandaag een afspraak in haar atelier. Wij hadden verwacht te kunnen kiezen uit een collectie, maar neen, het w...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 11-11-2010 15:44:26

Sarah
nachtmerries
ik heb de laatste tijd verschrikkelijk veel last van nachtmerries... In september las ik hier een bericht van iemand die een pasmodel had gekregen als jurk (terwijl ze er een nieuw had gevraagd) dat uiteindelijk helemaal verknipt werd om het groter t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-11-2010 15:43:49

Anke
Slideshow
Hey medebruidjes en gommetjes!   Onze mooiste dag is intussen al meer dan 80 dagen achter de rug. We hebben deze week onze foto's op dvd en in een slideshow ontvangen en herbeleven keer op keer onze dag als we ernaar kijken. Uiteraard ben ik ...
Fotografie Reacties: 12 11-11-2010 13:43:01

Annelies
dj gezocht
Hallo,   Weet er iemand een goede dj voor het avondfeest in de regio Ieper en omstreken. De dj die we wilden is ermee gestopt. ook zijn we op zoek naar een zanger of zangers voor in de kerk.   iemand suggesties?
Muziek - Live Reacties: 12 11-11-2010 12:58:07

johan
Ervaring fotograaf 'dannyste', 'pictureshoot', 'marec'!
Heeft er iemand ervaring met deze fotografen?? Laat het aub weten even weten.  Grts
Fotografie Reacties: 1 11-11-2010 12:19:50

ilse
zeer mooi kleedje voor bruidsmeisje van vier te koop
hallo toekomstige bruidjes,   als er nog iemand op zoek is naar een suitekleedje voor een meisje van vier heb ik mss de oplossing mijn dochtertje heeft in september voorgelopen samen met mijn zoontje van acht ze had een echt prinsessekleedje aan...
Kledij - Suite Reacties: 2 11-11-2010 11:20:30

elien
trouwkleed
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, heb men droomtrouwkleed gevonden. het hing bij Jagré in A'pen, heeeeeeel vriendelijke service daar. Nu nog 281 dagen wachten en dan is het zover :p.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 11-11-2010 10:03:30

Benjamin
de eerste teleurstelling en frustratie
Hey allemaal, twee maand geleden zijn we gestart met het ontwerpen en maken van onze uitnodigingen. Maand en half geleden hebben we dan beslist hoe we het gaan doen en zijn we het nodige papier meteen gaan bestellen. Ze gingen verwittigen wanneer...
Uitnodigingen Reacties: 2 10-11-2010 22:10:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...