Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Weer een fijne dag :)
Vanmorgen mocht ik mijn kleedje nog eens aan doen (2de pas). Het kleedje wordt achteraan "ingesnoerd" en deze keer hadden we het "plat stuk" achteraan er tussenuit gelaten zodat je mijn rug wat kon zien door het lint. Echt veel mooier! Een paar keer ...
Voorbereiding Reacties: 4 26-3-2011 21:20:57

liesbeth
cabrio
Daarnet een telefoontje gehad van een  vriendin!!! Haar man gaat ons rond voeren om onze trouwdag!!! Allemaal cabrio's!! En nu maar hopen dat het weer een beetje goed zal zijn, dat de daken open kunnen liggen... anders is het maar idioot é ...
Ceremonie Reacties: 1 26-3-2011 21:15:55

ans
hulp met getuige kiezen----het vervolg!
hey  wou jullie op de hoogte houden ennneuh   Heb jullie raad gevolgd en gisteren mn broer gevraagd  als getuige. Hij viel echt uit de lucht, er was mss zelfs een klein traantje bij hem te zien( bij mij uiteraard meerdere traantjes, ma...
Voorbereiding Reacties: 4 26-3-2011 21:11:44

ans
weight watchers
Hey bruidjes, zou graag een beetje gewicht verliezen, en vroeg me af of  hier mensen zijn die ervaring hebben met wieght watchers. Heb net eens de website uitgepluisd, op het eerste zicht lijkthet me wel wat. Maar vroeg me een aantal dingen af -...
Voorbereiding Reacties: 11 26-3-2011 20:58:12

Ce
Op zoek naar bepaalde foto bruidskapsel... ik vind hem nergens meer...
Hallo,   Misschien kunnen mijn medebruidjes helpen... Ik heb een tijdje geleden een foto gezien met een leuk kapsel, ik kwam hem toen regelmatig tegen bij bruidskapsels. Nu vind ik hem nergens meer, en ik wil hem graag saven !   De fot...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 26-3-2011 20:42:32

Katrijn
2 ceremoniewagens nieuwe witte mercedes E-klasse gezocht!
Wij trouwen op 16 juli 2011 en we hadden al ceremoniewagens vastgelegd. We zijn met een uitgebreide suite: we hebben in totaal 5 volgwagens nodig en de broers en zussen zitten al per 4 in de auto. De firma waar we dit bij geregeld hadden, had er slec...
Ceremonie Reacties: 3 26-3-2011 20:13:07

els
leuk tekstje voor kind in ceremonie
Dag allemaal.   Weet er iemand een leuk niet te lang mooi tekstje om voor te lezen door een kind in de ceremonie. We hebben niet echt een speciaal thema.   Bedankt alvast!    
Ceremonie Reacties: 1 26-3-2011 19:11:32

Sara
Locaties fotoreportage Antwerpen
Hoi bruidjes to be   Wij zijn vandaag wat gaan rondrijden in Antwerpen om locaties te vinden voor onze huwelijksreportage, maar helaas sloeg het wat tegen... Kent er iemand mooie locaties in Antwerpen voor onze fotoshoot? Onze stijl qua shoot z...
Fotografie Reacties: 7 26-3-2011 18:32:01

evy
win voor life ipv bloemen
hallo iedereen,   heb jullie hulp nodig... vandaag heeft de ceremoniemeester ons een leuk ideetje verteld. hij zei waarom niet win for life biljetjes ipv bloemen. hij zegt dat de mensen de dag zelf ook iets willen afgeven en dat ge niets zijt me...
Uitnodigingen Reacties: 8 26-3-2011 18:21:47

Mieke
misboekje
Hallo,   Zijn er mensen die een voorbeeld van een misboekje zouden willen doorsturen naar mij? Heb geen idee hoe ik er moet aan beginnen...   Grts, Mieke
Voorbereiding Reacties: 0 26-3-2011 18:11:17

ann
schoenen gevonden,nu lingerie nog
hey!!!superblij....gezocht en gevonden...mijn schoentjes!!toch teruggekeerd naar moderna schepdaal waar intussen ook mijn kleedje is binnegekomen!!ik vond de schoenen van linea raffaelli vrij duur eerst,maar toch maar gepast...en wat zitten die goed ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 26-3-2011 17:36:32

Ellen
Euforie!! Eindelijk hebben we zijn trouwkostuum gevonden! Yessssssssssssss!!!!!!!!
Dag dames   Eindelijk! Na 7 winkels hebben we perfect gevonden wat we zochten: niet klassiek (hij kan het achteraf nog dragen), maar toch geschikt voor een bruidegom. Hij is af! Of toch bijna: juist nog schoenen, broeksriem en manchetknopen. M...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 26-3-2011 17:16:38

Hilde
Wandelstokje voor bruidsjongen
Hallo, Voor ons bruidsjongentje ben ik op zoek naar een wit wandelstokje. Weet iemand waar ik dat kan kopen ? Liefst in de regio Ieper, Kortrijk, Oostende. Regio Dendermonde mag ook. Groetjes, Hilde
Kledij - Accessoires Reacties: 3 26-3-2011 15:30:35

liesbeth
trouwringen FDO
We zijn deze ochtend naar Fede Di Oro geweest voor onze trouwringen!! En we hebben onze goesting gevonden, dus deze zijn besteld!! Zoveel keuze! maar ons eerste gedacht was het goeie... Ben zoooo content!!!  En de prijs valt héél goed ...
Voorbereiding Reacties: 4 26-3-2011 14:34:56

Claudia
Lint met ijzerdraad
Hoi allemaal,    Ik ben op zoek naar lint met ijzerdraad in, dit om mooie strikken te kunnen maken. Iemand een idee in welke winkel ik dit zou kunnen vinden?   Groetjes, Claudia 
Voorbereiding Reacties: 3 26-3-2011 14:31:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...