Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
Kledij mama!
Hoi iedereen!!   ik heb is een vraagje, mijn mama moet nog iets vinden om aan te trekken op onze trouwdag. mijn schoonmoeder en stiefmoeder zijn niet in suite maar half lang kleedje, wel heel mooi. dus mijn mama wil ook gewoon een mooi kleed...
Kledij - Suite Reacties: 4 25-3-2011 16:59:40

Sharon
Morgen 1ste pas :)
Nog 56 dagen te gaan en morgen mag ik mijn 1ste pas gaan doen! 'k Vind het toch wel spannend hoor. 'k Ben bang dat ze misschien de verkeerde maat of zo besteld hebben zodat het te klein is. 'k Hoop dat het past. De zenuwen beginnen nu toch al te kome...
Voorbereiding Reacties: 2 25-3-2011 16:50:11

Nathalie
Liedjes tijdens de mis
Binnen drie weken hebben wij een afspraak met de pastoor. Ik vroeg mij eigenlijk af hoeveel liedjes je nodig hebt tijdens de mis want ik ben al volop bezig met het misboekje.
Ceremonie Reacties: 5 25-3-2011 16:22:25

Ineke
Wij zoeken nog Cossmo schoenen
Iemand een idee waar je ergens (regio Vlaams-Brabant) Cossmo schoenen kan vinden? We zoeken er nog voor hem...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 25-3-2011 14:59:22

nele
iemand ervaring met het dieet citro-cure?
Hallo allemaal,   zoals waarschijnlijk 99% van de toekomstige bruidjes wil ik graag nog een paar kilo's verliezen. Heeft er iemand van jullie al gehoord of zelf ervaring met het citro-cure dieet? Het zou op basis van citroensap zijn ... Kan iema...
Voorbereiding Reacties: 6 25-3-2011 14:26:27

Hanne
priester gezocht regio Kortrijk
Hey bruidjes,   ik trouw pas in juni 2012 maar was toch blij dat ik al de deken van Kortrijk had kunnen strikken om onze viering te verzorgen in Ooigem. Spijtig genoeg vernamen we overlaatst dat deze zich van het leven heeft beroofd.  Kan i...
Religie Reacties: 6 25-3-2011 13:44:17

Jenny
Lingerie
Hallo medebruidjes,   hopelijk kunnen jullie me helpen met 2 probleempjes, weet iemand waar ik in Oost-Vlaanderen aan lingerie van het merk Poirier Carnival kan geraken. En heeft iemand soms een adresje waar ze leuke kostuums (zoals in een&nb...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 25-3-2011 13:19:33

Nele
aftellen!!!
Hallo bruidjes,   Op de teller staat nog 41 dagen... spannend!! Het mag er van mij al zijn.   Alleen zit ik nog met 1 ding in mijn maag. Mijn mama en stiefpapa hebben al meer dan  5 weken ruzie.. het gaat niet zo goed meer.. en het...
Voorbereiding Reacties: 2 25-3-2011 12:53:55

Claudia
Bloemen
Hallo allemaal,   Ik ben nog enorm aan het twijfelen of ik echte bloemen ga nemen of ga werken met houten roosjes. Kunnen jullie mij misschien een beetje in de richting sturen qua prijzen: - bruidsboeket - corsage bruidegom - altaarstuk - kerkve...
Voorbereiding Reacties: 11 25-3-2011 12:38:36

Glynis
Fotolocatie Assenede/Oosteeklo
Wij zijn dringend op zoek naar een fotolocatie in de buurt van Assenede/Oosteeklo. Mag zowel een binnen- als buitenlocatie zijn. Kan iemand ons helpen?
Locaties - Fotografie Reacties: 0 25-3-2011 12:16:25

jeslov
Ollaah ik begin stress te krijgen
Voorbereiding Reacties: 1 25-3-2011 11:38:04

Claudia
Altaarstuk en kerkversiering
Hallo allemaal,   Wij willen het altaarstuk en de kerkversiering doen met houten roosjes. Maar dit mag toch hé of moet het altaarstuk echt met echte bloemen zijn...? 
Voorbereiding Reacties: 7 25-3-2011 11:27:32

Claudia
Op zoek naar lint
Hallo allemaal,   Ik ben op zoek naar lint. Het is voor de bedankkaartjes aan de doosjes te bevestigen. Het is ook voor de kerkversiering: we willen twee of drie bloemen met lint aan de stoelen bevestigen. Ik zoek dus een winkel waar ze veel keu...
Voorbereiding Reacties: 9 25-3-2011 11:24:33

Kelly
Lap, zoals iedereen zie ik het hier ook gebeuren hoor!
Sinds begin van de week zijn alle uitnodigingen verstuurd. En jaja, zoals te verwachten, amper reactie gekregen. Van de 130 uitnodigingen heb ik nog maar 6 smskes gehad met een reactie in. Ik vind da echt straf.. Ikzelf ben iemand die direct altijd ...
Uitnodigingen Reacties: 18 25-3-2011 10:55:39

Nele
Servetringen
Hoi   Weet iemand van jullie waar ik aan witte servetringen kan graken maar waar je een foto kan insteken? Ik heb er onlangs gezien in de casa, maar het was niet het juiste kleur.   Alvast bedankt Nele
Ideeën Reacties: 3 25-3-2011 10:48:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...