Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ineke
Bedrukte chocolade dragees (bruidssuiker)
Wij zouden graag als bedankje voor onze gasten bedrukt bruidssuiker geven (op z'n goede ouderwetse manier ). De m&m's vinden we ietje te duur, maar ze zijn wel origineler maarja...   Op de website van www.bedankjes.nl hebben we ze al ge...
Ideeën Reacties: 9 25-3-2011 10:42:35

Vanessa
Formulering uitnodiging
Hallo,   Wij maken 3 verschillende uitnodigingen, voor de receptie, avondfeest en dan dessertbuffet. Nu vroegen we ons af, voor het dessertbuffet hoe we dat het best formuleren.  Wij nodigen u uit op ons dessertbuffet klinkt zo raar, nie...
Uitnodigingen Reacties: 6 25-3-2011 8:55:21

Anneke
TROUWKLEED MARYLISE TE KOOP
Ik verkoop mijn trouwjurk van Marylise (Adriana) , éénmaal gedragen en onmiddellijk gereinigd. Maatje 38 (ben zelf 1m61, 56kg). Nieuwprijs € 1400, doe deze weg voor € 600. Foto's van dit kleedje op aanvraag Grtjs
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-3-2011 7:45:09

katrien
misboekjes en muziekkeuze
hallo, onze misboekjes zijn zo goed als klaar. Ik ben nog op zoek naar muziek nummers voor in de kerk. De oranist zal ook enkele nummers spelen en we laten ook enkele cd nummers horen. Wat was jullie muziekkeuze op jullie huwelijksviering? En welke...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 24-3-2011 22:05:38

sandy
locatie foto's omgeving molenbeersel-maaseik
Hey allemaal   Wij zijn opzoek naar een leuke locatie om foto's te nemen voor onze trouwdag met onze 4 bruidskindjes. Heeft iemand soms een idee waar je mooie foto's kan nemen in de buurt van maaseik / molenb...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 24-3-2011 21:53:47

vanessa
bedankjes.nl
Iemand ervaring met het bestellen van bedankjes van bedankjes.nl?   We willen graag de Mint to be doosjes bestellen en bellenblazers.     Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 5 24-3-2011 21:34:18

Sarah
Feestzaal met mogelijkheid overnachten
Dag bruidjes,   wij zijn op zoek naar een toffe feestzaal voor onze dag. Omdat onze families nogal ver uit elkaar wonen zouden we hen graag een mogelijkheid tot overnachten willen bieden. Liefst aan de feestzaal zelf maar het kan ook in een ho...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 24-3-2011 21:30:47

Sofie
genieten troef!!
Even mijn vreugde delen met jullie! Vandaag staat op de teller; 15 dagen... amai echt niet meer veel!! Ik ben vandaag mijn kapsel en make-up gaan proberen en ben ook mijn kleed gaan ophalen. Ik heb het nog eens gepast en het zit echt zalig goe...
Voorbereiding Reacties: 8 24-3-2011 21:27:13

eline
witte rozenblaadjes
Hoi hoi   weten jullie waar ik witte rozenblaadjes kan kopen? geen echte hoor, maar zo in zijde of zo   mss in ava?     gr eline xx   PS/ ik woon regio Menen/kortrijk 
Ideeën Reacties: 7 24-3-2011 21:22:24

Sigrid
vraagje houten roosjes
Hallo,   recent is er  hier een berichtje gepost rond houten roosjes. Dit vind ik heel boeiend en heb toen ook de foto's gekregen. maar ik vraag mij af hoe groot die eigenlijk zijn, want is moeilijk in te schatten op foto. Vallen ze niet te...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 24-3-2011 21:07:23

kimberly
lied heartland i loved her first
hallo,   kan er iemand mij aub helpen ik zou graag het lied van heartland -i loved her first  gebruiken om samen met mijn vader de kerk binnen te stappen maar vind nergens dit lied :( kan iemand mij helpen ?
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 24-3-2011 20:50:43

Evy
DJ Frank Vandamme
Hallo,   Zijn er mensen die ervaring hebben met DJ Frank Vandamme uit Wellen?   Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 24-3-2011 20:35:48

Sarah
Te koop! Trouwkostuum van het Italiaanse merk archetipo
Nieuwprijs: 1800 EUR nu voor 400 EUR!!!!   Kostuumbroek, vest, hemd, ondervest, sjaaldas, stoefer. In beige, met streep in dezelfde kleur. Ideaal voor de bruidegom!! Gewassen door droogkuis. Foto's beschikbaar!!   Maten bovenstukken:...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 24-3-2011 20:35:00

Tamara
Trouwjurk
Jaaaaaaaa, eindelijk, maandag ga ik passen! Ben super zenuwachtig en zoals alle bruidjes bijna toch wel super benieuwd of ik echt wel de juiste keuze heb gemaakt! Nog 57 dagen! Niet normaal. Eerst trouwt mijn nichtje nog eind april, dan wij en dan mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-3-2011 20:18:34

liesbeth
me happy!! :)
Nog 134 dagen... En ik heb daarnet mijn haarkam via het internet besteld!! Zaterdag gaan kijken voor onze trouwringen bij Fede Di Oro... Kben eens benieuwd!  K kijk er zo naar uit... en dan zijn alle grote zorgen opgelost... We kunnen rustig beg...
Voorbereiding Reacties: 5 24-3-2011 19:17:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...