Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sonja
Binnenlocatie regio Turnhout / ravels
Wij zijn nog op zoek naar een binnenlocatie (hopelijk niet nodig) voor onze reportage in de buurt van Turnhout / Ravels. We zoeken iets modern of industrieel. Als er iemand mss nog tips heeft voor een buitenlocatie, ook altijd welkom.
Locaties - Fotografie Reacties: 3 24-3-2011 15:10:29

sonja
Wij zijn nog op zoek naar een binnenlocatie (hopelijk niet nodig) voor onze reportage in de buurt van Turnhout / Ravels. We zoeken iets modern of industrieel. Als er iemand mss nog tips heeft voor een buitenlocatie, ook altijd welkom.
Locaties - Fotografie Reacties: 0 24-3-2011 15:10:19

sonja
Locaties - Fotografie Reacties: 0 24-3-2011 15:10:01

Marlies
probleem ceremoniewagen porsche apal 356 gezocht
Beste bruidjes & bruidegommen, Ik zocht nog even op of er een alternatief was voor ons huwelijk om mijn droomwagen een Porsche apal 356 speedster te huren van iemand die daar misschien wel interesse voor heeft. Ik weet niet of jullie zo een...
Ceremonie Reacties: 3 24-3-2011 14:59:59

ilse
fotolocatie Waregem-Kruishoutem-Oudenaarde
Hey,   Ik ben nog op zoek naar mooie fotolocaties in de streek van Waregem, Kruishoutem en Oudenaarde.  Denk een buitenlocatie wel gemakkelijk te vinden, maar heb totaal geen idee wat te doen bij slecht weer.   Dus alle tips zij...
Voorbereiding Reacties: 0 24-3-2011 13:01:27

Tinne
Aan de dichters onder ons
Als bedankje hebben we kleine flesjes bubbels voorzien voor de gasten.  Nu willen we graag daar een origineel tekstje op zetten maar mijn dichterstalent ontbreekt.  Iemand een idee, liefst een korte zin.
Ideeën Reacties: 10 24-3-2011 12:04:01

Lien
tips voor schoenen en lingerie??
Ik ben op zoek naar trouwschoenen! Ze moeten niet te duur zijn en heel gemakkelijk zitten. Ik ben een meter 80 groot dus er moet maar een klein hakje onder. Waar vind ik dit??   En.. Waar vind ik een huidskleurige/witte body?? In ieder geval, i...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 24-3-2011 11:51:42

Sylvia
wie koos voor vistaprint?
Beste bruidjes,   Wie heeft zijn uitnodigingen gemaakt met vistaprint?  Welk formaat kozen jullie dan?  Wij zouden graag een gevouwen kaart hebben, maar de keuze is blijkbaar beperkt, of kijk ik ergens verkeerd?  Is het dan moge...
Uitnodigingen Reacties: 5 24-3-2011 11:47:26

Lynn
Perfect op schema!
Beste bruiden to be   Ik wil toch even mijn euforie met jullie delen, nog 547 dagen te gaan en we zitten toch echt wel perfect op schema!   Reeds vastgelegd: - Fotograaf wettelijk huwelijk (offerte volgt begin april) - Fotograaf "kerkelijk"...
Voorbereiding Reacties: 11 24-3-2011 11:42:40

goele
feestzaal dennehof bokrijk
Wie heeft er ervaring met de feestzaal "Dennehof" in bokrijk. Lekker eten? Mooie versiering van de zaal orangeri 1 en 2, wat van de tuin? Hoe is de bediening? Tips... ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-3-2011 11:21:24

Ineke
@ bruidjes die Feestviltjes gebruiken of bruidjes die raad hebben
Effe een vraagje hoe jullie het Feestviltje door jullie gasten gaan laten invullen: Leggen jullie deze op een centrale plek in de feestzaal of bij het gastenboek met een ingooibox bij? Of steken jullie deze bijvoorbeeld in een glazen boka...
Ideeën Reacties: 15 24-3-2011 11:08:43

Tamara
uitnodigingen & ringen
ooh, zo leuk! de proefuitnodigingen van Vistaprint zijn gisteren binnengekomen en ze zijn echt heel mooi. we hebben gekozen voor de linnen afwerking, heel sjiek vind ik zelf. het geeft zo wat reliëf aan het papier. ik heb juist de rest bijbest...
Voorbereiding Reacties: 10 24-3-2011 10:54:52

Bruidje
Schoonmoeder niet teleurstellen...
Lieve bruidjes, Ik weet niet of jullie ook met hetzelfde probleem zitten...? Ik heb een heel goede band met mijn zussen en mijn mama en zou graag met hen een trouwkleed gaan uitkiezen! Als van klein kindje droom ik van dat moment en volgens mij is h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 24-3-2011 10:34:24

Charlotte
Dekanaat Lochristi
Ff een vraagje... Hier zijn we volop bezig met ons misboekje. Zijn er onder jullie dit in Lochristi voor de kerk trouwen en de cd-rom hebben gekregen met de themateksten op? Gezien ik zelf niet van Lochristi ben, kan ik deze niet aanvragen, maar ik d...
Ceremonie Reacties: 2 24-3-2011 10:21:26

Kelly
Gisteren geen leuk nieuws gehad, hopelijk gaat het allemaal meevallen
Gisteren niet zo'n leuk nieuws gehad. Mijn mama moet dringend geopereerd worden aan haar rug. Ze heeft blijkbaar al ernstige verlammingstoornissen en als ze er niet snel iets aan doen, kan ze volledig verlamd geraken. Woensdag 30/3 moet ze geoperee...
Ideeën Reacties: 13 24-3-2011 9:58:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...