Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lieselotte
Prachtige open trouwschoentje te koop maat 39
Hallo iedereen,   Wij huwen aanstaande zaterdag!! Jaja het komt steeds dichter.  Ik heb 2 maand geleden mijn trouwschoenen gekocht, maar het zijn héél elegante sandaaltjes, ze zijn heel open maar met fijne riempjes en swarovsk...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 22-3-2011 13:36:14

Charlotte
Duiven, vlinders, ....
Dag bruidjes,    Hebben jullie originele tips voor bij het buitenkomen van de kerk???  Vaak gaat de keuze naar duiven, vlinders,...   Weten jullie leuke ideetjes en adresjes??      Alvast mercikes,  &n...
Ideeën Reacties: 9 22-3-2011 13:23:06

Ellen
betalen voor de kerk
Hallo bruidjes,   Ik heb een vraagje betreft de betaling van de kerk. Wij trouwen in de kerk van ons dorp maar niet met de gebruikelijke priester van ons dorp. Hoe zal dit dan verlopen? Moet je sowieso een bedrag betalen om de kerk te kunnen...
Ceremonie Reacties: 6 22-3-2011 12:32:33

Sofie
fotoshoot Brugge
Hoi,   Wij hebben heel wat tijd om de fotoshoot te laten doorgaan mits we vorig jaar voor de wet gehuwd zijn. Ik hou niet van de klassieke foto's in het gras of bij een boompje... Ik zie graag oude rustieke gebouwen, vandaar dacht ik aan sit...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 22-3-2011 12:18:13

Selena
Gastenboek
Ola! Ik zou nog een gastenboek ( of iets in die aard) moeten hebben. Waar (winkels of sites) kan ik er vinden? Het liefste zou ik een moderne gastenboek hebben. In de Ava ben ik al gaan kijken, maar deze zijn nogal cliché... Please give me some...
Voorbereiding Reacties: 10 22-3-2011 12:14:07

cindy
muziek kerk live of niet?
voor onze kerkdienst hebben wij onderstaande nummers gekozen. Nu ben ik aan het twijfelen of we een dj gewoon cd's laten draaien of dat we live laten zingen. Aangezien het origineel bijna elke keer door een man wordt gezongen twijfel ik.... heb tot h...
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 22-3-2011 12:09:25

Laura
Misboekje
Hey bruidjes!   Ik zou graag beginnen aan het misboekje maar vindt dit nogal moeilijk omdat ik weinig voorbeelden heb en nog niet veel huwelijken heb kunnen meemaken (ik ben de eerste in de familie...). Zijn er onder jullie die hun misboekje...
Religie Reacties: 1 22-3-2011 11:50:56

Linda
Tips voor trouwjurk, locatie, enz.
Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum. Onze trouw ligt nog niet vast, maar het zou voor september 2012 zijn. Ik had graag wat tips van jullie: - ik heb maat(je) 52, dus ik vrees dat het vrijwel onmogelijk zal zijn om een mooie trouwjurk te vinden...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 22-3-2011 11:49:52

Charlotte
Trouwboekjes
Hey bruidjes,    wie heeft ideetjes voor mooie, originele trouwboekjes (kerk)??? Zelf heb ik al het een & ander gezocht op internet, maar ben nog niet overtuigd...   Kunnen jullie het "Ja, dat is het-gevoel" helpen bovenhalen?...
Ceremonie Reacties: 6 22-3-2011 11:33:16

Ingrid
Fotolocatie omgeving Kontich, Boechout, Edegem
Hallo,   Wie weet er leuke buiten- en/of binnenlocaties voor een fotoreportage? Alvast bedankt.
Locaties - Fotografie Reacties: 1 22-3-2011 11:30:25

Claudia
Uitnodigingen
Ik heb ook nog een vraagje ivm de uitnodigingen. Schrijven jullie de adressen zelf op de envelop of hoe doen jullie dit? Mijn vriend had het idee om het door de printer te doen, maar ik weet niet of dit een goed idee is! Dan had ik nog een vraagje. Z...
Uitnodigingen Reacties: 10 22-3-2011 11:06:16

sanne
adressen op uitnodigingen
Hoi bruidjes,   Ik zit hier met nog een vraagje in verband met onze uitnodigingen. De adressen van de kerk en de feestzaal, zetten jullie die op de uitnodiging zelf of maken jullie hier een apart kaartje voor? Ik weet niet zo goe dhoe i...
Uitnodigingen Reacties: 9 22-3-2011 10:51:28

Sarah
Dringend DJ gezocht
Hoi allemaal,   Wij zijn dringend op zoek naar een DJ voor ons avondfeest! Zelf trouwen we in regio Leuven, maar ons feest gaat door in Nijlen.   Tips of namen zijn welkom.   Dikke merci!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 22-3-2011 10:50:30

vanessa
proefdruk
vrijdag proefdruk gekregen van onze uitnodigingen, ze waren gewoon super mooi.neutraal maar toch iets hebben, aangezien we maar het eerste weekend van september trouwen moet ik dus nog wat geduld hebben om ze uit te delen.Mijn verloofde zou ze wel al...
Uitnodigingen Reacties: 4 22-3-2011 10:36:04

Ce
Kapsel en make-up : TIP !! Website om al eens te testen !
Hallo bruidjes,   deze link wil ik jullie niet onthouden ! je kan kapsels kiezen, passen, make-up aanpassen enz.... http://www.styletoday.be/makeover     Have fun !  
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 22-3-2011 9:52:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...