Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelyn
kapsel regio Zottegem
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een visagiste en kapster die voor het huwelijk aan huis komt en dit in de regio Zottegem. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 19-3-2011 20:39:04

Evelyn
make-up aan huis regio zottegem
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar make-up aan huis voor men huwelijk in de regio Zottegem. Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt!
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 19-3-2011 20:37:28

Sandy
Vraagje over kapsel
Hallo dames,   Even een vraagje over het bruidskapsel. Ik heb vandaag een proefkapsel gehad waar ik zeer tevreden over ben: Met de krultang zijn er mooie krullen in mijn haar gelegd en daarna is het strak getrokken met enkele spetertjes! Simpel ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 19-3-2011 19:08:50

Evi
Misboekje onderdelen
Hey iedereen,   ik ben volop bezig met ons misboekje en heb een aantal vragen over de onderdelen. Misschien kunnen jullie ons helpen. We hebben een viering met communie (eucharisti). Onze pastoor geeft ons de volledig vrijheid met teksten en...
Ceremonie Reacties: 2 19-3-2011 18:39:56

Femke
Visagiste Lier
Hey Bruidjes,   Ik zoek nog een visagiste in de buurt van Lier. Kent er iemand van jullie iemand? Ik zou niet weten waar ik moet beginnen zoeken! Dankjewel!!!!    
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 19-3-2011 17:14:29

Ellen
Moeilijk de slaap kunnen vatten??
Dag bruidjes   Hoe dichter we bij ons huwelijk komen, hoe meer ik ermee bezig ben in dat koppeke van mij. Na een dag ideeën sprokkelen lig ik 's avonds vaak nog na te piekeren, waardoor ik moeilijk de slaap kan vatten.   Wie herke...
Voorbereiding Reacties: 13 19-3-2011 16:39:05

Isabelle
Makeupidee Kortrijk (Heule)
Dag medebruidjes! Heeft er iemand onder jullie ervaring met Nathalie Baert van makeupidee te Kortrijk (Heule)? Ik ben ook nog steeds op zoek naar een kapper regio Kortrijk - Waregem. groetjes!
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 19-3-2011 15:35:06

Evelyn
gezocht binnen-locatie omgeving Aalst en Zottegem
Hallo iedereen, op 6 augustus trouwen wij en we zijn op zoek naar locaties, voornamelijk een binnenlocatie, voor onze fotoreportage. Iemand suggesties of ervaringen binnen de regio Zottegem- Aalst? Alvast bedankt!groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 0 19-3-2011 14:27:07

Jana
Gemeentehuis Herent
Hallo,   Zijn hier bruidjes die getrouwd zijn in het gemeentehuis van Herent? Wat waren jullie ervaringeng, was het snel snel, mochten jullie er iets persoonlijk insteken?   Groetjes 
Ceremonie Reacties: 2 19-3-2011 12:29:45

Ellen
Wie wil effe lay out uitnodiging checken?
Hallo allemaal,   We kregen net de eerste ontwerpjes (enkel voorkant) van onze uitnodiging doorgestuurd. Mijn toekomstige is niet helemaal overtuigd, ik vind het mooi, mits nog een beetje aanpassingen qua kleuren.   Iemand die misschien...
Voorbereiding Reacties: 24 19-3-2011 11:54:56

maria
ceremoniemeester
hallo iedereen,   kunnen jullie mij soms vertellen hoeveel jullie aan de ceremoniemeester betalen? ik heb al verschillende prijzen gehoord en ben daar eerlijk gezegd al een beetje van geschrokken. We gaan die van ons een uur of 7 nodig he...
Ceremonie Reacties: 9 19-3-2011 11:48:16

tiffanie
Sparen, sparen en nog eens sparen!
Hallo iedereen,   Hebben jullie zo ook het gevoel dat alles in teken staat van het geplande huwelijk? Als jong koppel, dat enkel in de kledij gesponserd wordt door de ouders, moeten we natuurlijk héél veel centjes bijéén ...
Voorbereiding Reacties: 16 19-3-2011 11:41:22

Kristel
Eerste pas VANDAAG !!!!
Dag Iedereen,   Vandaag een belangrijk moment. Ik ga mijn kleedje voor de eerste keer passen whoehoee :). Ook ga ik vandaag mijn shminck laten doen, Dan heb ik al een groot deel van hoe ik er die dag ga uitzien.   K zal straks laten weten h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 19-3-2011 10:19:30

joke
sinds gisteren mevrouw...
hey meiden,       wauw wat had ik gisteren een prachtige dag, we zijn in Frankrijk in de kazerne van mijn Man getrouwd het was supermooi, erna hadden we een hele leuke receptie met onze naaste familieleden die allen naar Frankrij...
Voorbereiding Reacties: 10 19-3-2011 9:36:57

Emy
Eindelijk
Gewoon even een berichtje om mijn vreugde te delen. Onze feestzaal ligt eindelijk vast. Na 2 maanden verloofd te zijn hebben we de knoop doorgehakt en ligt de reservering vast. 30 juni it is! We hebben al een fotograaf (ex-collega), videograaf (vri...
Voorbereiding Reacties: 10 19-3-2011 8:46:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...