Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tinne
andere priester
Onze priester doet enorm moeilijk over alles.  We mogen geen cd gebruiken, enkel orgelmuziek. Zouden we nog van priester kunnen wisselen, en waar moet ik die gaan zoeken (regio Balen)? Ik heb er een ganse nacht niet van geslapen.
Religie Reacties: 6 18-3-2011 15:54:03

Tina
Bruine trouwschoenen
Hoi,   Ik heb in november mijn jurk al gekozen. Het is een Linea Raffaeli met bruine rok met beige top. Omdat ik de schoenen van Linea niet zo goed vond zitten, heb ik toen geen schoenen gekocht. Ik ben afgelopen weekend naar Van Loock ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 18-3-2011 15:44:48

Tina
Bruine trouwschoenen
Hoi,   Ik heb in november mijn jurk al gekozen. Het is een Linea Raffaeli met bruine rok met beige top. Omdat ik de schoenen van Linea niet zo goed vond zitten, heb ik toen geen schoenen gekocht. Ik ben afgelopen weekend naar Van Loock ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 18-3-2011 15:44:37

deborah
muzieklijst dj
hoi   met 70 dagen op de teller gaan we nog eens afspreken met de DJ . Nu wou ik eens het volgende vragen. Wie doet dit ook/ heeft dit ook gedaan en welke liedjes gaan jullie erin vermelden/ hebben jullie vermeld?   alvast be...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 23 18-3-2011 14:23:57

Lien
Den Lavaar in Zolder
Hoi, Weet iemand waar ik info over Den Lavaar in Zolder kan vinden op het internet? Bedankt.
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 18-3-2011 14:07:58

Lien
Den Lavaar in Zolder
Hoi, Weet iemand waar ik info over Den Lavaar in Zolder kan vinden op het internet? Bedankt.
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 18-3-2011 14:07:46

A.
Jurniezzkadoschop??
HoiHoi...     Heb via google een mooi gastenboek gevonden en een enveloppedoos (allebei uit dezelfde stijl) en aan de helft van de prijs. Heb het allebei meteen besteld uiteraard! Enkel krijg ik vervolgens geen reactie meer op mijn email...
Voorbereiding Reacties: 3 18-3-2011 13:45:04

Cindy
bruidscouture Elena: toppie!
Hey iedereen, Ik ben inderdaad dan alleen geweest naar Elena. Vermits ik op voorhand had gemaild verwachtte ze me al. Superlieve dame. Ik heb daar op mijn gemak verschillende kleurcombinaties kunnen passen. Nu had ik al wat "geshopt" op inter...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 18-3-2011 13:32:57

Ans
hulp nodig met getuige kiezen !
Ik ben net verloofd en zou graag mijn broer vragen als getuige. Ik zou hem hier echt heel erg blij mee maken en mijn gevoel zegt ook dat ik voor hem zou gaan. Maar mijn verloofde zou ook een man kiezen als getuige. Doen er nog mensen dat? en hoe zit ...
Voorbereiding Reacties: 8 18-3-2011 12:38:58

Lien
Naaister gezocht
Hallo allemaal! Vorige week heb ik mijn trouwkleed gekocht. Maar er moet een rits vervangen worden en het bovenstuk moet een beetje ingenomen worden. Weet er iemand een goeie naaister in de omgeving van Hasselt? Liefst iemand die ervaring heeft met b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-3-2011 10:15:05

julie
nog 48 dagen
hallo bruidjes   nu is de stress er echt ze met 48 dagen op de teller en wa er nog allemaal moe gebeuren. de bruidegom hee nog geen kostume en als het gevolg onze zoon ook nie. de bedankingen zijn ook nog nie in orde en nog geen dag planninge...
Voorbereiding Reacties: 8 18-3-2011 10:05:43

Kelly
huwelijksreis of niet....
Pff   Ik zou zo graag een huwelijksreis hebben, maar door genodigden-problemen (lees problemen schoonmama) is ons budget hiervoor volledig mee in het dansfeest gekropen... Maar ik zou toch zo graag eventjes met ons gezinneke er tussenuit wille...
Huwelijksreis Reacties: 17 18-3-2011 9:40:58

Aurelie
Trouwen in Kortrijk
Met nog 55 dagen loopt alles vlotjes ...    Nu vroeg ik me af of er hier bruidjes zijn die voor de wet te Kortrijk getrouwd zijn... Hoe waren jullie ervaringen ?  Was het een spoeddienst of eerder op't gemakje...  Konden jull...
Voorbereiding Reacties: 9 18-3-2011 9:28:05

Sarah
Op zoek naar bruidsboeket, corsages en andere bloemen...
Hallo Allemaal!   Voor onze bruiloft in augustus, zijn we nog op zoek naar een bloemenwinkel waar we ons bruidsboeket, corsages en de bloemen voor in de kerk en eventueel auto moeten laten samenstellen.    Zijn er mensen die een  ...
Bruidsboeket Reacties: 3 18-3-2011 9:21:25

Tine
Tips zoektocht zaal
Beste Bruidjes,   Ik ga starten met mijn zoektocht naar een zaal.  Wij willen het voorjaar van 2012 trouwen en de datum zal afhangen van de zaal.  Hebben jullie tips in de zoektocht naar een zaal?   Groetjes Tine
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 18-3-2011 9:10:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...