Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kathy
Kapster aan huis gezocht in regio rond Edegem
Hey iedereen,   Weet er iemand een goede kapster die meevalt van prijs in de regio rond Edegem? Het zou super zijn als deze aan huis kon komen.   Groetjes, Kathleen
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 17-3-2011 19:28:03

Kaatje
99 dagen... joepie!
Dag medebruidjes - en gommen,   Vandaag nog 99 dagen op de teller! Het begint toch serieus in te korten hé :-)   Gisteren mijn eerste pas gehad. Wat was het zalig om mijn kleed nog eens aan te hebben. Deze keer met lingerie, passende s...
Voorbereiding Reacties: 5 17-3-2011 19:17:53

Roxanne
Uitnodigingen...
Ik zoek een goedkope drukker in de regio Antwerpen... Waar laten jullie je uitnodigingen drukken?    groetjes 
Uitnodigingen Reacties: 4 17-3-2011 18:22:24

veerle
pianist gezocht - omgeving poperinge
Hallo daar allemaal,   Wij hebben twee schatten van dames gevonden die willen zingen in onze huwelijksmis. Dat is natuurlijk iets gemakkelijker met begeleiding. Weten jullie soms waar we terecht zouden kunnen om een pianist met pi...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 17-3-2011 17:52:58

Adriana
Decoratie van een huwelijksceremonie
Hallo,   Wij kunnen onze ceremonie houden in de tuin van onze feestzaal. Zij zetten echter gewoon de stoelen klaar en een tafel dat als altaar moet dienen.   Ik ben nu op zoek naar een aantal mogelijkheden om dit wat aan te kleden: du...
Ceremonie Reacties: 4 17-3-2011 17:47:56

Miriam
Help, geen geld!!!
We gaan eindelijk trouwen! Yay, maaar...   We hebben weinig geld om uit te geven. We zijn niet arm hoor, komen goed rond maar hebben geen spaarcentjes. Helaas. Dus echt een sprookjes huwelijk kunnen wij niet betalen, en dat vind ik niet zo erg, ...
Voorbereiding Reacties: 11 17-3-2011 17:36:07

Cathy
Trouw voor de wet in Heist-op-den-Berg
Hoikes,   Misschien een rare vraag, maar ik stel ze toch maar.   Zijn er hier nog mensen voor de wet in Heist-Op-Den-Berg getrouwd? Ik weet in sommige gemeenten krijg je nadien iets aangeboden om te klinken, is dit hier ook? 't Is maar ...
Ceremonie Reacties: 3 17-3-2011 17:04:17

Liselotte
Problemen zus - getuige... HELP
   Hey Dames!   Ik loop al maanden met een probleem waar ik niet meer omheen kan!   Ik heb maar 1 zus, ze is ouder en we zijn altijd supergoed overeen gekomen! Toen mijn vriend en ik onze verloving wouden aankondigen aan ...
Voorbereiding Reacties: 12 17-3-2011 16:38:38

Vicky
Zelf kaartjes maken voor op tafel
Hoi bruiden,   Weet er iemand een site waar je gemakkelijk zelf kaartjes kan maken voor op de tafels? Wij werken rond het thema reizen/plaatsen die voor ons een betekenis hebben en willen de kaartjes zelf maken. Ik had het idee om de voorkant ...
Ideeën Reacties: 4 17-3-2011 16:21:59

natasja
kledij zoontje
Hey iedereen ,   Met nog 49 dagen op de teller wil ik volgende week kledij gaan zoeken voor ons 2,6 jarig zoontje. Mijn trouwkleed is in 2 delen,de top is in ivoorkleurig en de rok is mja het is een moeilijke kleur... Het is grijzig. De lijn...
Ideeën Reacties: 7 17-3-2011 15:32:11

nathalie
Afspraak met DJ
Ik heb een vraag in verband met een afspraak met een DJ. Zelf kende we eigenlijk niet echt iemand en voor ons is de muziek die avond toch vrij belangrijk. De prijzen die de zaal voorstelde voor materiaalhuur + DJ waren belachelijk hoog dus gingen we...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 19 17-3-2011 15:28:26

vanessa
te koop trouwkleed maat 38-40 anne benlin met schoenen
dag toekomstige bruidjes   ik ben gehuwd op 3dec 2010 en heb beslist men jurk te verkopen is maat 38-40 van anne benlin en is in 2delen bustier en rok met klein sleepje schoenen maat 38 krijg je bij nieuwprijs was 1300euro mag weg voor klein pri...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-3-2011 14:24:54

dagmar
mobiele frituur
hey bruidjes aangezien wij enkel een huwelijksfuif geven ben ik op zoek naar gemakkelijke hepjes ofzo nu kwam ik op het idee om een mobiel frituur te laten komen heeft iemand van jullie daar ervaring mee of weet er iemand wat het prijskaartje is...
Voorbereiding Reacties: 5 17-3-2011 13:45:14

Sindy
tekst uitnodigingen, dochtertje
Beste bruidjes, ik heb een vraagje voor jullie. Ik heb een dochtertje (8jaar) uit een vorige relatie, mijn vriend heeft geen kinderen. We zouden haar graag bij onze uitnodigingen betrekken, maar weten niet goed hoe. Hebben jullie leuke ideetjes?...
Uitnodigingen Reacties: 6 17-3-2011 13:40:36

nele
fotolocatia omgiving brugge
Hallo;   Wij zoeken nog een buiten en binnen locatie voor foto's omgeving brugge. liefst niet iets traditioneels :) Bedankt alvast Nele
Locaties - Fotografie Reacties: 5 17-3-2011 13:22:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...