Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leen
Zooo mooi, gewoon perfect!
Eergister kreeg ik telefoon van mijn broer zijn dagcentrum, ze hadden al een deel van de bedankjes klaar en vroegen of ik het eens wou komen keuren. Dus reed ik gister na het werk eventjes door... Eerst en vooral had ik drie kleuren aangeduid die ik...
Voorbereiding Reacties: 4 16-3-2011 9:21:33

Sylvia
Website met mooie ouder bedankjes (beeldjes)
Dag bruidjes,   Ik was gisterenavond het internet wat aan het afschuimen op zoek naar een origineel geschenk voor de ouders.  Ik wou iets anders dan bloemen of viva boxen.  Ik heb een leuke website gevonden waar ze beeldjes verkopen ...
Ideeën Reacties: 1 16-3-2011 9:17:43

Annelies
Make-up Puurs
Hoi bruidjes!   Ik zoek iemand die aan huis komt voor make-up in de regio van Puurs. Kunnen jullie mij iemand aanraden?   Groetjes!
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 16-3-2011 9:05:10

Aurelie
Pfff!!
Zal ik ooooit kunnen genieten van die voorbereidingen ? Weet het allemaal niet !! Gisteren telefoon van de schoonmoeder, ze wordt geopereerd aan haar poliepen .... een paar dagen voor den trouw ...  Ben ik de enige die dan reageer van "ja m...
Voorbereiding Reacties: 26 16-3-2011 8:03:22

Stephanie
Hoelang duurt de receptie?
hey iedereen! Wij doen een receptie en een avondfeest. Ons avondfeest zou om 19h beginnen. Hoe laat zou de receptie dan beginnen? van 16-18h of is dit te vroeg? is een uur tussen te lang als tussentijd? Pff ik begin aan alles te twijfelen :)
Voorbereiding Reacties: 11 16-3-2011 0:58:55

Jean -Marie
Foto locatie Gent
Hallo,   Ik en mijn aanstande trouwen 2 april dit jaar en zijn op zoek naar een leuke plaats voor foto's ta laten nemen van ons voor onze album. Graag in Gent zijn er mensen die mss enkele tips hebben.
Fotografie Reacties: 6 16-3-2011 0:25:10

katrien
MISBOEKJES
Een vraagje, ik ben begonnen met het uittypen van het misboekje in Word. Nu ik ben langs gegaan bij de drukker, Ze hebben mij verteld dat ik blad per blad moet uittypen en dat de drukker dan dit in boekvorm of in A 5 zet. Maar mijn vraag was nu in we...
Locaties - Viering Reacties: 5 15-3-2011 23:49:15

dagmar
vraagje voor de rokers onder ons
hey bruidjes ik vroeg mij af hoe jullie het oplossen met rokende gasten in de meeste feestzalen mag niet gerookt worden ik vermoed da er dan veel gasten aan de deur gaan roken voorzien jullie voor deze gasten speciaal zo een grote asbak zodat...
Voorbereiding Reacties: 7 15-3-2011 23:14:35

anne
Tafelschikking
Hallo allemaal,   Wij gaan op onze trouw voor volgende formule (receptie met bordhapjes die overgaat tot walking-dinner). Nu hadden we graag voor een losse sfeer gezorgd en we hadden met de catering afgesproken om verschillende tafels te voorz...
Ideeën Reacties: 6 15-3-2011 21:17:36

marc
bruidstaart(liedje)
wie kent er een gepast liedje dat gedraaid kan worden bij het binnenbrengen van de bruidstaart? Thanks :-)
Openingsdans Reacties: 2 15-3-2011 21:12:00

renske
altaar
misschien een rare vraag maar vraag het me toch af, ik zou graag hebben dat mijn vader me naar het altaar brengt maar kan dit wel? wij hebben al een dochtertje die ons bruidsmeisje zal zijn is dit dan niet leuker om als koppel naar voor te komen o...
Ceremonie Reacties: 12 15-3-2011 21:11:19

sylvia
Uitnodigingen
Dag mede-bruidjes!!!   Zit met wat vragen betreffende de uitnodigingen. Onze uitnodiging is eigenlijk een foto met onze kleine spruit die ons huwelijk eigenlijk aankondigd (pasop hij is net 1 jaar geworden ;-) ).  Nu volgende week is de ...
Uitnodigingen Reacties: 4 15-3-2011 20:59:20

Ellen
Wanneer juist uitnodigingen versturen?
Hoi allemaal, Wij trouwen 30 juli. Onze uitnodigingen zijn klaar, enkel de enveloppen moeten we nog schrijven. Hier heb ik eigenlijk al een vraagje over: Hoe gaan jullie de adressen op de enveloppe aanbrengen? Schrijven jullie alle adressen zelf o...
Uitnodigingen Reacties: 9 15-3-2011 20:43:41

Kim
Vrijzinnige viering
Mijn verloofde en ik trouwen in 2012, we zijn allebei niet katholiek en hoopten een viering te kunnen geven in de tuin waar we onze receptie en zaal zullen houden. Wie kan er zo'n viering voordragen? We willen geen priester, dus ook geen rent-a-pries...
Locaties - Viering Reacties: 4 15-3-2011 20:27:22

renske
kluts kwijt
hoi, met nog 149dagen op de teller heb ik nog wel tijd om nog wat te regelen maar ik weet nietmeer wat allemaal zit eventjes vast graag had ik eventjes een vraagje wat ik nog kan doen of nog moet voorzien. wat ik al inorde heb: zaal dj eten voor...
Voorbereiding Reacties: 8 15-3-2011 20:00:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...