Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tamara
vervoer gaat niet door :(
weer een domper. gisteren een mailtje gehad van het vervoerbedrijf dat we hadden vastgelegd. vorig jaar hebben we op een trouwbeurs een grote limousine hummer voor 16 man vastgelegd voor 500€  voor 5u. dus was redelijk goedkoop omd...
Voorbereiding Reacties: 22 17-3-2011 13:22:14

Ineke
Wat staat er bij jullie op het menu?
Maandag hebben wij bespreking met onze feestzaal en gaan dan onze menu bespreken. We zijn er nog niet helemaal uit voor welke keuze we gaan. We twijfelen vooral voor het voorgerecht en hoofdgerecht. Onze zaal had het volgende voorgesteld:  ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 17-3-2011 13:21:32

Evelien
Vervoer
Ik zit met een beetje een probleem... We raken er maar niet uit over hoe we van Hasselt (mijn thuis) naar Gent (de kerk) zouden rijden. We willen geen fortuin uitgeven aan een auto en nu heeft mijn vriend bedacht dat we toch ook met zijn oude golfje ...
Ideeën Reacties: 8 17-3-2011 13:00:48

evy
gewoon even delen :)
Ik liet men toekomstig ventje gisteren weten, dat het vrijdag nog exact drie maanden is voor de trouw. Gewoon een leuke gedachte delen met hem en zijn reactie:   laten we samen ietske gaan eten om het te vieren..; :) kvond superlief idee... ...
Voorbereiding Reacties: 8 17-3-2011 11:59:39

Kim
vraagje uitnodigingen
Hoi, ik heb een vraagje: Op de uitnodigingen gaan wij zetten... onze trotse ouders... maar mijn schoonouders zijn gescheiden, en mijn schoonmoeder is alleen maar mijn schoonvader is opnieuw getrouwd, zet je dan ook de nieuwe aangetrouwde erop of enke...
Uitnodigingen Reacties: 3 17-3-2011 11:42:21

Aurelie
Thema tafels
Ik zie dat hier steeds meer opduiken... Moet zoiets?  Wij gingen gewoon onze tafels nummeren en de lijst laten afroepen door iemand van de feestzaal ...    We werken ook niet rond een bepaald thema, dus zie ik het echt niet zitten om e...
Voorbereiding Reacties: 11 17-3-2011 11:14:18

kristel
menu en uitnodigingen
hey,   gisteren de menu gaan vastleggen en de voorlopige aantallen opgegeven. zie het weer helemaal zitten se.   vanavond mogen we de uitnodigingen gaan halen en die kunnen dan tegen maandag op de bus. het is echt leuk als alles vorm ...
Voorbereiding Reacties: 4 17-3-2011 11:12:26

dagmar
make up gratis ?????
hey dames ik ben toevallig op iets vrij intersant gebotst voor wie in het antwerpse woont en goedkoop iemand zoekt om hun make up te doen ik heb een dame van myléne gevonden die gratis bruidsmake up doet het enige dat ze in ruil vraagt is o...
Voorbereiding Reacties: 9 17-3-2011 10:54:55

Liselotte
Ceremoniemeester -- Ja? Nee? of toch wel? of toch niet?
   Dag bruidjes!   Met nog 99 dagen te gaan begin ik hier volop te stressen! Ik was daarnet aan het denken over ons kerkelijk huwelijk en begon plots te stressen over het feit dat we beslist hadden geen ceremoniemeester te neme...
Ceremonie Reacties: 10 17-3-2011 10:29:34

marieke
tafelversiering
hallo   We zijn gisteren gaan kijken voor onze huwerlijksbedankjes en opeens dachten we eraan ..."Wat gaan we doen met onze tafels?" Vrienden van ons hebben al eens hun tafels de namen gegeven van steden waar ze al op vakantie geweest waren en...
Ideeën Reacties: 4 17-3-2011 10:09:44

Ingrid
Enveloppendoos
Hallo, Ik ben nog op zoek naar een enveloppendoos. Weet iemand waar ze er mooie hebben momenteel? Alvast bedankt. Groetjes,  
Ideeën Reacties: 9 17-3-2011 10:04:57

Sindy
uitnodigingen
Hallo iedereen!   Vragen jullie je gasten om hun aanwezigheid te bevestigen of om een seintje te geven als ze niet aanwezig kunnen zijn?   Groetjes   Sindy
Uitnodigingen Reacties: 7 17-3-2011 9:59:22

Vicky
Thema Tafelschikking
Hey bruiden,   Ik ben bezig met het uitwerken van een thema voor de tafelschikking. Aangezien wij al wat gereisd hebben, zou het thema iets rond landen/steden/plaatsen zijn. Ik zit nog een beetje vast hoe ik dit praktisch kan uitwerken. H...
Voorbereiding Reacties: 4 17-3-2011 9:56:16

Nathalie
HELP ... samenstellin menu 's middags
Beste mede-bruidjes,   Morgen gaan we de restaurant vastleggen waar we 's middags met de suite gaan eten.  Omdat we 's avonds koud buffet hebben, zouden we gaan voor een lichte maaltijd. We hebben onlangs een zeer lekker voorgerecht geget...
Voorbereiding Reacties: 3 17-3-2011 9:42:16

Erwin
fotolokatie stroopfabriek valt weg
Hallo,   mijn vriendin en ik wilden foto's laten maken in de stroopfabriek in Borgloon. Alles was al geregeld, maar gisteren telefoontje gekregen van dienst toerisme. Er gaat daar op de dag van ons huwelijk een oldtimertreffen door. Niet ...
Locaties - Fotografie Reacties: 7 17-3-2011 9:35:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...