Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Astrid
Wie nog Daemshof? Tijd tussen receptie en avondfeest?
Hallo   Wie geeft er nog zijn feest in het Daemshof? Hoeveel tijd hebben jullie gerekend tussen de receptie en het avondfeest? Bij ons is het voorlopig zo: 16.30 - 18.30u: receptie en dan vanaf 19u: avondfeest. Vinden jullie dit een goeie ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-3-2011 19:19:40

Evi
Inschikkelijke priester regio kuurne - kortrijk - heule - ...?
Ik ben nog op zoek naar een kerk waar ons kerkelijk huwelijk kan doorgaan. Nu heb ik vernomen dat de priesters op onze parochies nogal stug en koppig zijn. Ik zou graag een viering hebben met enkele 'moderne' liedjes.  Niets extra...
Locaties - Viering Reacties: 11 21-3-2011 19:14:12

Adriana
Live muziek + zang gezocht
Op vakantie in het buitenland hebben we eens een soort bandje gehad die echt super goed waren, spijtig dat dat in Thailand was en dat het dus onmogelijk is om die mensen op ons trouwfeest te hebben. We zoeken dus een copie van dat trio :-) Dat war...
Muziek - Live Reacties: 3 21-3-2011 19:02:20

Adriana
Belangrijkste elementen bij het zoeken naar een fotograaf?
Daar er heel wat aanbieders zijn op de markt ivm fotografie en aangezien ik er zelf niet te veel van afweet zou het super leuk zijn zou ik tips van jullie kunnen krijgen. Waar moet ik op letten bij het kiezen van een fotograaf?   Bedankt vo...
Fotografie Reacties: 11 21-3-2011 18:57:58

Adriana
Fotograaf regio Brussel - Antwerpen
Hallo iedereen,   Nu dat de feestzaal, gemeentehuis en ceremonie vast staan is er al een grote stress weggevallen... Hop naar het volgende onderwerp... de fotograaf! Het burgerlijk huwelijk zal doorgaan in Brussel en de feestlocatie is in A...
Fotografie Reacties: 16 21-3-2011 18:56:23

Ellen
Goede adressen voor kostuum bruidegom in Antwerpen?
Hey   Mijn toekomstige vindt maar geen kostuum naar zijn zin. We zouden zaterdag eens naar Antwerpen gaan. Welke adresjes kunnen jullie aanraden?   Waar we naar op zoek zijn: een niet TE stijf kostuum (dat bv. achteraf nog kan ged...
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 21-3-2011 17:31:28

Ellen
Dagje 'huwelijksvoorbereiding' van de praochie = supergoed meegevallen!
Hey   Als je wilt trouwen voor de kerk, wordt er dus van je verwacht dat je zo'n 'verlovingscursus' volgt. Ik had er echt wel wat schrik voor, maar het is reuze meegevallen! Geen belerend toontje. Een zinvolle dag met heel wat vragen waarove...
Religie Reacties: 11 21-3-2011 17:25:16

Charlotte
Leuke gebeurtenissen en enkele vragen...
Liefste mede-bruidjes (en gommetjes),   weer heel wat gebeurt... en terug heel wat vragen :)   Wat er is gebeurt: * kostuum voor de bruidegom (gelukkig snel gevonden) * foto's voor uitnodigingen gemaakt * ... en ik ben zwanger! Ietwa...
Voorbereiding Reacties: 8 21-3-2011 17:04:03

Baci
uitnodigingen
Hey Wij gaan aan onze uitnodigingen beginnen en zijn op zoek naar een site waar je ze zelf kan maken... Heeft er iemand ideetjes??   groetjes
Uitnodigingen Reacties: 7 21-3-2011 16:05:20

Charlotte
Flair wedstrijd, hoelang nog?
Hoi iedereen,   net zoals andere meisjes hier, doe ik ook mee met de flair-wedstrijd om een weekje Jamaica te winnen. Ik vroeg mij af of iemand van jullie enig idee heeft hoelang je nog kan stemmen voor deze wedstrijd, of wanneer de uitslag ...
Voorbereiding Reacties: 3 21-3-2011 15:55:21

tamara
m'n kapsel wat een dilemma !!
nog steeds weet ik niet wat ik echt met m'n haar wil aanvangen en dat terwijl er nog maar 18 dagen op de teller staat de stress komt m'n oren nu wel uit er rond . m'n proef heb ik al een paar keer gehad maar steeds twijfel ik enorm :-( ik heb nogal e...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 21-3-2011 15:41:52

Nathalie
Positieve en negatieve ervaringen
Hallo wij zijn volop bezig met het zoeken naar een feestzaal voor ons avondfeest. We hebben verschillende zalen die ons aanspreken en nu had ik graag van jullie geweten wat jullie ervaringen zijn met die zalen. Salons ter Boogaerde - Feestzaal hoorn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 21-3-2011 14:57:23

Hannelore
fotograaf regio Wevelgem/Kortrijk/ Menen
Zijn er mensen die een goede fotograaf kunnen aanraden in de regio Wevelgem/ Kortrijk/ Menen? Ik heb geen flauw idee hoe een fotograaf te kiezen.   groetjes
Fotografie Reacties: 11 21-3-2011 14:39:31

Sandra
Toffe foto's in de omgeving van Waasmunster / Waasland
Hey medebruidjes,   Zoals velen hier op het forum zijn wij nog op zoek naar een leuke en originele fotolocatie in het Waasland. Zowel voor binnen als voor buiten. Iemand ideetjes? Waar gaan jullie de fotoshoot laten doorgaan? Misschien brenge...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 21-3-2011 13:42:42

Marie
Even een dipje :-(
Hoi Medebruidjes !   Ik ben vorige vrijdag (na 2 proefdrukken) onze uitnodigingen gaan bestellen. Zaterdag zijn ze klaar, wat natuurlijk supper spannend is ! Maar nu zit ik met volgend probleem; tijdens het gesprek met onze traiteur hebben ...
Uitnodigingen Reacties: 4 21-3-2011 13:37:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...