Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Kapper/Visagist Mechelen
Dag dames! Wij trouwen deze zomer in Mechelen en omdat wij daar nog maar pas wonen heb ik nog geen vaste kapper. Ik zoek een goeie kapper in of in de buurt van Mechelen om mijn haar op te steken. Ik hou van naturel en niet te stijf. Daarnaast ben ik ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 22-3-2011 9:39:38

Sarah
Te koop!! Trouwjurk Ian Stuart
Mijn trouwkleed, in één stuk, hangt te koop voor 1300 EUR, nieuwprijs: 2400 EUR!! De kleur is champagne. Met lange sleep. Bijpassende voile sjaal. Alles is gewassen door droogkuis! Schoenen gratis maat 37. Mijn normale maat is 36-38. Ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-3-2011 9:22:19

Tinne
Dringend op zoek naar Live muziek voor in Misviering
Wij zijn nog dringend op zoek naar Live muziek voor onze viering. Trouwen op 4 juni in Balen.  Iemand nog goede tips?  En wat betalen jullie hiervoor?
Muziek - Live Reacties: 11 22-3-2011 8:31:10

Leen
Eindelijk...!
Na 6 maanden wachten is het eindelijk zo ver, vandaag ga ik mijn trouwkleed nog eens passen. Mijn lingerie, juwelen, schoenen, stay-ups en curlies zitten al in de tas, nu nog de uurtjes wegtellen (tot 17.00 uur).
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 22-3-2011 7:21:37

mama
Kledij kindjes
Is er toevallig iemand die nog leuke ceremoniekledij heeft voor een jongen maat 98 en/of meisje maat 80? Ps: doorverkopen van andere kledij is ook altijd welkom (omgeving Mechelen) 
Kledij - Suite Reacties: 3 21-3-2011 22:53:04

Effie
Feest in Zuid-Frankrijk
Hoi iedereen   Wij trouwen volgend jaar in april en hadden graag de  mogelijkheid onderzocht om ons feest in het buitenland te doen, liefst in de Provence. Op internet vind ik heel weinig info daarrond tenzij je alles zelf gaat organiseren....
Locatie Reacties: 1 21-3-2011 22:36:47

Elke
uitdelen uitnodigingen
Hey allemaal...   Vandaag hadden we een aangetekende zendingsbrief in de bievenbus... ik ben voor 99,99% zeker dat het gaat over onze trouwuitnodigingen. Ik ben na het werk dus nog vlug naar de post gereden... maar na veel gepalaver... ik...
Uitnodigingen Reacties: 15 21-3-2011 22:15:36

Elke
vragen bruidskindjes
Hey allemaal...   Het heeft al eeuwig en altijd vastgestaan... als ik ooit zou trouwen zou het kindje van mijn neef bruidskindje zijn... we werden allemaal ouder en momenteel zijn er vijf lieve en schattige kids in de familie... meisje van&nbs...
Ideeën Reacties: 2 21-3-2011 22:06:16

Anke
Trouwbeloftes
Hey bruidjes,   Onz pastoor had graag dat we onze trouwbeloftes zelf schreven maar we weten niet goed hoe we hier moeten aan beginnen? Iemand sugesties of voorbeelden?
Religie Reacties: 4 21-3-2011 21:34:41

Wendy
DJ gezocht!
Lieve dames en heren,   Wij zijn dringend op zoek naar een Dj voor ons feest en dit op 23 september 2011.... Liefst iemand uit de buurt van Aalst (9300) daar hij ook kennis heeft van carnavlmuziek.   Iemand tips?   Bedankt,...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 21-3-2011 21:01:14

Stéphanie
anders dan gewoon!
Hallo, wij trouwen 16 september en trouwen al niet voor de kerk. Wij zoeken naar alle mogelijke ideeën zodat ons trouwfeest origineel is en niet traditioneel. Dan mag zijn over de ceremonie, kaartjes, envloppedoos, gastenboek tot het begeleiden ...
Ideeën Reacties: 7 21-3-2011 20:45:04

Debbie
Bellenblazers
Dag dames!   Ik zou graag hebben dat alle neefjes en nichtjes bellen blazen als we uit de kerk komen. Maar ik denk dat het wel eens plekken kan maken op mijn kleed. Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen of dat er een soort bellenblaze...
Ideeën Reacties: 5 21-3-2011 20:33:43

Vicky
Géén dansfeest - hoe vermelden op uitnodiging?
Hallo, Wij trouwen op 20/8/11. Om 18:00 uur nodigen we onze familie en vrienden/collega's (totaal = 50 personen) uit voor: - aperitief - voorgerechtenbuffet - hoofdgerechtenbuffet - dessertenbuffet Het dessert zal rond 22:00 uur geserveerd worden. Er...
Uitnodigingen Reacties: 5 21-3-2011 20:32:50

Julie
Eten Huis van Dyck
Hallo iedereen,   Mijn vriend en ik willen trouwen in het voorjaar van 2012 en zijn dus volop op zoek naar een mooie locatie. We vinden de locates van Huis van Dyck heel sfeervol en mooi (Kolonienpaleis, Salons van Dyck,...), en zijn benieuwd...
Locatie Reacties: 7 21-3-2011 19:48:09

lies
GRATIS trouwmagazines, regio Tienen
Dag bruidjes (in spé),   zoals velen onder jullie ben ik een fervent koper van de bekende trouwmagazines. Ik heb er hier nog een aantal liggen, helemaa doorbladerd... Als ik er iemand een plezier mee kan doen om ideetjes op te doen, ze ku...
Voorbereiding Reacties: 2 21-3-2011 19:35:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...