Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lesley
Schieting: toelating gemeente nodig? Benodigdheden voor schieting?
Hoi hoi,   Zoals het hoort, zouden we 2 dagen voor ons huwelijk een schieting houden. Kan iemand me vertellen of je hiervoor toelating nodig hebt van de gemeente en wat je hiervoor precies allemaal nodig hebt?   Alvast bedankt!  ...
Voorbereiding Reacties: 7 27-3-2011 13:57:06

dirk
huwelijk november 2011
Beste vrienden, heeft iemandt ervaring met DJ team UP TO YOU. Wij hoorden dat DJ Dirk ok is. Een wat oudere DJ die een megamix brengt aangepast aan de feestgangers. Heeft iemand hem bezig gehoord of ervaring met hem en het Team. groetjes.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 27-3-2011 13:49:31

Cindy
voor en na foto's!
Hey iedereen. Ik had het al langer beloofd, maar ik krijg de voor en na foto's (28kg lichter) niet op dit forum. voor zij die het eens willen zien, ze staan op onze persoonlijke website : www.geertencindy.onzetrouwpagina.com Ben beetje trots. Gro...
Voorbereiding Reacties: 7 27-3-2011 13:12:44

Mieke
Locatie foto's omgeving Sint-Truiden
Hallo,   Wij zijn op zoek naar een locatie voor onze trouwfoto's. Liefst omgeving Sint-Truiden. Iemand ideeën??
Fotografie Reacties: 3 27-3-2011 13:10:09

kim
vraagje gastenboek
Nog 467 dagen op de teller maar een deel van de belangrijkste zaken liggen al vast! De datum + uur bij gemeente, de feestzaal, onze droombus...   Ons thema wordt Amerika, omdat we daar zot van zijn. Maar iemand ideetjes voor een gastenboek m...
Voorbereiding Reacties: 5 27-3-2011 12:51:47

stephanie
trouwboog
Hey bruidjes,   Graag zou ik voor onze viering in de tuin een trouwboog maken? Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen aanpakken of waar we zoiets kunnen huren? bedankt!
Voorbereiding Reacties: 3 27-3-2011 12:04:11

stephanie
decoratie viering
Hey meiden,   Met nog 32 dagen op de teller zijn we met de laatste voorbereidingen bezig! Wij hebben een alternatieve viering buiten in de tuin. weten jullie fijne adresjes voor decoratie? Ook zoek ik nog een witte of rodeloper?Alvast bedankt...
Ceremonie Reacties: 1 27-3-2011 11:39:48

renske
tekst gastenboek
hoi, ons gastenboek ligt hier al klaar ik zoek enkel nog een tekst/zin om vooraan in ons boek te schrijven maar wel iets origineel en niet zomaar iets simpel ik heb al voorbeeldjes maar niet iets wauw..   Een kleine zin, een groot verhaal, In...
Ideeën Reacties: 2 27-3-2011 10:45:31

ann
liedje vriendschap getuigen
onze 4 beste vrienden zijn onze getuigen..tijdens het ondertekenen dachten we aan het liedje"thats what friends are for" weet iemand of dit ooit door iemand in het nederlands is gezongen? ik vindt niet direct iets terug terwijl ik dacht van wel...w...
Ceremonie Reacties: 4 27-3-2011 9:59:08

Sarah
het gaat vooruit :)
Effe een update, vandaag heeft mama haar kledij gevonden! Ben echt superblij en het ging ook nog echt vlot. Ze is niet het type voor de klassieke suitekledij en wou graag een jumpsuit, en bij Caroline biss een hele mooie gevonden, niet in de kleuren ...
Kledij - Suite Reacties: 0 27-3-2011 1:52:07

dagmar
gastenboek dilema
hey bruidjes omdat de zwart wit regelmatig terug komt in ons huwelijksfeest speel ik nu  met het idee om met een zwarte gastenboek te gaan werken ik zou er dan van die witte stiftjes bij leggen heeft er iemand van jullie hier al ervaring ...
Voorbereiding Reacties: 4 27-3-2011 1:15:21

A.
Check... check... check...
Zalig zo'n dagje op pad gaan... vandaag weer aan aantal dingen kunnen schrappen van onze 'to do list'. Heb nog nooit zoveel lingerie moeten passen als vandaag.. man man man!!! Maar uiteindelijk zat er toch 1 exemplaar tussen wat me als geg...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 26-3-2011 23:03:38

Kim
Contract of niet?
Ik heb even advies nodig. We zijn nog niet naar een notaris geweest maar ik ben toch benieuwd wat jullie denken.   Wij wonen momenteel in een huis dat een huurhuis is van mijn partner zijn bomma. Het vruchtgebruik is momenteel bij zijn vader (70...
Juridisch Reacties: 10 26-3-2011 22:13:56

Darline
dendermonde
hallo, Zijn er nog mensen die in dendermonde trouwen? Zo ja waar gaan jullie je foto's laten nemen ( binnen en buiten)   En waar hebben jullie de kado's voor de ouders gehaald?   Ben niet van deze streek en weet zo niet direct iets zi...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 26-3-2011 21:34:50

ans
burgelijk huwelijk in het gravensteen
hey   Iemand van jullie al in het gravensteen getrouwd? Het lijkt me erg leuk maar hangt ook een prijskaartje aan he... Mag je dan ook je receptie geven daar? of is het trouwen en weg?   thx   xx 
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 26-3-2011 21:22:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...