Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sharon
kostuums huren
Hebben jullie tips waar we kostuums kunnen gaan huren voor de mannen van de suite?Liefst regio Mechelen...   Dankjewel Groetjes Sharon
Kledij - Suite Reacties: 2 28-3-2011 16:39:19

Sharon
laten shminken
Hallo allemaal,   Ik heb een vraagje. Ik shmink mezelf bijna nooit. Heel af en toe doe ik een beetje mascara aan en/of wat oogschaduw maar dat is het dan ook. Echter ik heb een redelijk vettige huid en op foto's blinkt mijn voorhoofd altijd mo...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 28-3-2011 16:38:19

sarah
Gedichtje????
Hallo,   Ik had voor jullie nog eens een vraagje. Zetten jullie op de uitnodigingen nog een gedichtje? Wij hebben 1 uitnodiging waarop staat: waar de kerkelijke inzegening plaats vindt en dat we we de mensen er graag bij zouden hebben (kort gefo...
Uitnodigingen Reacties: 1 28-3-2011 14:38:49

Elke
foto's
heykes allemaal, weet er iemand goeie locaties voor onze huwelijksfoto's in en rond Aalst? groetjes 
Locaties - Fotografie Reacties: 1 28-3-2011 14:32:06

sarah
Wat denken jullie????
Hoi Dames en heren,   Even jullie mening vragen. Wij zijn in het weekend onze uitnodigingen gaan kiezen en ben zo blij we waren het meteen eens.  Maar nu wou ik eventjes aan jullie vragen wat jullie denken dat het beste dat ik schrijf voor ...
Uitnodigingen Reacties: 6 28-3-2011 14:17:09

Circé
huwelijkskaars
hallo allemaal,     heeft er iemand een idee waar ik aan een huwelijkskaars kan geraken in de regio Antwerpen of Sint-Niklaas?  Ik heb wel het een en ander gevonden op internet maar vond die allemaal aan de dure kant... &n...
Voorbereiding Reacties: 7 28-3-2011 12:35:15

Maaike
Kapper/visagiste gezocht!
Met nog 130 dagen op de teller, moet ik toch stilletjes op zoek gaan naar een kapper en/of visagiste.  Wie heeft tips voor een kapper/visagiste in de omgeving Kessel-Lo, Holsbeek, Wilsele, evt. Leuven? Maakt me niet zoveel uit of het twee apart...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 28-3-2011 12:05:14

joke
gastenboek
Hey dames     ik ben nog steeds op zoek naar een leuk gastenboek, ik lees hier dat velen onder jullie zo een soort fotoboek laten drukken met dan ruimte in om te schrijven, zijn deze boeken eigelijk goed beschrijfbaar, ik dacht dat dit ...
Ideeën Reacties: 17 28-3-2011 12:03:42

Hannelore
Ervaring met dj infinity?
Hallo, Heeft er iemand ervaring met dj infinity? Wordt aangeraden door de zaal. Iemand toevallig deze dj al eens horen draaien op een trouwfeest?   groetjes Hannelore
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 28-3-2011 11:57:16

Lien
Ervaringen met Hoeve Renwa
Hoi,   Heeft iemand ervaring met Hoeve Renwa te Horpmaal (Heers)? Alle commentaar is meer dan welkom :-)   Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-3-2011 11:53:35

laetitia
Bedanking - magneten
Dag bruidjes,   Wij zouden graag tijdens het feest reeds een bedanking geven aan onze gasten. We dachten aan een magneet met onze foto erop, de datum en bedankt! Kennen jullie toffe sites waar je zo een magneten kan bestellen?   Mercike...
Ideeën Reacties: 4 28-3-2011 11:15:36

Monica
Weddingplanner?
Hallo,   Wij trouwen in juni 2012. We zijn nog aan het twijfelen om een weddingplanner te nemen of alls zelf te doen. Wie heeft er ervaring met een weddingplanner? En met welk budget moet je dan rekening houden? Alvast bedankt om te reager...
Voorbereiding Reacties: 4 28-3-2011 11:07:50

Ingrid
Tafellinnen receptietafels
Nog 39 dagen te gaan. Wie weet waar ik wit tafellinnen vind voor onze receptietafels ('s middags bij ons thuis). Kan je dat huren of waar te koop? De tafels zijn geleend (zonder linnen). Alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2011 10:41:24

Liselotte
Proefdiner - gezaag - dagplanning
Dag Dames!   Met nog 88 dagen te gaan, zijn we gisteren op proefdiner gegaan! Omdat onze ouders op vakantie waren dit weekend... (grappig toch dat ze ter zelfde tijd weg zijn!), hebben we onze getuigen meegenomen en dat is supergoed meegevalle...
Voorbereiding Reacties: 5 28-3-2011 10:19:22

Evi
Trouwstress
Met nog 33 dagen op de teller begin ik meer stress te krijgen. Ik denk altijd dat ik nog zoveel te doen heb, maar als ik mijn lijstje bekijk zit ik perfect op schema. Ik heb ook zoveel schrik dat ik iets over het hoofd zie of dat er op de dag zelf di...
Voorbereiding Reacties: 7 28-3-2011 10:03:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...