Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Openingsdans
Mannekes, 't is zover...kunnen ni kiezen. Ben ervan overtuigd dat jullie een handje kunnen helpen. Openingsdans: King in my head van Stan Van Samang of Use somebody van Laura Jansen????????????
Openingsdans Reacties: 7 27-3-2011 22:06:32

Mieke
Bruidsmaquillage aan huis met producten v Jane Iredale
Ik ben op zoek naar mooie bruidsmaquillage aan huis, en wil zeer graag iemand die de producten van Jane Iredale gebruikt.  Mijn ouderlijke thuis is in Oostrozebeke, mijn zus en mama kunnen dan ook gemaquilleerd worden.  Kennen jullie e...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 27-3-2011 21:58:56

Kim
Wat is het leukste: losse kaarten met telkens 1 vraag of een fliche met meerdere vragen?
Hoi hoi, we zouden liever niet met een traditioneel gastenboek werken en aangezien ik grafisch vormgever ben kan 'k wel iets anders in elkaar steken :) Ik had eerst een A5 fiche gemaakt met volgende vragen op:   Laat ons even je naam weten! Welk...
Voorbereiding Reacties: 6 27-3-2011 21:44:10

Kim
Enthousiasme over voorlezen in de kerk ..
Wat fijn toch dat iedereen zo graag wil voorlezen .. Kreeg net van mijn kleine zus deze reactie op haar tekstje: "wa ne kuttekst. Meer zegk er ni over." En dan is het niet eens een super godsdienstige tekst of zo, 't gaat gewoon over de huwelijkskaar...
Ceremonie Reacties: 8 27-3-2011 21:34:52

liesbeth
Wenskaarsen op tafel
Ik had in een boek een kaarsenset gezien van salt & pepper.  Dat waren gewone witte brede kaarsen waar een kaartje aan hing waar wish op stond. Met de bedoeling om de gasten er iets op te laten schrijven voor het bruidspaar.  Nu zou ik ...
Voorbereiding Reacties: 2 27-3-2011 21:29:50

jurgen
op zoek naar lied
Aan alle muziekkenners ,   wie kent er een lied uit de jaren 80 met volgend refrein   k'zit op het dak en ik wacht heel de nacht op jouw, miauw ..   greetz
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 27-3-2011 20:47:57

Lien
2 de pas
Hey,   Heb een vraagje, ik heb mijn eerste pas al gehad maar ik moet binnen 15 dagen voor mijn tweede. Het is dan nog een week of drie voor de grote dag ! Maar nu ben ik sedert de eerste pas zo een 7 kg afgevallen door stress en zo zou dit een p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 27-3-2011 20:23:49

Silke
Fotolocaties regio Putte
Wij zijn op zoek naar leuke locaties voor foto's in de regio van Putte.. Wij hadden al gedacht aan Planckendael, maar onze fotograaf had ook nog graag een tweede locatie gehad. Iemand een idee? Groetjes!
Locaties - Fotografie Reacties: 2 27-3-2011 19:53:22

Nathalie
ongerust, men hart luchten en vol met vragen
Dag medebruidjes,   In februari hebben we beslist om te trouwen en onze trouwdag meteen vastgelegd nl. 14 oktober 2011. Vandaag nog maar 200 dagen!! Er is al veel geregeld: zaal, kerk, fotograaf, dj, kapster, visagist, vervoer half en half......
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 27-3-2011 19:42:38

meisje
huwelijksreis: Mauritius ?
Hallo   We zijn al een tijdje aan het zoeken naar een gepaste huwelijksreis. Momenteel hebben we ons oog laten vallen op Mauritius: strand maar toch ook cultuur en natuur!    Alleen ben ik de laatste dagen aan het twijfelen geslagen.Ik...
Huwelijksreis Reacties: 9 27-3-2011 17:33:32

Elke
kruisje
Hey allemaal...   Weet er iemand waar ik in Limburg een 'modern' kruisje kan vinden om ergens op te hangen thuis? We hebben dit nodig voor in onze huwelijksviering.   Alvast bedankt...
Ceremonie Reacties: 1 27-3-2011 16:07:14

Elke
kruisje
Hey allemaal...   Weet er iemand waar ik in Limburg een 'modern' kruisje kan vinden om ergens op te hangen thuis? We hebben dit nodig voor in onze huwelijksviering.   Alvast bedankt...
Ceremonie Reacties: 0 27-3-2011 16:07:13

liesbeth
rozenboog
Nu ik buiten van het zonnetje lig te genieten valt het mij eigenlijk te binnen dat ik graag een rozenboog zou hebben om aan de voordeur te plaatsen op onze trouw, maar overal waar ik kijk spreken ze van 100 euro!! Vind dit toch een beetje veel geld.&...
Voorbereiding Reacties: 5 27-3-2011 16:01:05

Evelyn
fotograaf - student fotografie
Hallo iedereen ;-)   Zijn er mensen die ons een goede fotograaf kunnen aanraden in de regio Lichtervelde - Roeselare - Torhout - Kortemark?   Wij zoeken een fotograaf voor ons huwelijk in 2012. We vinden het nogal moeilijk om een fotog...
Fotografie Reacties: 9 27-3-2011 15:00:53

Evelyn
fotograaf
Hallo iedereen ;-)   Zijn er mensen die een goede fotograaf kennen in de regio Lichtervelde - Roeselare - Torhout - Kortemark?   Wij zoeken een fotograaf voor ons huwelijk in 2012. We vinden het nogal moeilijk om een fotograaf vast te ...
Fotografie Reacties: 6 27-3-2011 14:52:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...