Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tinneke
proteïnedieet
Hallo!   Deze post heeft niet direct iets met onze trouw te maken, maar indirect eigenlijk wel... ;-) Ik ben begonnen met het proteïnedieet en leef de komende weken op shakes en speciale koekjes. Nu moet ik 's middags en 's avonds daar w...
Voorbereiding Reacties: 21 28-3-2011 10:01:22

joke
ben ik wel op schema,
Wie van jullie trouwt ook in augustus en wil eens nakijken of ik op schema ben of dat ik hopeloos achterloop ten opzichte van jullie??? A ja wettelijk huwelijk is pas achter de rug dus dit gaat enkel over kerkelijk huwelijk en avondfeest. reeds ge...
Voorbereiding Reacties: 5 28-3-2011 9:49:14

kristel
we gaan vooruit
hey,   met nog 95 dagen op de teller heb ik dit weekend nog een en ander kunnen afvinken.   mijn toekomstige heeft zijn kostuum, en alles wat erbij hoort, eveneens heeft mijn schoonvader zijn kostuum en mijn schoonma haar kledij. de ui...
Voorbereiding Reacties: 2 28-3-2011 9:45:19

joke
bedankt voor de tip bruidschoenen eram
Hoi bruidjes   ik heb hier eens de tip gelezen dat de Eram nu ook bruidschoenen had en dat deze helemaal niet duur waren. Inderdaad ik ben ze gaan kopen, ze zijn supermooi en goedkoop, das weer wat geld gespaard voor andere leuke dingen op d...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 28-3-2011 9:30:23

Nathalie
Fantastisch weekend ... tips nodig ivm schoenen uitrekken
Beste medebruidjes,   Wij hebben juist een fantastisch weekend achter de rug. We hebben weer wat kunnen schrappen van onze 'to do'-lijst. Juweeltjes zijn besteld (volledig in de kleuren van mijn kleedje) en schoenen gevonden. Je raad het nooit...
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2011 9:27:39

Ineke
Ik heb twee proefkapsel laten doen, wie wil even beoordelen?
Zaterdag heb ik mijn tweede proefkapsel laten doen, en nu wordt het kiezen. Het eerste kapsel is een half opgestoken en mijn tweede was volledig opgestoken en nu weet ik niet wat juist te nemen. Kunnen jullie misschien even helpen? Welk is het moo...
Verzorging - Kapsel Reacties: 39 28-3-2011 9:27:35

Kim
Weer iets aangevinkt
Vrijdag mijn uitnodigingen gaan halen :). Ben er echt superblij mee en krijg leuke reacties.   Vant weekend al een heel deel uitgedeeld. Iedereen wist het wel al, maar toch maakt dit het nog wat officiëler ;).   Sebiet tijdens mijn...
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2011 9:17:07

Kelly
Nog 89 dagen, vertraging jurk.
Nog 89 dagen op de teller, dus het komt allemaal wat dichter bij nu!! Enkel 1 negatief nieuwtje gehad, mijn trouwjurk heeft vertraging. In plaats van in april kan ik pas eind mei gaan passen, nu begint de stress toch wel een beetje..   ...
Voorbereiding Reacties: 4 28-3-2011 9:13:58

kat
Nog maar 11 dagen!!
Aaaaaaaaaaaaaargh nog maar 11 dagen en het is zover! De laatste dingen beginnen nu toch echt geregeld te geraken. Natuurlijk is er de laatste week nog veel werk, want we doen alles zelf :) dus versiering, materiaal halen enz moet in de laatste dagen ...
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2011 9:13:33

jeslov
mijn schoonzus zeurt over mijn trouwdatum
Ideeën Reacties: 8 28-3-2011 9:11:20

kristel
egypte
hey, jaja, ondanks alles hebben we dan toch een reis gevonden die ons beiden aanspreekt. en bij prijs is.   we gaan 8 dagen op cruise op de nijl, de perfecte mix tussen rust en bezienswaardigheden, en vooral elkaar!!   kijk er echt ...
Locatie Reacties: 9 28-3-2011 8:46:30

frida
lied van kippevel van te krijgen
  Dag,   Mijn vriendin is zaterdag gehuwd. Als ze samen in de zaal binnen kwammen speelde ze het liedje van Garry Hager met het allermooiste, echt vele kregen er kippevel van prachtig lid voor dat moment!!!   Geniet nog van jull...
Ideeën Reacties: 2 28-3-2011 8:05:21

sandra
Bruidskindjes
Hallo bruidjes,   Ik vraag mij eigenlijk af of de bruidskindjes met bloemenblaadjes of papieren hartjes mogen gooien bij het butienkomen van het gemeentehuis ? Wij trouwen enkel voor de wet. Iemand een idee ? ;-)    
Voorbereiding Reacties: 3 27-3-2011 22:34:47

Wendy
trouwbus
Hey,   We zouden graag een bus huren voor onze trouw.... Wij trouwen op 23 septemeber 2011 en wonen in Aalst. Iemand tips of ervaringen?   Alvast bedankt,   Wendy
Ideeën Reacties: 3 27-3-2011 22:23:26

katrien
Fede di oro te izegem
Hallo, wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met deze winkel? Wij zijn op zoek naar trouwringen. En ik kom regelmatig op dit forum de naam fede di oro tegen. Heb jullie al ringen daar gekocht? Zo ja, wat is de kostprijs ongeveer voor de ring...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 27-3-2011 22:15:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...