Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joke
originele locaties oostende - torhout - diksmuide
hallo,   ik ben nog steeds op zoek naar originele locaties om foto's te gaan trekken (zowel buiten als binnen). Geen typische strand, duinen, golfbrekertoestanden maar eerder oude, vervallen gebouwen of fabrieken enzo. telkens als ik iets gevond...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 29-3-2011 15:05:28

Ellen
fotolocatie
Hoi beste bruidjes,   Zijn er onder jullie die een leuke buitenlocatie weten omgeving Asse voor onze foto's?   Alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 0 29-3-2011 14:46:03

sylvie
voorbeelden misboekje dankviering
hallo, omdat mijn verloofde al eens getrouwd is voor de kerk hebben we toch besloten om een dankviering te doen maar nu is mijn vraag of iemand een voorbeeld heeft voor mij of ideën waar ik er nog kan vinden. alvast bedankt groetjes sylvie sy...
Ceremonie Reacties: 0 29-3-2011 14:15:52

nancy
is er iemand die mss weet wanneer je je trouw datum kunt vastleggen
hallo, wij trouwen volgendjaar in juli en wij zouden heel graag onze datum gaan vastzetten , omwillen dat we alles al hebben geregeld zoals feestzaal en alles wat er bij hoort omdat , de mensen van die feestzaal hadde gezegt da we die optijd moes...
Voorbereiding Reacties: 17 29-3-2011 14:11:40

bo
Referenties joiM.be
Geeft er nog iemand ervaring met joiM.be Wij trouwen in juni 2012 en zouden graag onze foto's laten nemen door joiM.be omdat hij een van de weinige professionele fotografen van wie je de foto's digitaal krijgt. We zijn  ook erg onder de indruk v...
Fotografie Reacties: 10 29-3-2011 13:54:19

Julie
Liedjes voor op het avondfeest
Hallo allemaal,   Ik vroeg mij af of jullie zelf een liedjes lijst samenstellen voor jullie dj.  Of kiest die zelf en zeg je het genre. Waar zou je dan liedjes kunnen opzoeken?  Of moet je echt naar de radio luisteren en elk goed l...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 29-3-2011 13:50:20

Jenny
Originele huwelijksaankondiging
Hé mede-trouwlustigen,   wij willen graag onze uitnodiging zelf maken en zijn op zoek naar een originele tekst om er op te zetten, de meeste die we terug kunnen vinden op het net zijn behoorlijk klassiek terwijl het voor ons gerust iets s...
Uitnodigingen Reacties: 1 29-3-2011 13:38:17

Annelies
Leeftijd bruid-bruidegom
Bij ons zijn er vaag plannen aan het komen om te trouwen, maar er ligt nog niets officieel vast.   Nu vroeg ik mij gewoon af wat de gemiddelde leeftijd hier is van de bruidjes en bruidegommen? Niet dat ik daar zou achter kijken maar gewoon uit...
Voorbereiding Reacties: 96 29-3-2011 13:21:23

Sofie
surprise voor mensen na de mis
Even jullie mening graag:   het 'bedankjesconcept' willen wij graag helemaal anders aanpakken. Wij kunnen een ijskraapje huren (zo'n nostalgisch karretje op wielen en 'n afdakje) en willen graag aan iedereen die naar de misviering geweest is...
Voorbereiding Reacties: 10 29-3-2011 13:02:34

Nele
weet er iemand leuke dingen om met de naamkaartjes te doen
Helaba!   Weet er iemand leuke ideekes voor de naamkaartjes? Een bepaald thema ofzo? Ik heb wel langs beide kanten gescheiden familie en collega's van 2 werken gevraagd. Dus weet niet goed of je dan individuele naamkaartjes maakt of per tafel....
Ideeën Reacties: 2 29-3-2011 12:38:03

Peggy
nog 80 dagen op de teller !!!
pff, dat was even schrikken, nog 80 dagen ...tijd gaat snel ...
Voorbereiding Reacties: 7 29-3-2011 12:36:49

Sindy
cadeautip op uitnodigingen
Hallo iedereen   Wij zouden het liefst van onze gasten geld als cadeau krijgen. Hoe formuleren jullie je cadeautip?   Groetjes   Sindy
Uitnodigingen Reacties: 12 29-3-2011 12:30:06

jill
kleren samen kiezen of apart?
Hoi hoi bruidjes,   nu horen wij vaak dat er koppels zijn die mekaars kleren pas zien op de dag zelf omdat het ongeluk brengt dat je mekaar al ziet in trouwkleden voor het huwelijk. Ik zou natuurlijk wel graag hebben dat onze kleren bijeen pas...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 29-3-2011 12:13:44

Niki
Huwelijksfotograaf
Hoewel ik pas op 30 juni 2012 trouw ben ik al volop bezig met de planning. Hoe vroeger, hoe minder stress toch? Momenteel is de zaal en de dj in orde. Ook het vervoer ik in orde. Het volgende wat er op mijn lijstje staat is een fotograaf.   H...
Fotografie Reacties: 23 29-3-2011 11:16:55

Julie
Alle cadeautjes voor de ouders, zangers en getuigen zijn binnen, joepiee.
Met nog 17 dagen op de teller is er weer een zorg minder. Al onze cadeautjes zijn binnen.   Voor mijn zus, getuige en mijn beste vriendin eredame heb ik een heel leuke vaas, eigenlijk verschillende kleine vaasjes aan elkaar, deze laat ik in d...
Voorbereiding Reacties: 4 29-3-2011 11:06:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...