Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lien
nog 50 dagen & eerste keer trouwkleed passen
Morgen is het dan eindelijk zo ver. Ik ga mijn kleedje voor de 1ste keer passen. Met morgen nog 50 dagen op de teller is het wel hoog tijd. Mijn mama maakt wel mijn kleedje maar ik heb het dus nog niet gezien. Ik heb enkel de stof gekozen en wat aanw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 29-3-2011 22:44:28

Steffie
Live muziek in de kerk
hallo!   kan iemand mij tips geven van mensen die live zingen in de kerk?   Wij trouwen in oktober, in Vichte (bij Waregem-Kortrijk).   Bedankt!
Muziek - Live Reacties: 11 29-3-2011 22:42:22

AN
kind betrekken in misboekje
Hey,   een klein vraagje...betrekken jullie, jullie kind/kinderen bij de misviering? Ik bedoel hiermee in de teksten van het misboekje? Ons zoontje zal in september dan 19 maanden zijn....dus van voorlezen of zo totaal nog geen sprake maar ve...
Voorbereiding Reacties: 2 29-3-2011 22:26:20

Evelyn
Origineel vervoermiddel
Hallo toekomstige bruidjes   Zijn er onder jullie die originele ideeën heeft voor een origineel vervoermiddel? Of iemand die ons er kan mee helpen?   Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 12 29-3-2011 21:34:03

Sylvia
uitnodigingen vistaprint, iemand ervaring mee?
Dag bruidjes,   Ik ben hier terug met mijn vragen over vistaprint :-)  Ik heb een heel leuke kaart gevonden, groot formaat.  De bedoeling is precies van die kaarten, dat enkel de voorkant bedrukt wordt (alhoewel je op de achterkant ook...
Uitnodigingen Reacties: 5 29-3-2011 21:25:07

katrien
MENU KAARTEN
Hey een vraagje, wie heeft er zelf hun menu kaarten gemaakt? En zo ja hoe gemaakt of waar gevonden op internet. Hoeveel menukaarten zetten jullie op de tafel? In onze feestzaal hadden ze ons gezegd twee op 1 tafel omdat het te druk word anders op &nb...
Uitnodigingen Reacties: 4 29-3-2011 21:22:33

tine
INSTEEKKAARTJE UITNODIGING!! DRINGEND
We hebben ons kaartje!! En we zijn heel tevreden. Maar we werken met 3 soort insteekkaartjes: receptie - dessertbuffet - heel de avond. Voor de receptie en dessertbuffet heb ik al iets gevonden...   Bij dessert, ijs en nog veel meer, komen we a...
Uitnodigingen Reacties: 1 29-3-2011 21:01:00

Evelien
Contract zaal
Dag bruidjes en -gommetjes, wij hebben onze zaal al gekozen en de datum vastgelegd met de eigenares, maar we hebben ons contract nog steeds niet gekregen (en dus nog geen voorschot betaald). Er is wel mondeling overeengekomen dat we zeker mogen zijn ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 29-3-2011 20:55:16

Ellen
Versturen uitnodigingen
Hoi allemaal, Wou graag even jullie mening. Wij trouwen 30 juli. Onze uitnodigingen zijn klaar, we wachten enkel nog op de enveloppen. Normaal krijgen we die deze week. Is het dan te vroeg als we ze eind april, begin mei beginnen rond te brengen en t...
Uitnodigingen Reacties: 5 29-3-2011 20:54:47

Lore
LINX HASSELT
Hallo iedereen !   Ik heb een bon van Linx in Hasselt (bruidskleding, suitekleding, schoenen en accesoiren van het merk Linea Raffaeli). Zelf kan ik er niks mee, dus ik wil hem graag verkopen. Het bedrag van de bon is 412.5€, maar wi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 29-3-2011 20:36:42

Lore
LINX HASSELT
Hallo iedereen !   Ik heb een bon van Linx in Hasselt (bruidskleding, suitekleding, schoenen en accesoiren van het merk Linea Raffaeli). Zelf kan ik er niks mee, dus ik wil hem graag verkopen. Het bedrag van de bon is 412.5€, maar wi...
Kledij - Suite Reacties: 0 29-3-2011 20:36:11

Lore
LINX HASSELT
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 29-3-2011 20:35:37

Lore
LINX HASSELT
Hallo iedereen !   Ik heb een bon van Linx in Hasselt (bruidskleding, suitekleding, schoenen en accesoiren van het merk Linea Raffaeli). Zelf kan ik er niks mee, dus ik wil hem graag verkopen. Het bedrag van de bon is 412.5€, maar wie hem ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 29-3-2011 20:32:48

tiffanie
echt een goed gevoel bij de pastoor
Hallo allemaal,   Ik zie het echt helemaal zitten met de pastoor die ons zal trouwen! Toevallig leer ik hem zeer goed kennen nu! Ik geef les in het 1ste leerjaar en de pastoor die ons zal trouwen is degene die ook de eerste communie en de v...
Ceremonie Reacties: 3 29-3-2011 20:29:31

Caroline
Huifkar/paardentram regio Roeselare-Moorslede
Hallo, wij zijn voor ons huwelijk, 5 augustus, nog steeds op zoek naar vervoer voor een suite van 12 mensen.  Graag hadden we een bus gehuurd, maar we vinden de prijs veel te hoog gezien de kleine suite en de korte afstand (Moorslede-Roeselare)...
Voorbereiding Reacties: 3 29-3-2011 20:18:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...