Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nele
op zoek naar een website
Hallo allemaal,   ik heb een paar maanden geleden een website bezocht met hele mooie en originele foto's van hoe je desserts kan klaarzetten. Ze werkten met kleuren en/of thema's. Natuurlijk heb ik de naam van die website niet genoteerd en ik vi...
Ideeën Reacties: 2 31-3-2011 12:01:08

jill
leuke zalen omgeving lommel-balen-mol?
Hoi hoi,   Ik ben van balen en ik zou graag wat in de buurt blijven voor het feest. kok-o-folie zou een goede zaal zijn maar eten niet zo goed, iemand ervaring mee? Corbie hotel heeft ook een feestzaal maar is redelijk duur de vijflinden ke...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 31-3-2011 11:34:15

jill
iemand ervaring met dj danny bloemen lommel?
Hoi bruidjes,   Heeft er iemand ervaring met de dj Danny bloemen uit lommel, Ik ken 2dames die hem al op een feest hebben gehad en heel tevreden waren. Toch zou ik nog graag bijkomende meningen hebben. Thnks meiden
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 31-3-2011 11:30:28

Ellen
Eerste nachtmerrie :-)
En ja hoor, ook hier...de 1e nachtmerrie is een feit En het ging dan nog over het feit dat mijn zus geen kleedje vond (op de dag zelf stonden we tot 's avonds in de winkel), dat ik 2 fotografen had die allebei te laat waren, mijn vriend die ik niet...
Voorbereiding Reacties: 7 31-3-2011 11:25:23

joke
Planning kledij bruidegom
Ik heb al in enkele winkels informatief gaan horen wanneer mijn partner best gaat kijken voor zijn kostuum. Overal krijgen we andere tips en antwoorden. Begin september is ifv winter/zomercollecties inderdaad niet ideaal gekozen. Sommige winkels zegg...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 31-3-2011 11:04:42

Charlotte
bruidsboeket
Hoi, zijn er nog bruidjes onder jullie die ervoor kiezen om géén bruidsboeket te nemen? Ik bedoel ook helemaal geen, geen corsage, geen boeket of iets anders. Ik zie er het nut niet zo goed van in, behalve 't feit dat 't veel centen kost d...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 31-3-2011 9:52:19

jill
Vrijgezellefeest discussie
Hoi Bruidjes en gommekes,   Natuurlijk is het vrijgezellenfeest ter sprake gekomen ook al staat de teller nog op 456 dagen, maar heel mijn schoonfamilie kan over niets anders praten als de trouw :)   Ik en mijn vriend hebben gezegd dat ...
Voorbereiding Reacties: 10 31-3-2011 9:37:22

jurgen
Op zoek naar de poesjesdans
Aan alle mensen die veel met muziek bezig zijn.   Als verassingsact op de trouw van mijn neef volgende week hadden wij graag de POESJESDANS gebruikt. Dit is een oud nummer uit de jaren 80.   Ik vind alleen een instrumentale versie van...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 31-3-2011 9:25:00

Ludo
Bruidsjurk(en) gezocht voor fotoshoot
Beste bruidjes,   Wie van jullie is bereid om na het huwelijk zijn bruidsjurk uit te lenen voor één dag? Bedoeling is dat deze gebruikt wordt in een fotoshoot welke wordt gehouden in de maand juni of juli. Natuurlijk wordt er met d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 31-3-2011 8:35:05

Samira
Formulering feest op uitnodigingen
Hallo iedereen, Ik ben volop bezig om de tekst voor de uitnodigingen op punt te zetten maar nu had ik toch een vraagje: Wij geven een wat eigenzinnige walking dinner (place 2 cook formule in zaal Rustenburg in Brugge) Dat wil zeggen : strak en mod...
Uitnodigingen Reacties: 4 31-3-2011 8:30:51

sofie
Eerste lezing..
Nog 100 dagen te gaan! Nu komt het wel plots heel dichtbij! En er moeten nog zovele details geregeld worden... Maar alles komt goed! Heb er het volste vertrouwen in! Momenteel bezig met de laatste aanpassingen aan ons misboekje. Werd redelijk g...
Religie Reacties: 4 31-3-2011 8:22:19

Stephanie
Glazen vazen
Om de tafelstukjes voor ons avondfeest te maken, zou ik een aantal grote glazen vazen nodig hebben. Uiteraard zou ik deze zo goedkoop mogelijk willen kopen...Waar halen jullie dit? bedankt!
Voorbereiding Reacties: 10 31-3-2011 1:05:54

joke
enveloppen schrijven of etiket plakken
Hey ladies,   schrijven jullie de adressen op de enveloppen zelf of typ je op etiketjes die je plakt??? Etiketjes lijkt me handig maar goud of zilverpen lijkt me dan weer mooier helpppp meeeee Wat doen jullie????
Uitnodigingen Reacties: 14 30-3-2011 21:51:45

Stephanie
De Huwelijksnacht...tips voor bed&breakfast in Antwerpen?
dag bruidjes,   Aangezien wij de nacht van ons huwelijk niet in ons eigen bedje kunnen slapen wegens te ver, zijn we op zoek naar een leuke bed&breakfast of hotel waar we liefst een late checkout kunnen regelen en vervolgens een ontbijt ku...
Voorbereiding Reacties: 2 30-3-2011 20:49:48

Stefanie
Welke juffen nodigen de kndn vd klas uit?
Hoe pakken jullie dit aan? Nodigen jullie je kindjes van de klas uit? Waaro mwel/niet? Onze viering is wel niet echt specifiek aangepast aan kinderen. Wat denken jullie?
Ceremonie Reacties: 8 30-3-2011 20:47:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...