Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Vrijgezellen: eerste instructiebrief toegekomen
AAARG SPANNEND:   Kelly Nog 9 weken te gaan, alvorens de dag dat je voor het altaar zal staan! De spanning begint te stijgen, nog een paar weken om alles in orde te krijgen. Maar voor de grote dag, komt er nog een dag dat alles kan en al...
Voorbereiding Reacties: 7 1-4-2011 14:09:04

Sanne
Tip voor het maken van een huwelijksmis
Beste allemaal,   Aangezien ik momenteel avondschool volg aan het bisdom passeer ik daar regelmatig. Nu heb ik er een leuke ontdekking gedaan: het pastoraal centrum (normaal van elk bisdom) heeft altijd een winkel (in Hasselt is dat op de Tulp...
Religie Reacties: 3 1-4-2011 13:49:07

tania
trouwschoenen
Hallo, Met nog 90 dagen op de teller begin ik aan mijn zoektocht voor schoenen, pfffff. Al alle mogelijke winkels bezocht maar nog steeds niets gevonden. Ik draag namelijk normaal gezien geen hoge hakken dus dat ben ik dan zeker ook niet van plan op ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 1-4-2011 13:27:28

tamara
menukaartjes
hallo beste bruidjes,   als eten hebben wij: eerst aan tafel geserveerd soep, daarna warm-en koud buffet en dan dessertenbuffet. nu wou ik van jullie weten of jullie menukaartjes zouden maken, of is dat in dit geval een te zotte kost?  ...
Voorbereiding Reacties: 10 1-4-2011 12:44:11

Sharon
Mooi mooi!
Zondag zijn we onze trouwringen gaan afhalen. Nadat we geloot werden voor een ontbijt (brunch) met Wim Meeussen en als verjaardagcadeau een cadeaubon kregen, deed hij toch zijn winkel open. Onze ringen waren al klaar, ze zijn perfect! Kei mooi en fij...
Ceremonie Reacties: 3 1-4-2011 12:34:55

Liesbet
vraagje trouwkleed
Beste toekomstige bruidjes,   Ik heb een klein probleem met mijn trouwkleed. Het bovenstuk van mijn kleed is gemaakt voor mensen met een C-cup volgens mij en ik met mijn bescheiden B-cupje krijg dat niet helemaal gevuld, zelfs met e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 1-4-2011 12:19:53

Julie
1 april
Hallo allemaal,   Ik dacht op 1 april kan dat wel...ik ben zo benieuwd naar de anderen hun leuke ervaringen met hun aanstaande schoonfamilie en in het bijzonder de schoonzussen...   Is dat bij iedereen even leuk?     Een ...
Voorbereiding Reacties: 5 1-4-2011 12:16:53

Kirsten
tafelkaartjes
Hey allemaal,   voor de tafelkaartjes gaan we (op aanraden van feestzaal) de familienamen schrijven. Nu heb ik een aantal vraagjes daarvoor:   - wat doe je met bijvoorbeeld een oma waarvan haar man al tijd gestorven is: zet je dan dubbele f...
Voorbereiding Reacties: 2 1-4-2011 11:34:52

Julie
Trouwkleed afhalen
Joepieeeeee vandaag nog maar 14 dagen te gaan.  En ik mag mijn kleed en schoenen gaan afhalen, spannend!  En dan de schoenen maar inlopen en dansen dan he, we moeten nog heel goed oefenen voor onze openingsdans!   Voor de rest is...
Voorbereiding Reacties: 1 1-4-2011 11:26:37

Sarah
Ervaring met Aulnenhof?
   Hallo!   Wij zijn volop bezig met onze zoektocht naar een geschikte zaal en we hebben het Aulnenhof in walshoutem bezocht. We hadden hier een heel goed gevoel bij de eigenaar en de locatie. Alleen vond mijn verloofde dat de f...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-4-2011 10:57:49

Lynn
trouwjurk
Hallo,   Ik heb mijn trouwjurk gekocht in de Robel te Roeselare en ben 100% tevreden. Ik zocht iets niet te kort maar ook niet lang, paars (wit is niets voor mij, want ik zou algauw vlekken krijgen op mijn kledij) met een voile en een licht sj...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 1-4-2011 10:33:42

Stefan
binnen locatie's
beste medebruidjes en gommen   nu hebben ik even een vraag wij zijn op zoek naar een binnen locatie voor trouwfoto's regio vorselaar weet er mss iemand van jullie een leuke plaats als er nog iemand vragen heeft geef maar een seintje  ...
Fotografie Reacties: 5 1-4-2011 9:45:25

Aprilbruid
bedankjes
dag trouwers hier ben ik weer met een practische vraag met nog maar 14 dagen te gaan ben ik nu met van die concrete dingen bezig het gaat over de bedankjes, wij hebben dus bruidssuiker gekozen, lekker traditioneel. Nu, wanneer gaan wij die geven?...
Ceremonie Reacties: 7 1-4-2011 9:27:51

Nathalie
Stress, moeilijk kunnen slapen, nachtmerries, ...
Dag bruidjes,   Sinds een week begint de stress naar boven te komen. Nu nog 91 dagen op de teller. De laatste twee dagen zelfs nachtmerries. Dat ik daar stond in mijn kleed, dat iedereen zich vergist had van datum. Dat ik mijn uitnodigingen ha...
Voorbereiding Reacties: 7 1-4-2011 8:41:14

mieke
geen openingsdans
Hallo,   Wij hebben geen zin om een openingsdans te doen,iedereen staat er maar te kijken en plots kijkt er niemand meer. eerst hebben wij danslessen gevolgd maar dat was echt niets voor ons,tenslotte zegt men ventje dat hij het niet ziet zitt...
Openingsdans Reacties: 13 1-4-2011 8:13:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...