Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Yasmina
inkt droogt niet goed!!!??
Hoi bruidjes en bruidegommen in spe ! Eerst en vooral nog een proficiat! Hebben jullie ook het probleem dat jullie stempel-inkt niet goed droogt Of nog steeds uitveegt na lang drogen Ik heb namelijk een zilveren stempelafdruk op de enveloppe v...
Uitnodigingen Reacties: 9 1-4-2011 3:53:19

Sylvia
Jagré Antwerpen
Hallo Bruidjes,   Ik las dat er enkele bruidjes waren die bij Jagré zijn geweest voor hun bruidsjurk.  Weet er soms iemand toevallig niet of ze daar ook grotere maten hebben om te passen?  Ik vind de trouwjurken van Tomy Mariage h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 31-3-2011 22:41:39

A.
Ontvangst genodigden?!
Bij de binnekomst van de genodigden hoe ontvangen jullie deze dan?!   1. Bruid / bruidegom 2. Bruid / bruidegom / ouders bruid / ouders bruidegom 3. Bruid / bruidegom / ouders bruidegom / ouders bruid 4. Bruidegom / bruid / ouders bruidegom...
Voorbereiding Reacties: 10 31-3-2011 22:20:58

julie
filmdozen zoals in de cinema
hallo   zit met een vraagje mijn toekomstige vent is zot van films en cds dus je kan het thema raden hee, dus ik ben nu op zoek na nie de dure filmdozen om als bedankingen te geven, zoals in de cinema hee. wie kan helpen
Ideeën Reacties: 1 31-3-2011 21:32:35

Katrin
Fotolocatie Kalmthout en omstreken
Hallo allemaal,   Onze trouw begint stilaan goed vorm te krijgen, en dat is maar goed ook want de laatste maanden is toch aftellen hoor. Zo zijn we nog op zoek naar een buiten- maar vooral binnenlocatie in de buurt van onze trouwlocatie: K...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 31-3-2011 21:16:22

eline
make-up blijft niet
Een meiden-vraag: Ik draag weinig tot geen make-up maar wil me wel eens mooie make-up dragen op mijn weddingday. Normaal doe ik wat blush op en wat lipstift maar ik zou ook graag mijn ogen accentueren op die dag. Een lijntje trekken boven en onder mi...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 31-3-2011 21:13:11

Mieke
Een feel-good berichtje!
Morgen kan ik eindelijk zeggen.. Ik trouw 'deze maand'!! Na een jaar en een half verloofd te zijn, beginnen de weken plots voorbij te vliegen..!! Dus wees gewaarschuwd als je denkt "pfff nog 150dagen"..   Er moet nog vanalles geregeld worden: - ...
Voorbereiding Reacties: 7 31-3-2011 20:00:26

Lindsy
Uittredelied: the message is love?
Hoi iedereen,   Gezien de nog verre trouwdatum zijn we nog niet echt met de viering bezig maar vandaag hoorde ik een leuk en toepasselijk liedje voorbij komen: the message is love van Al Green. Wat denken jullie hiervan als uittrede?   Lief...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 31-3-2011 19:50:43

chrisje
liedje gezocht
Hallo bruidjes en bruidegommen,   Even een vraagje aan jullie om te helpen!!! Op onze trouwdag gaat mijn zoon die dan 16 word mij naar mijn partner begeleiden daar ik mijn vader verloren heb, ik was aangegrepen toen hij dat voorstelde en vond...
Openingsdans Reacties: 3 31-3-2011 19:43:13

Sabrina
voorbeelden kerkelijke viering zonder eucharistie
Hallo, ik ben op zoek naar voorbeeldjes van een kerkelijke viering zonder eucharistie. Ook had ik graag wat creatieve ideetjes die een betekenis hebben, om iets uit te delen in de kerk.  
Ceremonie Reacties: 7 31-3-2011 19:42:41

Sandra
Dans na openingsdans
Hallo iedereen,   Ik zit een beetje met een 'probleem'. Gezien mijn papa een vijftal jaar geleden overleden is, kan ik jammer genoeg niet met hem dansen na onze openingsdans. Hoe los ik dat volgens jullie het best op?   Groetjes,  ...
Openingsdans Reacties: 7 31-3-2011 19:37:59

Vickie
Gezellige feestzaal zonder verplichte catering
Dag iedereen   Wij zijn al goed op tijd op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijk in juni 2012. We beslisten om een soort van dansfeest te geven met hapjes maar willen dit via vrienden zelf regelen.   Daarom zijn we op zoek naar een...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 31-3-2011 19:21:44

Vickie
Gezellige feestzaal zonder verplichte catering
Dag iedereen   Wij zijn al goed op tijd op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijk in juni 2012. We beslisten om een soort van dansfeest te geven met hapjes maar willen dit via vrienden zelf regelen.   Daarom zijn we op zoek naar een...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 31-3-2011 19:21:34

Sonia
Tiara gezocht
Hallo,   Heb vandaag de eerste pas gedaan van mijn kleed. En heb besloten om mijn haar los te dragen op mijn trouwdag. Maar nu ben ik op zoek naar een tiara voor in mijn haar zodat het toch een feestelijk kapsel is. Kan iemand mij helpen aan...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 31-3-2011 17:34:55

lindsay
een vraagje ivm bril???!!!!
hoi allemaal,    met nog 42 dagen op de teller begint het te korten. nu zit het zo, ik draag dagelijks een bril, maar op de dag van het huwelijk zou ik graag lenzen dragen. een paar jaar geleden droeg ik dagelijks lenzen. maar ik ben n...
Verzorging - Make-Up Reacties: 21 31-3-2011 17:15:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...