Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bram
Gezocht: Danslessen voor openingsdans regio Limburg
Wij zijn een koppel uit Hasselt en graag zouden we voor onze openigsdans iets speciaal en verrassend willen doen.   Heeft iemand een idee? En graag zouden we ook danslessen willen volgen.     Groeten
Openingsdans Reacties: 3 31-3-2011 17:00:21

Ineke
Eretafel
Hoe ziet jullie eretafel eruit? Zitten jullie allemaal op één lijn of hebben jullie een ronde tafel?   Onze zaal stelde voor om een gewone ronde tafel te nemen (aangezien we maar met 6 zijn: beide ouders en onszelf), maar dan ziten e...
Ideeën Reacties: 12 31-3-2011 16:39:55

Nathalie
Tafelindeling of niet !!!
Beste mede-bruidjes, even een dilemma. We waren van plan om de plaatsen op het avondfeest toe te wijzen. Nu zegt onze traiteur van dat best niet te doen, omdat je daardoor mensen verplicht op een bepaalde plaats, bij bepaalde mensen te zitten di...
Voorbereiding Reacties: 18 31-3-2011 15:44:00

Kim
Nog maar 50 dagen !! :)
Alles begint zo'n beetje in orde te geraken, 'k heb gisteren nog eens een lijstje gemaakt van wat er nog moet gebeuren.   Eén ding daar geraken we voorlopig écht niet uit: de namen voor de tafels! We moeten kaartjes maken waar de na...
Voorbereiding Reacties: 6 31-3-2011 15:17:33

Tabita
Linea Raffaelli winkel Brugge - Ervaringen
Hey Bruidjes,   heeft er iemand van jullie ervaring met de bruidswinkel van LR in Brugge?   Ik heb daar 11/07 een afspraak, en zou graag weten aan wat ik mij moet verwachten :-)   Groetjes   een ongeduldig bruidje
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 31-3-2011 14:42:33

Inge
Hulp voor vervoer
Hallo, Voor de vrijgezellen voor mijn broertje en mijn (toekomstige)schoonzusje zijn we nog op zoek naar vervoer. De vrouwen zijn met een 9tal mensen en de mannen met 13. Weet iemand waar we ergens goedkoop een busje ofzo kunnen huren?
Ideeën Reacties: 1 31-3-2011 14:02:20

Elfje
Feestzaal & kampvuur
Ik ben op zoek naar een feestzaal waar buiten kampvuur mag worden aangestoken. Graag in Vlaanderen (provincie maakt niet uit: we zijn afkomstig uit West-Vlaanderen & Limburg en wonen in Vlaams-Brabant...) Heeft iemand tips?  
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 31-3-2011 13:56:03

nele
Hulp nodig
Dag bruidjes allemaal,   we trouwen op 1 juli en zouden dus een feest willen geven met een echt zomers vakantiegevoel. Hebben jullie misschien ideeën hoe we de zaal kunnen aankleden? We zouden voor felle kleuren gaan (wit, oranje, roos). Wa...
Ideeën Reacties: 4 31-3-2011 13:36:35

Lianne
Zangeres gezocht voor muzikale begeleiding kerkelijk huwelijk
Op 2 september 2011 gaan wij trouwen in Ysbrechtum (Sneek), Friesland. Het gemeentelijk huwelijk zal plaatsvinden in Epemastate in Ysbrechtum en het kerkelijkhuwelijk in het kerkje van Ysbrechtum.   Wij hadden twee dames (1 zang/ 1 piano) gev...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 31-3-2011 13:30:02

Selena
Paar vraagjes!!
Helluw iedereen! Vraag nr1!- Wat laten jullie graveren in jullie ringen? Het graveren is namelijk in de prijs, en ik zou iets 'originelers' willen dan gewoon de namen of enkel de datum?! Hebben jullie ideëen? Mss in een andere taal? Vraag nr 2!-...
Voorbereiding Reacties: 13 31-3-2011 13:19:36

nancy
iemand ervaring bruidswinkel Jagré in antwerpen?
ik heb nog wel wat tijd hier voor alhoewel ik hier al van vele bruidjes , lees die ook in 2012 trouwen dat zei der ook al meebezig zijn , ik heb enkele winkels opgeslagen om te kijken en zo dat ik kan zien , hebben ze bij Jagré in antwerpen w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 31-3-2011 13:12:32

Lynn
Verhuisdozenfobie !!!
En het is zover, morgen verhuizen mijn vriend en ik naar ons appartementje in Lier! Kan het maar niet geloven, het is allemaal zo snel gegaan ineens ... ik kijk er gigantisch naar uit, MAAR het voelt toch heel erg raar om het ouderlijke nest na 21 pr...
Voorbereiding Reacties: 4 31-3-2011 13:02:01

Anneleen
voorbeelden voorblad misboekje
Hey wij trouwen op 13 augustus 2011. Het misboekje is klaar maar we vinden maar geen orgineel voorblad. Ook omdat ons zoontje gedoopt word. We willen daarom niet alleen iets voor de trouw op de voorkant. Kan iemand ons helpen? Het begint s...
Voorbereiding Reacties: 2 31-3-2011 12:43:14

dorien
aaahh nog 99 dagen :-D
geen 100 en meer te zien op de teller:-) Nu word het nog meer spannend. Maar ik denk dat wij toch goed op schema zitten. eigenlijk is alles in orde volgende week hebben wij onze uitnodigingen en dan kunnen we ze gaan uitdelen. Hoe zit het met de...
Ideeën Reacties: 4 31-3-2011 12:32:42

Hilde
wettelijke trouw - nog geen bevestiging van de gemeente !
Onze wettelijke trouw is op donderdag 23 juni 2011. Tijdens de kerstvakantie zijn we de datum en het uur gaan vastleggen en dit stelde geen enkel probleem. Ze gingen ons dan contacteren als de geboorteaktes er waren en het dossier volledig klaar was....
Voorbereiding Reacties: 10 31-3-2011 12:02:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...