Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelyn
ervaring met tim de backer
Hallo bruidjes, is er iemand die ervaring heeft met fotograaf Tim De Backer? alvast bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 0 30-3-2011 20:42:39

Aprilbruid
op de valreep?
hey! hier zit ik weeral met een probleem, een geluk dat jullie er zijn!! met nog maar 16 dagen voor de trouw: ik had graag nog een vijftal mensen uitgenodigd maar is dat niet waar raar zo kortbij de datum? komt dat niet over van "er was nog plaats ...
Uitnodigingen Reacties: 8 30-3-2011 19:51:08

Claudia
Ringen gravuren
Hallo allemaal,   We gaan dit weekend beginnen rondzien naar onze trouwringen. Wij vroegen ons af wat jullie allemaal in de ringen laten zetten?   Groetjes, Claudia 
Voorbereiding Reacties: 12 30-3-2011 18:52:41

ann
kleine flesjes cava?
Lieve bruidjes,   Ik ben opzoek naar kleine flesjes cava, hebben jullie informatie waar ik dit voordeliger kan bestellen of waar ik dit kan vinden?   Super bedankt!
Ideeën Reacties: 6 30-3-2011 18:03:03

Cindy
De Lage Vuurse Oostakker
Hallo iedereen,   Nog 156 dagen, eindelijk begint dat getal beetje bij beetje te zakken :-))) Onze feestzaal is de lage vuurse in oostakker en wij trouwen op 3 september. Ook nemen we de huisdj van de zaal en vroegen ons af of er al iemand e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 30-3-2011 17:22:31

Steffi
haaraccesoires
weet iemand waar ik (niet te duur) haaraccesoires kan kopen voor het bruidskapsel.. Liefst online :)
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 30-3-2011 16:38:04

Ann
Sint-Antonius Kerk Houtem-Vilvoorde
Hoi allemaal,   Gaat er toevallig iemand trouwen (of is reeds getrouwd) in de Sint-Antonius Kerk te Houtem-Vilvoorde? Wij willen hier graag willen trouwen, en zouden zodoende graag wat tips/reacties op ontvangen.   Alvast bedankt...
Religie Reacties: 2 30-3-2011 16:37:27

cindy
enveloppen
hoikes, wat ik me afvraag is wat je doet als je op het avondfeest de enveloppen met kaartjes en geld krijgt. doe je deze dan recht open of pas na het feest als je thuis bent? mss. komt het wat raar over als je ze recht moet openen en heb je geen tijd...
Ideeën Reacties: 10 30-3-2011 16:14:34

Steffi
51 dagen!!!!!!
Hallo, met nog maar een goede 50 dagen te gaan begint de stress serieus te komen.. Ik ben bang dat ik dingen vergeet.. Kunnen jullie me eens wat zeggen dat ik zeker niet mag vergeten? dan valt bij sommige zaken misschien mijnen euro :-)
Voorbereiding Reacties: 6 30-3-2011 16:03:54

Tinneke
Vraagje receptie - aperitief
Hallo!   Ik heb een vraagje rond de receptie en het aperitief. Op de receptie komen de mensen die niet uitgenodigd zijn op het avondfeest en zal zo'n 2 uur duren, het aperitief voor de avondfeestgasten begint wanneer de receptie voor de anderen ...
Uitnodigingen Reacties: 8 30-3-2011 16:02:40

Selena
bedankjes
Helluuuu   Wat gebruiken jullie voor bedankjes? Ik ben nog zo hard aant twijfelen!! Een foto? Cupcakes? Magneetjes? Help please!!!  
Voorbereiding Reacties: 9 30-3-2011 16:01:56

Tinneke
Chrisostomos, of hoe heet dat?
Nog 100 dagen vandaag!! Maar heb er nog niet veel van kunnen genieten, computer is gecrasht en kan nergens aankoopbewijs vinden, dus baai baaii garantie! Zou ons minstens €600 kosten ;-'s grrr! Ik hoop dat ik buiten mijn tijd vandaag geen werk of g...
Voorbereiding Reacties: 4 30-3-2011 15:31:51

kim
Honeymoon shop - Rotterdam
Hoi hoi,   zijn er bruidjes onder jullie die ervaring hebben met Honeymoon shop te Rotterdam ? Blijkbaar kan je de 2e pas enz in Antwerpen laten gebeuren ? Dit zou zo handig zijn aangezien ik toch iets meer dan een uur moet rijden anders :-) ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 30-3-2011 15:15:17

Els
Hoe versier je de feestzaal?
We hebben een gewone parochiezaal als feestzaal, nu vroeg ik me af wat we allemaal kunen doen om deze zaal een beetje leuk aan te kleden (dessertenbuffet + dansfeest)...    
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 30-3-2011 14:54:15

Ellen
Nog 100 dagen... Het aftellen kan echt beginnen!
Elaba   Nog 100 dagen en 'DE DAG' is er! Spannend! Er moet nog heel wat gebeuren, maar ik geniet wel van die voorbereidingen. En dames en heren, weet dat je dit maar één keer (hopelijk!) in je hele leven meemaakt. Dus genieten is de...
Voorbereiding Reacties: 10 30-3-2011 14:09:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...