Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sharon
Rozenblaadjes strooien
Dag bruidjes en gommetjes,   we hebben een kindje dat voorloopt en met rozenblaadjes gooit bij de mis. Nu vroeg ik mij af of die rozenblaadjes gestrooid worden bij het binnengaan of het buitengaan van de kerk. Of beiden?   Bedankt. 
Voorbereiding Reacties: 3 4-4-2011 9:17:30

bruidje
hartje luchten - wat zouden jullie doen?
Er moet me even iets van het hart. een tijdje geleden heb ik een super vrijgezellen gehad met vriendinnen. Onder die vriendinnen was er ook een vriendinnengroepje. Daar was iedereen enthousiast ivm trouw en ze gingen allemaal komen. Het vriendinnen...
Voorbereiding Reacties: 7 4-4-2011 9:07:48

Aurelie
Vrijgezellen!!
Dag iedereen,   Dit wou ik jullie niet ontzeggen ... Ik heb mijn vrijgezellen gehad zaterdagavond en aan al degene die stressen, gewoon ondergaan is het beste ...   Hier eerst thuis aperitiefke genomen, dan kwamen ze af met "verkleden". Ik...
Voorbereiding Reacties: 8 4-4-2011 8:04:08

Ineke
Op zoek naar etagere
Hoi   Wij zijn op zoek naar een etagere (vorm bruidstaart) voor ons bruidssuiker op te presenteren? We zoeken ééntje met ten minste 4 lagen. Verkoopt toevallig iemand zijn etagere? Dan mag je steeds contact met me opnemen. &nbs...
Ideeën Reacties: 3 3-4-2011 23:00:42

Dorien
Fotograaf regio Aalst - Denderleeuw - Lede
Lieve bruidjes en bruidegommetjes,   wij trouwen op 27 augustus 2011, maar we zoeken nog een fotograaf... We trouwen enkel voor de wet (niet voor de kerk). Idealiter zouden we iemand willen die ons de "ganse" dag volgt.. Heeft er iemand posi...
Fotografie Reacties: 10 3-4-2011 22:58:38

Sofie
Lingerie
Ik kocht mijn bh in het winkeltje waar ik ook mijn kleed heb gekocht. Bh'tje lag klaar tegen mijn eerste pas. Ik heb gemerkt bij het passen dat de bh afzakt (zonder bandjes want is ook een kleed zonder bandjes). De verkoopster zei me dat het bh'tje n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 3-4-2011 22:30:28

ellen
VW kevertje in verschillende kleuren
Hallo iedereen, Ik ben al een tijdje op zoektocht naar VW kevertjes voor 9 juli 2011 heb er al 2 gevonden nu nog 6 te gaan. Weet iemand waar ik er kan vinden?
Ceremonie Reacties: 5 3-4-2011 22:13:26

Sofie
Cadeautjestijd!!
HALLO!!   Mijn getuige is mijn zus, zijn getuige zijn zus. Aangezien we elk maar een zus hebben was dit snel gekozen ;-D Nu vraag ik mij af wat we hen kunnen geven? Word er meestal iets aan getuiges gegeven als bedanking? Aangezien het 2...
Ideeën Reacties: 2 3-4-2011 22:10:14

Marlies
Trouwartikelen
Hallo ik ben opzoek naar een 'echte' winkel (geen webshop) waar ze trouwartikelen verkopen zoals gastenboeken, ringkussens, rozen blaadjes, enz... weet iemand z'n winkel???
Voorbereiding Reacties: 4 3-4-2011 20:52:32

Lies
Kapsel dun haar
Hallo,   Wij trouwen op 28 mei en ik ben al meer dan een jaar "aan het sparen" om mijn haar te kunnen opsteken. Ondertussen ben ik ook nog eens 4 maanden geleden bevallen en nu heb ik enorm veel last van haarverlies. Mijn staartje is nog maar d...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 3-4-2011 20:17:35

natasja
taartenstandaard
hey ik ben op zoek naar een site/winkel waar ik een taartenstandaard kan huren.   weet iemand waar? dank je   x
Ideeën Reacties: 3 3-4-2011 20:03:47

Evelyn
wagen?
Hallo iedereen   Zijn er mensen die iemand kent met zo'n oude auto's? liefst met open dag. Ik heb zo'n oude geit gezien in de buurt, maar zag nergens de bestuurder....   Indien jij iemand kent, of zelf zo'n wage heeft en kan rijden op ...
Voorbereiding Reacties: 3 3-4-2011 19:51:12

ann
kapsel kort haar
hey allemaal, ik denk dat ik een beetje een uitzondering ben met kort kapsel op een huwelijk ik heb nog geprobeerd het te laten groeien,maar koos in januari dan toch terug voor kort omdat ik echt niet sta met langer haar...maar eigenlijk ben ik&nbs...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 3-4-2011 19:38:03

Eveline
DJ
Hallo! Zijn er mensen die ervaring hebben met één van de DJ's van IT-Music die de muziek op hun trouwfeest verzorgden? Of wie ook hen heeft aangesproken of geboekt?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 3-4-2011 17:57:07

annelien
trouwfeest formules
Hallo toekomstige trouwers! Wij hebben sinds enkele weken beslist te trouwen en zijn volop bezig met het zoeken naar een zaal. Voor we een zaal vinden staan we echter voor een dilemma: de formule, we wouden eigenlijk met de naaste familie uitgebre...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-4-2011 17:56:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...