Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Wat vermelden op de uitnodigingen?
Hallo iedereen,   We zijn bezig met het opstellen van de uitnodigingen. En nu is mijn vraag wat jullie allemaal vermelden? Vermelden jullie ook het gemeentehuis of alleen de kerk? Zetten jullie de namen van de ouders ook op de uitnodiging? M...
Uitnodigingen Reacties: 6 4-4-2011 13:37:15

nathalie
uur kerkviering
Het duurt nog een tijdje voor ons huwelijk zal plaats vinden maar toch heb ik vandaag contact opgenomen met onze pastoor. Op internet had ik gezien dat het vormsel de week na onze trouw zou plaatsvinden dus ik was helemaal gerust. Tot de pastoor me v...
Ceremonie Reacties: 9 4-4-2011 13:14:49

sofietje
Viering domein Martinus
Hoi mede bruidjes , Heeft er iemand van jullie al een viering meegemaakt in domein Martinus ? Zoja, was dit mooi? Ik zou graag enkele foto's willen zien van zowel een viering binnen(indien slecht weer) als buiten. Mijn e-mail is: sofievandebrouck...
Ceremonie Reacties: 8 4-4-2011 13:05:43

Lien
locatie voor foto's te nemen regio kortijk/wevelgem
Hallo iedereen,   Weet er iemand in de regio Kortrijk/Wevelgem zowel binnen als buitenlocatie's voor onze huwelijksfoto's.   Groetjes en alvast merci  
Fotografie Reacties: 3 4-4-2011 12:57:36

Leen
Zucht, zucht... diepe zucht!
Met nog 54 dagen op de teller hebben we een domper van formaat gekregen!   Degene die onze viering zou doen (De Vliegende Pastoors) hebben onze viering om 16.00 uur ingepland, terwijl onze viering om 16.30 uur begint. Onze uitnodigingen zijn g...
Ceremonie Reacties: 16 4-4-2011 12:04:17

veerle
bruidsjongetje
Hey meiden,   Het  begint te naderen, vandaar dat ik me begin toe te spitsen op de detailles.  Ons bruidsmeisje gaat een mandje dragen met daarin rozenblaadjes, die ze dan kan uitstrooien tijdens de ceremonie.  Maar hebben jullie ...
Ceremonie Reacties: 7 4-4-2011 11:29:52

An
Heeeelp.....!
Vandaag, exact 38 dagen voor ons huwelijk kregen we een sms van onze fotograaf... doodleuk met de melding " ik kan niet aanwezig zijn op jullie huwelijk"... Daar sta je dan. Denken mensen niet meer na of wat... dat je zoiets gewoon via sms laat weten...
Fotografie Reacties: 20 4-4-2011 11:02:10

Marjannie
Honeymoon suite Antwerpen
Heeft er iemand van jullie ervaring met een hotel in Antwerpen waar ze honeymoon suite's hebben? Zo ja, was je tevreden en welk hotel was het?   Het idee kwam plots bij ons op om één of twee overnachtingen te doen in een honeymoon suit...
Voorbereiding Reacties: 3 4-4-2011 10:47:52

Tinneke
the battle of the kilos
Dag meiden,   Ik heb gezien dat er heel wat onder ons bezig zijn met een of ander regime. Ik dacht misschien af en toe eens een update te houden om elkaar een hart onder de riem te steken en elkaar te motiveren als het even wat minder gaat. Ik b...
Voorbereiding Reacties: 19 4-4-2011 10:35:55

jill
Gasten lange tijd in de zaal
Hoi bruidjes,   Ik zit er een beetje mee verveeld dat de dag mssn wat lang gaat duren. Wij trouwen om 11.30 en enkel voor de wet, dus dat duurt hoogstens een half uurtje dan rijden we naar de feestzaal en krijgen de mensen een drankje aangebo...
Ceremonie Reacties: 10 4-4-2011 10:35:02

sofie
make-up
Aangezien ik nooit make-up draag buiten een lijntje onder men ogen zou ik toch graag beetje make-up dragen op men trouw, niet te opvallend maar het mag wel wat meer zijn dan men dagelijkse make-up, ik had graag iemand gehad die het op onze trouwdag t...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 4-4-2011 10:28:07

Nathalie
Nog 66 dagen ... weer veel geregeld ... Knellende schoenen
Beste mede-bruidjes,   Ik wil even mijn vreugde delen. Nog 66 dagen tot ons huwelijk. Het kort echt af en maar goed ook. We kijken er ongelofelijk naar uit. Vorige vrijdag was het nog 10 weken. Dan zijn we gezellig gaan eten. Zaterdag is mijn ...
Voorbereiding Reacties: 2 4-4-2011 10:01:20

Ingrid
Halfopgestoken kapsel
Hallo, Woensdag wordt mijn haar voor de eerste keer opgestoken. Kan iemand mij wat modellen toesturen? Eigen keuzes? Alvast bedankt. pet.leemans@skynet.be
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 4-4-2011 9:57:00

Virginie
Wie trouwt er in augustus of september?
Wij hebbe nog 151 dagen op onze teller staan en ik denk dat wij redelijk goed mee zijn.  Volgende dingen zijn al geregeld of zo goed als   * gemeentehuis * fotograaf * feestzaal * dj * uitnodigingen * auto * trouwringen * trouwklee...
Voorbereiding Reacties: 9 4-4-2011 9:24:50

lieselotte
Prachtige Curlies en Trouwschoentjes
-Trouwschoentjes / Sandaaltjes maat 39, Komt van de winkel Gabrielli in Roeselare. Slechts 1 uurtje aangehad wegens te koud weer. Nieuwprijs: 130 euro Verkoopprijs: 75 euro. Echt gemakkelijke schoentjes en zeer elegant. Beige/ Champagnekleur. -Curlie...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 4-4-2011 9:18:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...