Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
ondertrouw
Wat is juist de ondertrouw? Heb er hier al veel over gelezen, maar bij ons heeft er nog niemand over gesproken. Wij trouwen 25 juni.   x
Voorbereiding Reacties: 7 6-4-2011 11:16:02

Jahel
Zaaltje gezocht regio Middelkerke
Hey,   Weet er soms iemand in de buurt van Middelkerke een zaaltje waar je eventueel eigen drank en traiteur mag voorzien?   Mercikes!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-4-2011 11:06:15

Leontine
Tip voor bruidkapsels
Hoi,   Even een tip voor bruidjes die nog op zoek zijn naar inspiratie voor hun bruidskapsels: Ik heb gisteren bij een boekenwinkel het magazine mijn bruidkapsels gekocht en daar staan veel leuke kapsels in voor verschillende haarlengtes en s...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 6-4-2011 11:02:27

jeslov
op zoek naar een kostuum
Hallo Allemaal     wij zijn nog opzoek naar een kostuum voor mijn ventje wetten jullie misschien een winkel waar wij het kunnen kopen? liefst niet zo duur   Alvast bedankt voor jl reacties   Jeslov
Kledij - Suite Reacties: 5 6-4-2011 10:11:29

Liesje
De zoektocht naar een feestlocatie
Hallo iedereen!   Wij willen graag trouwen op 04/05/2012 en zijn opzoek  naar een leuke feestlocatie waar alles ongedwongen en vrij kan verlopen (geen tafelschikking, geen obers in strak pak,...) maar, dit lijkt niet zo evident, tenzij je i...
Locatie Reacties: 6 6-4-2011 10:01:10

Ce
Zaventem : zaal / hotel Van der Valk ??
Hallo,   In Zaventem is er kort aan de luchthaven een hotel Van der Valk. Zij hebben op de bovenste verdieping een zaal en dakterras waardoor je heel de luchtaven en Brussel kan zien. Dit moet volgens mij super zijn op een zwoele zomeravond, a...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-4-2011 9:42:24

Vicky
Kousenband
Hey allemaal   Ik ben op zoek naar een mooie kousenband. Dit mag online zijn (liefst zelfs). Ik ben bij Hunkemöller geweest en bij Veritas. Bij deze laatste verkopen ze dit zelfs niet meer.   Kent er iemand hier onlinewinkels? Gr...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 6-4-2011 9:28:49

Leen
Wat is "wettig" en wat niet?
Man man man, ik kan er echt niet meer tegen! Ik kom even terug op mijn vorig berichtje, ons probleem met de "Vliegende Pastoors" Ik kreeg een mailtje, hierin staat het volgende: "Wij zouden nog steeds graag jullie ceremonie uitvoeren en er een onve...
Ceremonie Reacties: 10 6-4-2011 8:45:55

Ce
Vraagjes kostuum
Hallo,   Wij zitten met enkele vraagjes en bedenkingen ivm het kostuum van de bruidegom. En waren kunnen we beter terecht dan hier?   Mijn ventje draagt af en toe een kostuum (feesten, belangrijke meetings enz). Als trouwkostuum zoude...
Kledij - Bruidegom Reacties: 14 6-4-2011 8:45:06

Maria
betaalbare sierraden ? (ketting, oorbellen, haarklem)
Hallo, vandaag het hele shopping center afgekrost maar helaas niks naar mijn zin gevonden. Ik zoek een betaalbare, eenvoudige (zilver, eventueel een steentje) halsketting en oorbellen voor bij mijn halterjurk. 't Mag dus een relatief lange ketting zi...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 6-4-2011 0:55:59

Inge
Weer wat geregeld voor de trouw helaas niet zoals ik gedacht had
Hallo allemaal, Vandaag gingen we vol goede moed naar het gemeentenhuis om onze trouw aan te vragen,we stonden eerst aan het verkeerde loket.Even opschuiven naar het vorig loket en we konden onze vraag stellen. Dan begon het welke datum?Toen we 17s...
Ceremonie Reacties: 10 5-4-2011 23:16:47

eline
verlof huwelijk voor niet-onderwijzend personeel basisschool
Hey   mss kunnen jullie me helpen? Mijn aanstaande is ICT-coordinator in een scholengroep basisonderwijs. Hij vroeg hoeveel verlof hij krijgt voor onze trouwdag, een vrijdag, en ze zeiden 'enkel de dag zelf'.   Ik had echter al gehoord dat ...
Voorbereiding Reacties: 11 5-4-2011 21:57:25

Ann
Origineel cadea voor ouders en getuigen
Hoi bridezillas, Ik ben op zoek naar een origineel cadeau voor de ouders en getuigen. Ik hou  niet zo van kaarsen, pennen, bongobons .... Iemand een ander leuk alternatief? Merciekes!
Ideeën Reacties: 9 5-4-2011 21:50:20

Evi
één miljoen vlinders
Hallo,   Ik ben op zoek naar de tekst 'één miljoen vlinders'. Kan iemand mij deze bezorgen?   Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 8 5-4-2011 20:50:11

lies
Op zoek naar de ideale postzegel...
Dag brides (to be),   ik ben een enorme fan van de postzegels met eigen afbeelding, heel eenvoudig te maken via bpost. Ik had dit zooo graag gedaan om op onze uitnodiging te kleven maar... aangezien ze vierkant zijn hebben we dus waarde 2 nodi...
Uitnodigingen Reacties: 12 5-4-2011 20:37:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...