Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
lingerie + schoenen
hey   Waar kopen jullie jullie lingerie en schoenen? Ik kon het wel in de bruidswinkel kopen, maar ik zou liefst eens zelf gaan rondkijken. Alleen weet ik niet of er speciaalzaken voor zijn of in een simpele lingerie/schoenen- winkel?   ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 6-4-2011 19:52:46

Sofie
Help, vind mijn kleed plots niet meer mooi...
Help, ik ben voorbije zaterdag mijn kleedje mogen gaan passen...en ik vind het niet meer mooi. Nochtans was ik in november helemaal weg van mijn kleedje. Ik begrijp het niet! Is er iemand die dit herkent?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 6-4-2011 19:42:37

renske
even men vreugde uitspreken !
hoi bruidjes en gommetjes, vandaag onze uitnodigingen thuis aangekomen we hebben deze vrijdag beteld en vandaag al in huis ben er enorm tevreden van! enkel minpuntje was als je proef exemplaar wilde was dit in zwart wit op a 4 papier en blanco kaar...
Uitnodigingen Reacties: 0 6-4-2011 19:06:28

Nathalie
Trouwkleed gevonden, superblij!!
Hey iedereen?   Ik had vandaag om 13 u een afspraak in de winkel La Sposa. WAUUWW!! super ontvangst... Ik had wat voorbereidend werk gedaan, dus ik had een beeld voor mij. Ik had alles ook uitgeprint voor de verkoopster. Ze heeft alles op haa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 6-4-2011 19:05:11

vanessa
dj gezocht
hoi bruidjes     zit een beetje in een dipje,bij ons nog 149 dagen op de teller dus nog even maar nog altijd geen dj iemand die nog vrij is op 3september? die meevalt van prijs    groetjes een bruidje die zich slecht voelt
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 6-4-2011 18:25:14

Evi
Vervoer
Heeft iemand leuke ideeën voor het vervoer tussen de verschillende plaatsen. Wij zouden graag een huifkar willen huren maar dit is bijna niet te vinden in Limburg.   Hopelijk hebben jullie leuke ideetjes...   Gr
Ideeën Reacties: 3 6-4-2011 16:21:21

Lynn
Toestemming fotoreportage centraal station Antwerpen
Hey iedereen,   Zoals wel meer op dit forum te lezen staat, moet je voor een huwelijksreportage in het centraal station van Antwerpen toestemming vragen. Kan iemand mij zeggen hoe je dit het beste aanpakt?   Ik ben hier misschien wel wa...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 6-4-2011 15:41:30

peggy
verdeling betaling ouders
hallo,   ik heb een klein vraagje voor jullie. wij trouwen op 18 juni en ons feest zal door de ouders betaald worden. nu zijn mijn ouders gescheiden terwijl zijn ouders nog samen zijn. volgens mij is het het meest logische dat alle kosten gedee...
Voorbereiding Reacties: 19 6-4-2011 15:34:46

Cindy
Bedankjes-Ava
Hey iedereen, Deze morgen had ik nog even tijd en ben ik snel de Ava eens binnen gegaan om ideën op te doen voor de bedankjes. Man man, ik heb mijn ogen uitgekeken. Wat zou ik hier staan cupcakes bakken als ik voor nog geen 1€ al echt le...
Ideeën Reacties: 10 6-4-2011 14:15:22

Nathalie
Visagiste en kapper
Hey iedereen,   Ik vraag mij af wie jullie kapsel en make-up verzorgt? Ik heb al aantal websites bezocht van visagistes en ik vind er veel informatie op terug en ik heb ook al een aantal mailtjes gestuurd. Maar het blijft op die manier to...
Verzorging - Make-Up Reacties: 16 6-4-2011 12:44:02

Jessica
Animatie
Hey iedereen,   Ik had volgende vraag, wij dachten erover om tijdens ons avondfeest voor een vleug humor te zorgen door bv een acteur in te huren die een typetje komt neerzetten, een onhandige ober, een grappige ceremoniemeester, iets in die z...
Ideeën Reacties: 11 6-4-2011 12:43:35

Nele
hartje luchten nog 30 dagen en alles loopt fout :s
Hallo iedereen,   Help mij aub. Nog 30 dagen en alles loopt niet zo als wij het wilden.   Ten eerste zou iedereen komen naar ons appartement voor het stadhuis om een glaasje en een hapje te drinken, en nu wil mijn schoonmama en papa mss...
Voorbereiding Reacties: 15 6-4-2011 12:35:00

Greet
intrede kerk - muziek
Joepie,   vandaag staat de teller op 99 dagen! :) Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar muziek voor onze viering en dat gaat vlot, behalve intrede. Ik wil geen oude klassieker (She, liedjes van Brian Adams, ...), geen klassieke muziek en g...
Muziek - Ceremonie Reacties: 13 6-4-2011 12:04:29

Kristof
huur of aankoop rode loper
Hallo,   Wij trouwen op 18 juni 2011 en zijn dus naastig bezig met de voorbereidingen. Nu zijn wij nog op zoek naar een rode loper om ons huisje een beetje aan te kleden. Weet iemand waar ik een rode loper kan huren of heeft iemand soms nog ...
Ceremonie Reacties: 3 6-4-2011 12:01:40

Lien
Nog 30 dagen !!! heeellllllp!!
Hey iedereen,   Vandaag nog exact 30 dagen en het is zover !! Ben al heel de dag bezig met vanalles en nog wat! Voor de zoveelste keer ben ik alles aan het overlopen?   Zijn er nog bruidjes die zo zijn? De meibruidjes hoever staan jullie me...
Voorbereiding Reacties: 5 6-4-2011 11:21:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...