Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evy
binnenlocatie fotoshoot kempen/mol
hoi hoi   Wij hebben al een mooie buitenlocatie voor onze fotoshoot in Mol (dicht bij onze feestzaal). We zijn dus nu heel erg hard op zoek naar een mooie binnenlocatie: de dienst toerisme van mol al gecontacteerd, maar zonder resultaat. Ie...
Locaties - Fotografie Reacties: 9 5-4-2011 20:20:43

Tania
muziek waasland
Hallo   Ik ben nog een het twijfelen of ik nu een cd of live muziek zou nemen in de misviering. Kent er iemand een goede zangeres uit het waasland? Of instrumentaal? We horen ook heel graag dwarsfluit.   Groetjes!!
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 5-4-2011 20:07:49

Evi
Niet meer zo tevreden over mijn trouwkleed
Ik hoop dat ik niet overkom als een moeilijk geval, maar ik vind wel dat ik mij goed moet voelen in mijn trouwkleed.   Het moment dat ik het kleed (het is er eentje van Cymbeline) koos uit alle andere was ik er 100% van overtuigd: het zat goed r...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 5-4-2011 19:55:19

sharon
slapeloze nachten feestzaal
Pff, ik loop al een paar dagen met een vreselijk slecht gevoel en moet het toch even kwijt aan jullie...   Wij zijn sinds vorige zomer verloofd en hadden besloten om ons feest te laten doorgaan in de Paterskerk te Eeklo. Dit was een gewaagde g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 5-4-2011 19:54:06

Darline
Zie tussen het bos de bomen niet meer
Hallo,   Met nog 108 dagen te gaan weet ik niet meer wat ik nog moet doen. De grote lijnen zijn in orde maar het zit hem in de details. We hebben al : een zaal visagiste kapper kleren bruid kleren bruidegom kleren mama bruid auto bl...
Voorbereiding Reacties: 7 5-4-2011 19:52:28

vanessa
PFFF, 'k zie het even niet meer zitten
Hallo medebruidjes en bruidegoms,   Nu we de uitnodigingen bijna gaan versturen, begin ik schrik te krijgen dat we zo weinig volk gaan hebben op ons trouwfeest. We nodigen ongeveer 100 personen uit.  We hebben geen echt grote familie en ...
Voorbereiding Reacties: 13 5-4-2011 19:00:32

lies
Aanrader drukwerk!
Wij hebben afgelopen zondag onze uitnodigingen gehaald en wow wat zien ze er super uit! We zijn er echt ontzettend blij mee en het is zelfs mooier dan we hadden verwacht. Iedereen die dus nog op zoek is naar iemand om zijn/haar uitnodigingen te laten...
Uitnodigingen Reacties: 6 5-4-2011 18:40:24

ann
rekeningnummer of envelopje??
wij gaan onze uitnodigingen bestellen,vragen een centje omdat we al 7jaar samenwonen en alles al hebben zet je een envelopje bij cadeautip,dan zit je natuurlijk de avond zelf met veel geld waar je moet op passen...zet je een rekeningnummer dan heb j...
Uitnodigingen Reacties: 13 5-4-2011 17:34:48

Serafien
Tweetalige ceremoniemeester
Hallo iedereen!   Wij zijn op zoek naar een perfect tweetalige ceremoniemeester om ons huwelijk in goeie banen te leiden op 19 mei 2012. Kan iemand ons helpen? Wij zijn van Oost-vlaanderen.   Groetjes,   Serafien
Ceremonie Reacties: 0 5-4-2011 17:19:28

nele
feestzalen te ninove
hallo iedereen,   heeft er iemand ervaring met de feestzaal de croone in ninove? ooit al geweest of een feest in meegemaakt, wat zijn jullie bevindingen daarover.. wij zouden daar mss ons trouwfeest willen laten doorgaan. vele groetjes ne...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-4-2011 16:07:24

Maria
Leuke BINNENlocatie foto's in of rond Wijnegem
In geval van slecht weer zijn wij nog op zoek naar een leuke binnenlocatie voor onze foto's in de buurt van Wijnegem, Deurne, Mortsel, Boechout ... Alle tips zijn welkom !
Fotografie Reacties: 3 5-4-2011 15:59:26

Sandy
decoratie ceremonie
beste medebruidjes/bruidegommen,   voor onze ceremonie zijn wij op zoek naar trendy zonnenschermen te huur ipv een tent. Iemand een idee waar ik hiervoor terecht kan? Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 1 5-4-2011 15:45:36

Heidi
De Kogel is door de Kerk !
Na enkele weken op zoek gaan naar de geschikte feestzaal, is onze keuze uiteindelijk gevallen op Hof Ter velden te Baasrode ! Het onthaal daar was echt enorm sympathiek, de gastheer heeft alles uit de kast gehaald om ons te overtuigen ! Ook de ietwat...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-4-2011 15:26:53

Astrid
Zucht.. :-)
Dag iedereen!   Mijn vriend en ik waren al helemaal overtuigd om onze trouwfeest in het Oud Sint Jan in Brugge te doen. We vonden het een mooie zaal, leuke locatie enz. We hadden het voorgesteld aan mijn ouders ( die het grootste deel sp...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 5-4-2011 13:59:29

katrien
Hoe verloopt de indeling van de tafels bij jullie? Thema, naamkaartjes, ...
Hallo bruidjes, ook wij zijn vollop bezig met de voorbereiding van ons huwelijk. Ben al een beetje aan het denken aan de kleinere details, maar geraak er niet uit. Hoe geven jullie je genodigden een plaats aan de tafel?? Zijn dit gewoon naamkaart...
Voorbereiding Reacties: 6 5-4-2011 13:23:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...