Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
Candle bags
Heeft er iemand al ervaring met candle bags?? Is een zeer leuk en goedkoop idee voor romantische verlichting...
Ideeën Reacties: 6 8-4-2011 17:58:16

Evi
Rode loper
Dag Bruidjes,   Wij zijn nog op oek naar een rode loper. Zijn en onder jullie die hun rode loper graag willen verkopen? Laat maar weten dan... Groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 8-4-2011 16:43:46

Ann
fotograaf, maar geen album?
hallo toekomstige trouwers.. we trouwen volgend jaar maar zijn toch al op zoek naar een fotograaf.. we denken eraan om een fotograaf te nemen waar je alle bewerkte foto's op dvd krijgt, maar er is geen mogelijkheid tot album.. heeft iemand kennis ove...
Fotografie Reacties: 17 8-4-2011 15:31:01

Marjannie
Wettelijk huwelijk
   Vandaag eens liggen rondbellen voor ons wettelijk huwelijk, bij deze weten we de prijs en het zou ons enkel 15€ kosten voor het trouwboekje.   Ze wisten mij wel te vertellen dat je pas 6 maand voor aanvang van de datum ...
Voorbereiding Reacties: 15 8-4-2011 13:34:06

nancy
hallo ik zit hier met een vraagje in verband met het bruidskapsel?wie kan me mss wa raad geven?
hallo bruidjes , ik weet dat ik nog veel tijd heb maar ik ben zo al eens aan zien hoe ik men haar zou kunnen doen op ons huwelijk maar ik weet het ni goed , mijn haar is nu een caré net iets onder mijn oor momenteel ik zou het graag wat lange...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 8-4-2011 13:27:09

Salina
Corsages voor de mannen, iemand een origineel idee?
Lieve mensen, mijn vriend en ik zijn niet zo tradioneel ingesteld en houden dus niet van bloemcorsages. We willen graag voor de vrouwen een parelarmband rijgen in de kleuren van de trouwekaart (azuur met antraciet), maar dit is natuurlijk geen optie...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 8-4-2011 12:57:59

jill
Hoeveel genodigden hebben jullie?
Hoi bruidjes,   Wij hebben ongeveer 40 mensen voor broodjesmaaltijd en buffet. Avondgasten zijn er ongeveer 35. die mee kunnen genieten van het dessertenbuffet (kunnen er nog eventueel bijkomen) We nodigen enkel de mensen uit waar we mom...
Voorbereiding Reacties: 28 8-4-2011 12:45:44

jill
wanneer beginnen aan het kiezen van een trouwkleed?
Hoi Bruidjes,   Er staan nog 448 dagen op mijn teller ( ja ik weet het nog heel wat) Maar ik kan nu al aan niks anders denken dan aan de trouw. Ook ben ik al samen met mij ma en schoonzus trouwmagazines aan het bekijken en het internet aan het...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 8-4-2011 12:29:48

Vickie
Ervaringen met feestzaal Familia in Nijlen
Dag iedereen   Onze zoektocht naar een geschikte zaal voor trouwfeest in juni 2012 brengt ons nu bij Feestzaal Familia. Ikzelf ben vorig jaar daar naar een heel verzorgd trouwfeest geweest, maar ik wil ook graag eens horen hoe jullie ervaring...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 8-4-2011 12:29:45

A.
Wat een prachtexemplaar....
Vandaag ons gastenboek en enveloppedoos ontvangen en wat ben ik blij dat ik deze besteld heb!!!!  Via internet bestellen is toch altijd spannend: enkel op een afbeelding gezien, niet kunnen kijken of het wel een degelijk artikel is,.... Bij...
Voorbereiding Reacties: 5 8-4-2011 12:16:49

Bruidje
Ook wij worden gefilmd door Freddy!! JIPPIE!
Hoi lieve bruidjes, Na heel lang twijfelen (is een videograaf nu écht nodig, hoe vaak bekijk je de trouwfilm, staat die niet in de weg voor de fotografen, ...) hebben wij, na het lezen van jullie over-positieve reacties, ook Freddy VDC aan de ha...
Video Reacties: 13 8-4-2011 11:26:28

Leontine
heel iets anders: Backery Story
Hoi,   Ter afleiding van alle trouwplannen heb ik nu op m'n Iphone Backery Story geinstalleerd (zeer verslavend en leuk). Zitten jullie ook met jullie I....(phone, pad, mac) op de Backery Story? Zo ja, mag ik dan jullie StormID, zodat we buu...
Ideeën Reacties: 2 8-4-2011 10:44:43

stefjo
Dringend gezocht: studenten voor serveren/afruimen
Beste bruidjes en bruidegommen,   wij trouwen op 2 juli en we geven een groot tuinfeest (duimen dat het goed weer wordt! ). Het meeste daarvoor is geregeld (tenten, tafels, stoelen, traiteur voor bbq, ...) maar de drank willen we zelf reg...
Voorbereiding Reacties: 9 8-4-2011 10:32:55

Maartje
Muziek gemeentehuis
   De gemeente heeft ons aangeraden een CDtje met een 2-tal liedjes te voorzien om af te spelen als de getuigen moeten komen tekenen, dit is volgens hun vaak een heel stil en doods moment ..   Graag ik zou Everything van Michae...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 8-4-2011 10:20:08

Ann
Huifkar gezocht
Hey   Ik weet dat ik nog heel wat tijd heb,maar ben toch al eens aan het rondkijken voor ons vervoer.   Ik zou heel graag een huifkar hebben voor een 13 personen. Weet er iemand in de buurt van Erpe-Mere iemand die dat doet ? Of iemand ...
Voorbereiding Reacties: 3 8-4-2011 9:44:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...