Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Miet
kleedje getuige
hoi,    Woensdag ga ik met mijn getuige op zoek naar een kleedje voor onze trouw. We zijn op zoek naar een cocktailkleedje maar niet uit de suite collectie. Iemand een idee waar we dit zouden vinden in de regio West-Vlaanderen? We willen...
Kledij - Suite Reacties: 7 10-4-2011 16:31:25

Tamara
California Tan
Hoi Bruidjes,   Iemand ervaring met california Tan, bruining dat ze op spuiten, blijft 8 dagen en zou niet afgeven. Nu haat ik het om onder de zonnebank te gaan en het is natuurlijk ook niet goedkoop dus ik dacht dat is uit te proberen, dus vo...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 10-4-2011 16:28:04

Kelly
Huwelijksreis
Hoi iedereen!   Ik ben stilaan onze huwelijksreis aan het plannen, en ik word er helemaal gek van! Ik heb geen flauw idee waar ik naartoe wil... Ik heb al op verschillende sites zitten kijken, maar ik raak er echt niet uit! Misschien kunnen jull...
Huwelijksreis Reacties: 14 10-4-2011 13:22:10

ellen
voorbeeld misboekje
Hallo allemaal, mag ik misschien bij iemand eens piepen bij het misboekje? hoe beginnen jullie eraan? welk formaat gebruiken jullie? Laten jullie het bij een drukker drukken? zelf drukken?   Groetjes Ellen clerdyellen@hotmail.com
Locaties - Viering Reacties: 3 10-4-2011 12:34:40

Ellen
ouders
Hoi! Hier ben ik weer met een vraagje. Mijn ouders betalen een groot deel van onze trouw, zijn ouders betalen niets. Hoe gaat het dan met het 'bedanken' van de ouders? Ik zou mijn ouders dan precies graag wat meer in de spotlight zetten, maar la...
Voorbereiding Reacties: 13 10-4-2011 12:28:19

Wendy
Liedjes voor vrijzinnige viering
Met nog 47 dagen op de teller, willen we toch stilaan onze viering af werken. We zijn nog op zoek naar mooie liedjes voor in onze viering. Vooral een intredelied (voor mij samen met mijn toekomstige man) en voor op het einde. We spelen maar 3 lied...
Ceremonie Reacties: 5 10-4-2011 11:59:27

kelly
dubbelke trouw????
heykes  bruidjes en gommekes   gisteren we waren we op de trouw van onze beste vrienden zijn ouders nu kwam onze vriend met de vraag of we het zouden zien zitten om op de zelfde dag te trouwen en samen het feest te doen  alle dus echt ...
Ideeën Reacties: 14 10-4-2011 11:44:15

Julie
Iemand idee?
Hallo,   Wij trouwen op 9 juli dit jaar. Het is dan ook mijn vriend zijn verjaardag. Ik wil dit dan ook eventjes benadrukken door op het avondfeest iets speciaal te doen, maar wat?. Zou hem dan ook een origineel cadeautje willen afgeven m...
Ideeën Reacties: 3 10-4-2011 11:35:51

Valérie
Feestzaal gezocht omgeving heist-op-den-berg/ Herentals/ Aarschot/ Lier
Hoi,   Wij zijn opzoek naar een zaal voor ons trouwfeest in omgeving heist-op-den-berg/ Herentals/ Aarschot/ Lier. Iemand een leuke ervaring met een zaal met tuin en lekker eten? Dan kunnen we een kijkje gaan nemen.   Alle voorstellen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 10-4-2011 11:31:39

joy
Nog 5 dagen
nu zaterdag is het zover!!!   we moeten nog enkele kleine dingen doen en dan genieten van onze dag!   één van die dingen is de huwelijksbelofte schrijven. Ik vind het zo moeilijk om die te schrijven, want er is zoveel dat ik k...
Ceremonie Reacties: 8 10-4-2011 11:23:05

kelly
Mannen he!
Nog 102 dagen en het is zover :-) Nu mijn partner schiet niet in actie pff nog geen kostum, nog geen bruidsboeket, gemeente nog effe iets tekenen, Alles wat hij zou moeten doen blijft staan ! Wat doe ik? kalm blijven en wachten of zelf alles doen?...
Voorbereiding Reacties: 8 10-4-2011 10:23:09

Mieke
Pianist gezocht!!
Hey iedereen,   Met nog 19 dagen op de teller en een pianist die afgebeld heeft ben ik helemaal stressy! Ik zoek een pianist die vrij is op 30 april van 14u tot 15u om enkele liedjes te spelen in de kerk. Liefst in de regio Zoutleeuw- Sint-Truid...
Muziek - Live Reacties: 3 10-4-2011 10:15:16

Leen
Oooh, zo mooi!
Gistermorgen belde onze juwelier, onze ringen waren toegekomen! We hebben onze ringen besteld in september 2010 en ondertussen had ik dus al weer twijfels of we wel de juiste ringen hadden gekozen (de foto's op internet zijn heel anders als de ring ...
Voorbereiding Reacties: 2 10-4-2011 9:18:07

Emmy
receptie: aantal hapjes ????
Hey bruidjes,   Wij doen een buitenceremonie met direct aansluitend een buitenreceptie. Nu vraag ik me een beetje af, hoeveel hapjes jullie per persoon geven voor 2 uurtjes???   Lieve groetjes Emmy
Ceremonie Reacties: 10 9-4-2011 20:41:11

Aurelie
Bruidegom vindt kapsel écht niet mooi ...
Amai wat een domper van formaat was me dat!    Ik supér blij met mijn proefkapsel, heel tevreden ook, getoond aan de mama die het ook mooi vond, ge komt dan kweet niet hoe fier thuis.. "wat hebde gij gedaan". Jah ok hij is het misschi...
Verzorging - Kapsel Reacties: 21 9-4-2011 20:33:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...