Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anika
korst verslagje van onze trouwdag!
Hallo allemaal!   Vandaag mag ik me al een dagje 'mevrouw' heten. Echt een geweldig gevoel. En om alle cliché's te bevestigen: je dag vliegt inderdaad voorbij! Dus genieten is de boodschap! Ik geef jullie met veel plezier een kort verslagje...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 27 10-4-2011 22:38:52

jeff
annulatie bruidskleed door sterfgeval- steunbetuigingen
Het doet ons zeer veel plezier en genoegen, dat zoveel mede koppeltjes hier, ons steunen en hun medeleven en begrip sturen. Wij hebben ze allemaal afgeprint en ze gegeven aan haar. Het is een hart onder de riem. Het is en blijft een nare periode nu, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-4-2011 22:34:39

An
Menu, wat eten jullie? Hoeveel gangen?
Hallo,   Wij weten niet goed hoeveel gangen we moeten voorzien bij het kiezen van onze menu. We wilden gaan voor receptie, koud voorgerecht, soep, warm tussengerecht, hoofdgerecht en dessertenbuffet. Nu vertelde onze dj ons dat we voor elke ...
Voorbereiding Reacties: 8 10-4-2011 22:31:31

An
Wat te doen met de sleep van de bruidsjurk bij het dansen?
Hallo,   Ik vroeg mij af wat je kan doen met je sleep tijdens het dansen, zodat hier niet op getrapt wordt. Wat doen jullie? Vastspelden, werken met een lus in het kleed,...?   Groetjes,   An
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 10-4-2011 22:00:47

sofie
locatie vrijzinnige viering
hoi hoi   wij zijn op zoek naar een mooie locatie voor onze viering in de buurt van Olen iemand ideetjes?
Locaties - Viering Reacties: 1 10-4-2011 21:28:20

Kaatje
Uitnodigingen
Hey liefste medebruidjes - en gommetjes,   Hopelijk heeft iedereen vandaag van het mooie weer kunnen genieten en zo wat kleur opgedaan voor de trouw!   Ik zit met een vraagje ivm onze uitnodigingen. Wij hebben 3 kaarten ontworpen ipv met ap...
Uitnodigingen Reacties: 4 10-4-2011 21:17:09

Annelies
suitekostuum
Beste bruidjes, Bij ons gaan de mannen allemaal in de suite in hetzelfde pak. Dit wordt gehuurd en bedraagt 95 euro. Betalen jullie dat voor hen of betalen ze dit zelf? Groetjes  
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 10-4-2011 21:03:00

Cindy
Proef make-up
Hallo mede Bruidsmensjes, Gisterenavond had ik een home-party van Mylène. Het was hierbij ook de bedoeling dat ze mij ging proefschminken. Als ik tevreden was zou ze me dan gratis komen opmaken op mijn trouwdag. Nu is het nog een groot jaar v...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 10-4-2011 20:45:15

Kendra
Fotolocatie De Klinge of Sint-Gillis-Waas
De titel zegt het al zelf.    Wij kunnen echter niet ver uitwijken omdat wij een huifkar nemen als vervoer.   
Voorbereiding Reacties: 5 10-4-2011 19:57:10

Cindy
video Mario uit Aartrijke
Hallo, zijn er hier mensen die ervaring hebben met Video Mario uit Aartrijke? wij hebben morgen een afspraak bij hem thuis, en volgens zijn mail is hij niet duur. Hij is wel nogal erg voorstander van Blue Ray, maar wij denken gewoon HD te nemen. ...
Video Reacties: 2 10-4-2011 19:49:15

liesbeth
locatie trouwfoto's aalst
Wij zij op zoek naar een mooie locatie voor trouwfoto's. Liefst in de regio van Aalst. Wij hebben gehoord dat Schotte heel mooi is. Iemand hier ervaring mee? Wij houden wel van het industriële en oude panden. alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 3 10-4-2011 19:43:10

Lies
Feestzaal binnen de driehoek Gent-Antwerpen-Brussel
Hallo,   Wij zijn net verloofd en zijn op zoek naar een geschikte feestzaal voor +/- 170 personen.  We zouden graag een mooie, gezellige feestzaal hebben in een mooie omgeving.  Voor ons is het eten zeer belangrijk, zowel de kwaliteit ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 10-4-2011 18:31:25

Sofie
Luciferdoosjes bedrukken
Dag medebruiden, Ik ben al een tijdje op zoek naar een website, winkel waar ik luciferdoosjes kan laten bedrukken. Ik zou deze graag meegeven aan de gasten als bedankingetje. Met een fotootje van ons erop en een klein tekstje. Maar helaas, vind ik ...
Voorbereiding Reacties: 10 10-4-2011 17:35:34

Sharon
Binnenlocatie foto's gezocht
Dag bruidjes en gommetjes,   ik heb het al eens op dit forum geplaatst, maar we hebben dus nog steeds geen locatie waar we foto's zouden kunnen trekken bij slecht weer. We zoeken dus nog steeds een binnenlocatie in en rond Torhout. We hebben al ...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 10-4-2011 17:16:58

Anouk
Feestzaal gezocht regio Limburg
Hey allemaal,   Wij zijn op zoek naar een feestzaal waar 180 personen in "passen".   Dit mag gedeelte zittend en staand zijn. We zoeken een zaal in een authentiek kader (kasteel, hoeve,...)   Wie heeft er goede ervaringen??? &n...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 10-4-2011 16:57:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...