Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Aurelie
Slow met ouders
Dag bruidjes,   Gisteren waren we onze planning aan het maken voor de DJ (dat hij ook weet wanneer wij speech geven, wanneer de getuigen speechen, wanneer de kousenband verkocht wordt....) Deze ziet er momenteel zo uit:   15u40: Aankomst b...
Openingsdans Reacties: 9 12-4-2011 7:33:59

nicky
kledij suite
Hey   Mijn toekomstige gaat een grijs kostuum dragen met ivoorkleurig hemd en beige ondervest en das. Ikzelf heb een kleed met witte top en bruine rok. Nu heb ik aan alle mannen van de suite gevraagd een grijs kostuum te dragen maar welke kleu...
Kledij - Suite Reacties: 3 12-4-2011 0:24:36

Anja
Tekst uitnodigingen
Hallo iedereen,   Paniek alom ... Kan iemand me voorbeeldjes van huwelijksuitnodigingen bezorgen op lieverdje45@hotmail.com Alvast bedankt.   Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 4 11-4-2011 23:56:58

willy
aiaiaiaiaiaiai!!!!
ai ai ai ai! ik las hier iets op het forum. ik heb een wit hemd, spieeeeeeeeeerwit. een zwart kostuum en een grijze das. Nu, mijn toekomstige heeft een ivoorwit kleed; IS DIT EEN RAMP???? ik kan mijn hemd absluut niet ruilen, mijn mama kocht het en h...
Kledij - Bruidegom Reacties: 14 11-4-2011 22:58:51

nele
brouwershof + kasteel oudenberg geraadsbergen
hey,   wat zijn jullie bevindingen, ervaringen met deze locaties.. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom ik weet nog altijd niet wat te kiezen van zaal... groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 11-4-2011 22:57:58

Nele
witte bruid en bruidegom met paarse das vloekt?
Hallo Bruidjes,   Paar weken geleden is mijn vriend zijn kostuum mogen gaan halen. En hij zei dat hij trendy gaat, het is een zwart kostuum , wit hemd met een paarse getinte das erop. Ik mocht niet mee met hem en zijn mama, dus ik vertrouwde o...
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 11-4-2011 22:53:01

mama
Tips kostuum Antwerpen
Wij zijn momenteel op zoek naar een trouwkostuum voor mijn vriend, liefst in omgeving Antwerpen. Budget is ongeveer 700EUR. Heeft iemand tips?
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 11-4-2011 22:32:11

Emmy
uittredelied ....
Hey lieve bruidjes,   Ik vind maar geen uittredelied pfff ... Het moet iets vrolijks zijn, mag een beetje tempo inzitten, een goede tekst ... Dit zijn onze andere liedjes in de viering Enya- One by one Lionel Richie - The only One Michael ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 16 11-4-2011 22:13:08

Vicky
Hoe gescheiden ouders vermelden op uitnodiging?
Hey bruidjes,   Nieuw dilemma... Onze ouders zijn beiden gescheiden en wij gaan iedereen vermelden op de uitnodiging. Nu vroeg ik mij af in welke volgorde je dat dan moet doen. Volgens mij zijn het eerst de vaders en dan de moeders. Dan zi...
Uitnodigingen Reacties: 7 11-4-2011 21:57:31

Isabelle
Dringend gezocht voor Harry Potter weekend
Wij zijn dringend op zoek naar een trouwkleed om te lenen....tijdens ons weekend wordt het huwelijk van Fleur en Bill nagespeeld. Maar we hebben nog geen trouwkleed. Is er per toeval iemand die een oud kleed wegdoet?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-4-2011 21:55:31

hanne
schoenen nina fiarucci te koop
Hey,   ik heb bij mijn bruidsjurk schoenen gekozen van Nina Fiarucci, het type Donna. Ik heb ze 1 keer aangehad voor onze wettelijke trouw, maar heb beseft dat ze te hoog zijn om ze een ganse dag te dragen voor onze grote dag.   D...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-4-2011 21:47:00

Miet
drukken uitnodigingen
Hallo,    De uitnodigingen zijn nu bijna helemaal klaar en dus zijn we nu op zoek naar een drukker die dit nog tegen het einde van de maand zou kunnen doen. Het gaat om een bestand die ook geknipt moet worden, er zou dus ook een stansvorm g...
Uitnodigingen Reacties: 5 11-4-2011 20:48:40

Nele
kindjes als je de kerk buitenkomt
Hoeveel geschenkjes voorzien jullie voor kindjes die bij het buitenkomen aan de kerk een bloemetje geven? Wij hebben niet zoveel kleine kindjes meer in de familie en ook bij collega's en vrienden zijn er weinig. Ik weet natuurlijk ook (nog) niet wi...
Ceremonie Reacties: 9 11-4-2011 20:48:01

cindy
wat nadien met je trouwboeket?
hoi bruiden, even een vraagje , wat doen jullie na je huwelijk met je trouwboeket? laten drogen of gewoon thuis laten drogen of iets anders? graag wat tips aub en eventueel een goed adres in de buurt van st niklaas bedankt, grts. cindy
Bruidsboeket Reacties: 11 11-4-2011 20:45:00

birgit
helpen dansen
hallo allemaal!   zoals bij elke trouw is er een openingsdans. ook wij willen voor dat mooi moment een toch wat speciale dan ipv een gwne slow.   maar wij zijn alle twee geen dansers en zelf iets in elkaar steken is niet zo eenvoudig. ...
Openingsdans Reacties: 2 11-4-2011 20:43:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...