Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Filipa
Liedjes voor in kerk - help?
Hoi bruidjes en bruidegommetjes,   Met nog maar 105 dagen op de teller, beginnen we nu aan dingen zoals de liedjes voor in de kerk, de misboekjes...  Nu was ik erover aan het nadenken... welke liedjes zouden wij kunnen kiezen voor in de k...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 8-4-2011 9:40:38

kristel
HELP!! intredelied
hey,   ons misboekje is af, ik twijfel enkel over onze intredelieden,   eerst heb ik allegria en dan 'it is you' van dana glover,   is dit gepast en welke hebben jullie?
Voorbereiding Reacties: 11 8-4-2011 9:08:51

Aurelie
De update!
Alle de laatste loodjes wegen het zwaarst     Gisteren zijn tweede kostuum gaan halen en die zat echt perféct! Hij is super blij  Wat moet een toekomstige vrouw nog meer hebben hé    Vandaag maken we onze ...
Voorbereiding Reacties: 3 8-4-2011 9:08:14

wendy
Kriebels!
Wat vliegen die dagen voorbij!! Hoor me nog zeggen, verlang naar die 200 dagen en daar waren ze! Dan die 100 dagen en hop ze stonden daar ook! Maar nu nog 49 dagen! Wat vliegen de dagen! En hoe meer ik er op denk, hoe meer het begint te kriebelen!! :...
Voorbereiding Reacties: 3 8-4-2011 8:47:36

Anika
Het is bijna zo ver!!
Beste bruidjes!   Al heel lang al kijk ik uit naar het moment waarop ik dit bericht kan posten. De dagen in mijn aftelbalk zijn met de noorderzon verdwenen. Er staan nu nog welgeteld 15 uur,  14 minuten en 31 seconden te pronken. Morgen is ...
Voorbereiding Reacties: 38 8-4-2011 8:45:30

nele
uitnodigingen versturen
hey medebruidjes, Morgen mag ik om onze uitnodigingen. Spannend! Nu kriebelt het natuurlijk om ze uit te delen maar aangezien wij maar op 20 augustus 2011 trouwen twijfel ik of dit te vroeg is. Het probleem is dat ik nooit kan wachten ;) Groetjes, Ne...
Uitnodigingen Reacties: 9 7-4-2011 23:26:55

inge
locatie foto's
hoi, wij zoeken mooie locaties in de buurt van Neerpelt (limburg) om onze trouwfoto's te trekken in augustus weet er iemand een locatie? groetjes ing
Locaties - Fotografie Reacties: 3 7-4-2011 22:58:08

Sylvia
Bruidjes met plannen om hun ringen bij fabrigold te kopen?
Dag bruidjes en bruidegommen,   Zijn er mensen die van plan zijn hun trouwringen bij fabrigold in Kortrijk of Brugge te kopen?     Ik heb hier nog een bon liggen voor 30% korting, enkel geldig op trouwringen uiteraard.  Wij hebben...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 7-4-2011 22:43:44

Sylvie
wanneer bruidsjurk betalen?
Dag medebruidjes!   Ik kreeg deze voormiddag een telefoontje van de winkel van mijn bruidsjurk. Dat was echt wel onverwacht. Blijkbaar is mijn kleed al binnen, terwijl ze gezegd hadden dat het pas halverwege juni zou binnenkomen. Ik mag begin me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 7-4-2011 22:29:24

Inge
Goed nieuws gekregen van de fotograaf
 hoi allemaal,  Kon het dinsdag eventjes krijgen toen we naar het stadhuis geweest waren en we dus niet op de 17de september voor de wet konden trouwen wegens kermisweekend.Dus datum verplaatst naar de 16de. Nu vond ik het zo jammer dat w...
Fotografie Reacties: 2 7-4-2011 22:07:05

Kim
Post van "het vrijgezellenteam" :)
Waaaah, 'k word er helemaal zenuwachtig van! :) Kreeg net een brief van "het vrijgezellenteam".   Liefste Kim,   Je kijkt waarschijnlijk vol spanning uit naar je vrijgezellen! Je hebt je misschien ook al vaak afgevraagd wat we jou allemaal ...
Voorbereiding Reacties: 9 7-4-2011 21:39:57

Dorien
Hof Ter Vaerent
Goeieavond iedereen!   Heeft er soms iemand ervaring met Hof Ter Vaerent (Lede - Erpe-Mere)? Of al iemand daar een feest "meegemaakt"? Alle reacties zijn welkom   Wij staan op punt om daar te reserveren...   Kus Dorien
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-4-2011 21:06:35

Evelyn
Trouwbeurs
Hallo bruidjes,   Zouden er in het kort nog trouwbeurzen zijn in West-Vlaanderen?   Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 3 7-4-2011 20:51:36

Sonia
Kapster aan huis gezocht!!!
Hoi, Ik heb een probleem, het meisje dat mijn haar zou doen op mijn trouw en dat van mijn mama en mijn zus kan zich niet goed vrijmaken om proefkapsels te doen. Heb dit eens met haar besproken en we zijn samen tot het besluit gekomen dat ik iemand ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 7-4-2011 19:41:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...