Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Penny
onze dag 20-07-2011
Hoi bruidjes,   6 dagen getrouwd staat hier al op de teller :-)) De hele week slecht weer en al een hoop paraplu's gekocht en onze dag een stralende 27° in de Kempen! Ik was dinsdagavond bij mijn beste vriendin blijven slapen (het was 2u ...
Ideeën Reacties: 17 26-7-2011 10:42:48

Carmen
Op zoek naar witte paraplu's.
Aangezien wij in de winter trouwen en dus (nog meer)  kans hebben op slecht weer ben ik op zoek naar iemand die hun witte paraplu's wil verkopen!   familie-smits@telenet.be   Of weet iemand een winkel waar ze die niet te duur verko...
Voorbereiding Reacties: 6 26-7-2011 10:36:18

Maaike
Vervoer - idee ceremoniebus laten varen?
Hallo iedereen!   Wij zitten een beetje met een probleem voor vervoer. Het is onze droom om een oldtimer ceremoniebus te nemen als vervoer (liefst zo'n londense bus wat boven open is). We zullen met zo'n 30 mensen zijn voor het vervoer.  ...
Voorbereiding Reacties: 11 26-7-2011 9:42:30

Christophe
Huwelijksvideograaf Seenematic rocks!
Hallo trouwers,   Wij trouwden op 25 juni dit jaar en besloten dit te laten voorafgaan door een save the date... Seenematic kwam met volgende resultaat: http://vimeo.com/21011473   Omdat we zo'n leuke reacties kregen hierop besloten we...
Video Reacties: 5 26-7-2011 9:15:59

Ann
Fotolocatie regio Zottegem - Erpe-Mere (Oost-Vlaanderen)
Hey iedereen,   Met nog drie dagjes op de teller en de onzekerheid over het weer zijn wij nog op zoek naar een locatie binnen om foto's te nemen, Normaal gezien gingen we naar het Park van Breivelde gaan in Zottegem om de foto's met de familie...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 26-7-2011 8:29:54

Lotte
Schoonmoeder nodigt uit...
Hallo iedereen,   graag jullie mening. Gisteren waren mijn verloofde en ik bezig met onze gastenlijst. Mijn schoonmoeder had graag een aantal mensen uitgenodigd op onze feest. Op zich geen issue voor mij, aangezien onze ouders zelf de kosten ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 26-7-2011 8:17:53

Elke
Help! Ik weet het niet meer!
Ik weet echt niet wat doen! Wie men vorig bericht heeft gelezen weet al waarover het gaat. Wij hebben ondertussen een zaal vastgelegd voor ons huwelijksfeest. Nu is het zo dat mijn moeder heel hard op deze zaal gesteld was omdat het allemaal niet zo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 26-7-2011 6:11:27

Elke
Iemand ervaring met parochiezaal de koekoek in Aartselaar??
Hoi iedereen! Wij zijn helemaal in het begin van onze verloving al eens gaan kijken naar deze zaal, op zich niet slecht maar hebben deze zaal achteraf ook niet vastgelegd ofzo. Ondertussen hebben we een andere zaal gevonden maar ik twijfel nu enorm ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 26-7-2011 5:44:03

Lindsy
Voorlopige dagplanning: graag jullie mening
Lieve lotgenoten,    Hierbij onze voorlopige dagplanning waarover ik graag jullie advies had gehad.     10.30u                  Aankomst cer...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2011 0:24:45

Darline
Onze dag
Hallokes,   We zijn deze zaterdag getrouwt. Hier een verslagje van onze dag.   Mijn man, mijn zoon en ik hebben de nacht ervoor samen geslapen. We zijn om 6 u opgestaan. Mijn (dan nog) toekomstige man heeft mij en ons zoontje naar mijn zus ...
Voorbereiding Reacties: 9 25-7-2011 23:43:22

hanne
Wie kent DJ Tony Hermans
Hallo allemaal   In onze zoektocht naar een DJ voor Limburg vonden we DJ Tony Hermans. Wie heeft hier ervaringen mee? We willen leuke dansbare muziek: wat van alles, als het maar geen 'getremp' is. We zijn zelf ook niet zo voor groepsdansen zoal...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 25-7-2011 23:40:57

sylvia
vervolg - onze trouwdag 2 juli 2011
dag bruidjes     Hier ben ik dan weer terug, heb jullie beloofd op een vervolg van mijn eerste deel van mijn verslagje...   Dus ik kon mijn tranen al niet bedwingen toen ik de voordeur opendeed en mijn ventje zag staan met onze kl...
Voorbereiding Reacties: 5 25-7-2011 23:37:57

Chloë
Weet het allemaal niet meer..
Hoi allemaal,   door persoonlijke redenen is het te doen-lijstje voor onze trouw even op de achtergrond gezet. (details kan je vinden op www.steunyvan.be gaat over mijn nonkel) Ik denk dat het allemaal niet meer haalbaar is, omdat ik ook door di...
Voorbereiding Reacties: 9 25-7-2011 23:11:08

Vicky
Ceremoniebus
Heeft er iemand nog tips voor een toffe oldtimer ceremoniebus voor ongeveer een 20-tal personen?   
Ideeën Reacties: 8 25-7-2011 22:20:26

Els
nog 10x slapen maar...
nog voor die 10x slapen...   moet de vrouw van mijn toekomstige zen getuige nog bevallen, moet mijn beste vriendin nog bevallen,   moeten we nog inpakken en verhuizen, deels, aangezien we nog aan het verbouwen zijn... (en dus onze w...
Voorbereiding Reacties: 8 25-7-2011 21:45:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...