Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dorien
tekst huwelijkskaars
hallo,   ik heb net twee teksten die ik mooi vond ivm de huwelijkskaars naar 1 persoonlijke tekst rond ons proberen te brengen. zou er iemand deze graag nalezen? liever via privé-bericht want ik twijfel nu toch om een gewone tekst te neme...
Ceremonie Reacties: 7 27-7-2011 15:49:17

Vicky
ontwerp uitnodigingen op pc
Hoi medebruidjes, Ik heb al een ontwerp voor onze uitnodigingen met schaar en lijm bij elkaar geknutseld en getekend maar nu zou ik deze op de pc moeten zetten voor de drukker. Ik heb echter geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Kent iemand van j...
Uitnodigingen Reacties: 3 27-7-2011 15:05:14

Lien
Schoenen
Hey allemaal,   Bij het bestellen van m'n kleed heb ik al enkele schoenen in de winkel gepast, maar ik blijk niet zo'n fan te zijn van dat soort bruidsschoenen. Waar kopen jullie jullie schoenen?   Bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 27-7-2011 14:29:58

Elke
HEllup !!!!!
dag bruidjes en gommetje, een stresskip aan het woord.   Er staan nog 16 dagen op de teller wat mij al behoorlijk stress heeft op zich met zulk weer maar nu was ik iets over het hoofd gezien. De geschenken voor de ouders en de getuigen !!!!!!! &...
Ideeën Reacties: 6 27-7-2011 14:29:22

Sarah
uitnodigingen
Hallo, Wanneer versturen jullie de uitnodigingen? Wij zijn nog volop bezig met ontwerpen. Degene die interesse hebben om uitnodiging en kerkboekje te controleren laat gerust iets weten Sarah
Uitnodigingen Reacties: 28 27-7-2011 13:17:02

Lotte
Website met leuke tips
Dames,   ik weet niet of iemand deze website al vermeld heeft, maar ik wil hem jullie niet onthouden (beter eens te veel dan te weinig): http://www.trouwen-bruiloft.nl/   Leuke website om inspiratie op te doen.   grts Lotte
Ideeën Reacties: 0 27-7-2011 13:13:11

Sara
kerken antwerpen- ervaringen pastoor/kerk
Wij gaan trouwen in Antwerpen centrum maar weten niet goed welke kerk kiezen er zijn er zoveel. Dus ik vroeg mij af wie heeft er ervaringen met kerken in centrum Antwerpen en ook met de pastoors natuurlijk. Liefst ook niet een te grote kerk ( kathed...
Locaties - Viering Reacties: 3 27-7-2011 12:28:29

Nathalie
fotograaf regio Wetteren - Laarne
Hallo iedereen,   Ik zoek nog een fotograaf regio Wetteren - Laarne en dit voor de burgerlijke trouw + fotoreportage. Ik zou ook enkel een cd wensen met de foto's op hoge resolutie. Een fotoalbum doen we niet of maken we zelf. Graag jullie e...
Fotografie Reacties: 10 27-7-2011 11:38:25

Nathalie
fotograaf regio Wetteren - Laarne
Hallo iedereen,   Ik zoek nog een fotograaf regio Wetteren - Laarne en dit voor de burgerlijke trouw + fotoreportage. Ik zou ook enkel een cd wensen met de foto's op hoge resolutie. Een fotoalbum doen we niet of maken we zelf. Graag jullie e...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 27-7-2011 11:37:04

Sara
Opsplitsen diner- avondfeest
Om budget redenen ( zie vorige post) ben ik er over aan het denken om ons gasten aantal voor het diner-avondfeest op te splitsen in 60 personen diner en 35 personen avondfeest. Ik heb al gemaild naar de zaal hoe zij dit praktisch zgen maar nog geen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 27-7-2011 11:18:51

Arianne
Datum trouw
Beste bruidjes   Ik heb een vraagje ivm de datum van de trouw en het huwelijk. 0p 07/07 kunnen we niet meer burgerlijk trouwen, alles is volzet. Daarom dachten we om op 14/07 te trouwen. Onze zaal is dan nog vrij en we kunnen ook burgerlijk trou...
Voorbereiding Reacties: 8 27-7-2011 11:09:44

Annelies
Thema voor op tafel
Hallo Bruidjes en Gommetjes   Wij hadden graag met een thema gewerkt voor de tafel aanduiding. Mijn zus haar thema was snoep en van een nicht was het strips. Wat doen jullie??  Tips en leuke ideetjes altijd welkom
Ideeën Reacties: 19 27-7-2011 10:09:58

Evelien
Fotograaf regio Aalst gezocht
Het titeltje zegt genoeg waarschijnlijk. Wij zijn op zoek naar een fotograaf met betaalbare prijzen en waar een fotoalbum geen verplichting is. Iemand leuke of net nare ervaringen bij bepaalde fotografen?   Groetjes, Evelien
Fotografie Reacties: 16 27-7-2011 9:42:31

chrisje
Amai, dit word krap!!
Hallo,             Plots staat er nu nog 9 daagjes op de teller, het lijkt nog gisteren dat er 365 daagjes stonden, meisjes echt dit vliegt voorbij een jaar is niks... Een maand geleden was het zo ...
Voorbereiding Reacties: 5 27-7-2011 9:41:41

lies
my god, ik dacht het niet!
Goedemorgen medebruidjes, Ik heb gisteravond nog een offerte aangekregen i.v.m. het huren van een beamer, projectiescherm en 2 micro's voor in de zaal aangezien deze daar niet aanwezig zijn en mijn naaste familie toch een duidelijke hint had gegeven ...
Voorbereiding Reacties: 7 27-7-2011 9:32:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...