Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elien
ceremoniemeester
Hellow bruidjes :-)    Iemand ervaring met ceremoniemeester Bart Machtelinkx uit geraardsbergen of Patrick Buytaert uit St Martens-Latem? Wij zijn uit de regio zottegem en wensen referenties en prijzen aub.   groetjes,   Elien&nbs...
Ceremonie Reacties: 3 25-7-2011 21:29:31

Anja
DJ Hortenisahoeve of andere?
Hallo allemaal,   Enkele weken geleden hebben wij de Hortensiahoeve vastgelegd om ons huwelijksfeest te laten doorgaan. We zijn beide geen 80's en 90's liefhebbers, maar houden liever van het recentere werk met de nodige 'swung'. Er zijn ook e...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 25-7-2011 21:25:45

Sarah
Zal alles wel goed verlopen?
Dag Bruidjes!   4 dagen voor het huwelijk is hier de stress toegeslaan De stress is er vooral doordat ik met zoveel vragen zit: "zal alles goed verlopen ?, "zal het vervoer op tijd zijn", "zullen de bloemen wel mooi zijn" enzoverder   ...
Voorbereiding Reacties: 2 25-7-2011 21:23:21

Marie
Live muziek of CD?
Hallo allemaal,   Wij trouwen volgend jaar en vragen ons af of we live muziek of cd zullen nemen tijdens de viering. wat denken jullie?
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 25-7-2011 20:58:29

Mieke
planning
Hey medebruidjes :-).   Ik ben nog vroeg maar had zo een voorlopige planning opgesteld en had graag geweten wat jullie hiervan vinden. Is dit haalbaar?   10u00 Vertrek gasten met bus van de feestzaal naar ons huis 11u00 Aankomst bij ons + ...
Voorbereiding Reacties: 6 25-7-2011 20:43:32

Elien
partysound of happy music?
Wij trouwen volgend jaar in het kasteel van Saffeleare en ik vroeg me af wie jullie zouden kiezen als dj party sound of dj studoi happy music??? Iemand ervaring? Bedankt alvast!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 25-7-2011 18:16:20

suzy
kleding bruidskindjes
pff, wil toch effe mijn hart luchten... begin juni gaan we op zoek naar bruidskleedjes voor de kindjes. we komen uit in de linx en vragen of ze daar de beschikbare maten hebben 2jaar, 4jaar, 8jaar. ja die hebben we, me mogen enkele modellen zien en b...
Kledij - Suite Reacties: 6 25-7-2011 17:41:13

Ellen
tekst huwelijkskaars
Net mijn misboekje nog eens aan het nalezen...Ik zou toch nog graag de tekst rond de huwelijkskaars veranderen...Het lijkt me nu zo saai.   Heeft er iemand een leuke tekst, sprankelend versje,... hiervoor ? (liefst niet té lang)   ...
Ceremonie Reacties: 5 25-7-2011 17:35:57

Sara
koude douche
Ik ben nu al een goede maand alles aan het verzamelen voor onze droom trouw. Ik was suuuper blij toen mijn en zijn ouders zeiden dat ze ons gingen sponseren dus dan was alles ene beetje ruimen en kon ik doen wat ik wou. alles wat ik toonde aan mijn ...
Voorbereiding Reacties: 15 25-7-2011 17:29:03

Anne-Sofie
24 juni 2011: de mooiste dag van ons leven - fotootjes en referenties
Hallo bruidjes en bruidegommetjes in spé, ons dagje zit er intussen op en na een jaar vol intensieve voorbereidingen kunnen wij terugblikken op een zeer geslaagd huwelijksfeest!!! Wij hebben erg veel inspiratie geput uit dit forum...
Voorbereiding Reacties: 16 25-7-2011 15:42:37

Guido
Verrassing
Hallo,   ik ben nog op zoek om mijn verloofde te verrassen op onze huwelijksdag. Iemand een idee om wa leuks te doen?   Bedankt   Guido Verhaegen  
Ideeën Reacties: 3 25-7-2011 15:42:15

Lynn
Dj Bart van Salons Ter Roest te Buggenhout
   Hey Bruidjes,   Ik trouw binnen een klein 2 maandjes en nu heeft onze Dj van Salons Ter Roest afgebeld. Dat was eventjes schrikken maar er is nog een andere Dj van de zaal vrij. Kent iemand Dj Bart van Salons Ter Roest te...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-7-2011 15:41:37

Jolien
domme vragen?!
Hallo medebruidjes & -bruidegommen,   Met nog 31 dagen op de teller begin ik mij echt van die 'domme' dingen af te vragen.  Ik vraag mij bijvoorbeeld af op welk tijdstip je in de feestzaal rond gaat om eens een babbeltje te slaan met de...
Ideeën Reacties: 5 25-7-2011 15:32:19

Veerle
origineel cadeau voor ouders en getuigen met foto kindjes op
Hoikes!   Heeft er iemand een leuk idee voor cadeau voor onze ouders en/of getuigen? Wij hebben 2 kindjes en ik zou graag iets laten maken met een foto van hen in verwerkt. Ik wilde een canvas met mozaïek laten maken, maar  na het le...
Ideeën Reacties: 3 25-7-2011 15:28:22

DEBORAH
zelfs schrijven van trouwgeloftes
We zouden graag onze eigen trouwgeloftes schrijven, maar als ik zo rondkijk op deze site merk ik op dat er bepaalde elementen toch aanwezig moeten zijn in de trouwgeloftes. Nuis onze vraag wat zijn de elementen die zeker moeten voorkomen in de trou...
Voorbereiding Reacties: 3 25-7-2011 14:56:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...